ΣΕΛΙΔΕΣ
Αρχειοθήκη
-
►
2022
(3)
- ► Ιανουαρίου (3)
-
►
2017
(2834)
- ► Δεκεμβρίου (79)
- ► Σεπτεμβρίου (261)
- ► Φεβρουαρίου (194)
- ► Ιανουαρίου (207)
-
▼
2016
(1885)
- ► Δεκεμβρίου (150)
- ► Σεπτεμβρίου (258)
-
▼
Ιουλίου
(190)
- «Χαράτσι» έως και 90% για κρυφά εισοδήματα και κατ...
- Οι γονείς δεν μεταβιβάζουν ακίνητα στα παιδιά τους!
- Ποιοι απαλλάσσονται από τον φόρο κληρονομιάς
- Τέσσερις στις 10 εταιρείες ετοιμάζουν προσλήψεις α...
- Ψηφιακό Δημόσιο: Ποιες υπηρεσίες διεκπεραιώνονται ...
- Πακέτο - βόμβα σε δικαστή του «Noor One» - Περιείχ...
- Έφυγε από κοντά μας ο Δημήτρης Διαμαντόπουλος
- «Πέφτει» χρήμα στην αγορά: Δείτε τα επτά προγράμμα...
- Πως δημιουργήθηκε το πρώτο email και γιατί ο προγρ...
- Αποχωρούν επιχειρηματίες από το Ντουμπάι
- Με καύσωνα και πάνω από 40 βαθμούς θα μας κάνει......
- Πάνω από 100.000 εταιρείες που έχουν κλείσει είναι...
- Αυτά είναι τα 10 επαγγέλματα με τη μεγαλύτερη ζήτη...
- Στο ρυθμό της λίμνης
- Συγχαρητήρια του Δήμου Καστοριάς στον Πολιτιστικό ...
- Συγχαρητήρια του Δήμου Καστοριάς στον καστοριανού ...
- Απόφαση - βόμβα για τους αναδρομικούς ελέγχους και...
- «Αερομαχίες» τριών εταιρειών για 20 άγονες γραμμές
- Δημοσίευμα-σοκ: Ο 18χρονος παγίδεψε τα θύματά του ...
- ΕΝΦΙΑλτης για 1,6 εκατ. ιδιοκτήτες αγροτεμαχίων
- Έλληνας στους νεκρούς του Μονάχου. To χρονικό του ...
- Ο Π. Κεπαπτσόγλου ανακάλυψε "περιβαλλοντική επιβάρ...
- Συγκλονίζει η μαρτυρία Ελληνίδας για την επίθεση σ...
- Συναγερμός στο Μόναχο: Πυροβολισμοί μέσα σε εμπορι...
- Όλιβερ Στόουν: Το «Pokemon Go» είναι μια νέα μορφή...
- Πόσο κοινωνικά εὐαίσθητο εἶναι αὐτό το ὑπουργεῖο τ...
- Ο Διοικητής της 1ης Στρατιάς κ. Ηλίας Λεοντάρης, ε...
- Εργασιακός μεσαίωνας: 127.000 εργαζόμενοι δουλεύου...
- Επίδειξη μόδας γούνας από τον Σύνδεσμο Γουνοποιών...
- Στα 250 ευρώ το ελάχιστο πρόστιμο για την μη έκδοσ...
- Κάρτα σίτισης και φάρμακα για όσους χάνουν το ΕΚΑΣ
- Γιατί οι νέοι Έλληνες αναζητούν εργασία στο εξωτερικό
- Βουλιάζουν τα Ταμεία στα 16,6 δισ. χρέη από ασφαλι...
- ΕΟΠΥΥ: Μόνο ηλεκτρονικές γνωματεύσεις για αποζημίω...
- Προσοχή στα 20ευρα. Κατασχέθηκαν επτά εκατ. πλαστά
- ΟΔΟΣ: Δήµος Καστοριάς, ο Δήµος της καρδιάς µας
- ΟΓΑ: Προγράμματα κοινωνικού - ιαματικού τουρισμού ...
- «Κόκκινος» συναγερμός στο Αιγαίο - Θρίλερ με Τούρκ...
- Οι τελευταίες εκτιμήσεις για τις σχολές – Ποιες θα...
- Προσχηματικό το ενδιαφέρον της Περιφέρειας για το ...
- Το γλέντι του Προφήτη Ηλία στον Απόσκεπο
- «Παράθυρο» για δημοψήφισμα από το Μαξίμου
- Γ.Ζ.: Ούτε ένα δάκρυ για το μπακάλικο της γειτονιάς
- Γ.Ζ.: Το Πάρκο των... τελετών και των κομματικών μ...
- Πολυμήχανες... διαβουλεύσεις
- Ψ Η Φ Ι Σ Μ Α ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟΥ ΚΑΣΤΟΡΙΑΣ για...
- SOS: Απάτη με τηλεφωνικές κλήσεις από συγκεκριμένο...
- Τηλεοπτικές άδειες: Κόπηκε το MEGA, ο Ιβάν Σαββίδη...
- Ο αντιπεριφερειάρχης που μοιράζει... χορτοκοπτικά ...
- Η κυρία Ερντογάν πίνει τσάι 1.700 ευρώ το κιλό
- Πότε διαγράφονται τα χρέη προς την εφορία - Ολη η ...
- Στραγγίζει η Ελλάδα, πλουτίζει η Ευρώπη από τη φυγ...
- FT: Εφοδος της εφορίας στο σπίτι Ελληνα τραπεζίτη
- Τραγελαφικές καταστάσεις στον Δήμο Άργους Ορεστικο...
- Θέατρο του Βουνού: επιθεώρηση “Οικογένεια Σοϊ-Μπλε...
- Ανακοίνωση της ΝΟΔΕ Καστοριάς για τις εκτιμήσειςτο...
- Άρθρο Tουρκάλας δημοσιογράφου για τα ελληνικά νησι...
- Σαφές μήνυμα από Γερμανία: Θανατική ποινή ίσον λήξ...
- Τελεσίγραφο σε εκατοντάδες χιλιάδες δανειολήπτες μ...
- O Σαουδάραβας πρίγκιπας, η «Χριστίνα» του Ωνάση κα...
- Οδοιπορικό στο Γράμμο: Οι δρόμοι του τσαγιού
- «Φουσκωμένοι» ισολογισμοί, δάνεια και περίεργες εξ...
- 1.500 νόμοι, 60 χιλ. σελίδες ΦΕΚ «σκοτώνουν» τις ε...
- Φοροελεγκτές στα πρόθυρα... νευρικής κρίσης
- 40 κομμάντος επιτέθηκαν για να σκοτώσουν τον Τ. Ερ...
- Το μεγάλο κόλπο με τις εταιρείες... φαντάσματα στη...
- Η ανισόρροπη ανάπτυξη που προωθεί η αντιδημαρχία Τ...
- Ψυχοπαθής έσφαξε τη μητέρα του στο Ξυλόκαστρο
- Αλεξανδρούπολη: Ενώπιον του εισαγγελέα οι οκτώ Τού...
- Η ημέρα της εκκαθάρισης
- Γιατί ο Ερντογάν απειλεί με διώξεις όσους λένε ότι...
- Σαράβαλα και σκουπίδια στο δάσος της Μεσοποταμίας
- Λυκουρέζος για τους «8» που ζητούν άσυλο: «Επιβάλλ...
- Γελάει κάθε πικραμένος με την "δημόσια διαβούλευση...
- ΕΣΠΑ: Πέντε νέα προγράμματα για τις Περιφέρειες τη...
- Έρχεται νέα ρύθμιση για τις ασφαλιστικές εισφορές
- Ή συνθήκη της Γενεύης το απαγορεύει την παράδοση τ...
- Προς απόρριψη το αίτημα ασύλου των 8 πραξικοπηματι...
- Τα πραξικοπήματα στην ιστορία της Τουρκίας
- Δεκάδες οι νεκροί στην Άγκυρα – Βομβάρδισαν το Κοι...
- Τούρκοι πραξικοπηματίες ζήτησαν άσυλο στην Ελλάδα ...
- Τουρκικό ελικόπτερο της αστυνομίας προσγειώθηκε στ...
- Συλλήψεις στρατιωτικών μπροστά στις κάμερες - Επικ...
- Καιρός: Πέφτει η θερμοκρασία – Πού θα βρέξει
- Πραξικοπηματίες: Oι ένοπλες δυνάμεις εξακολουθούν ...
- Τουρκία: Ο λαός συλλαμβάνει τους πραξικοπηματίες. ...
- ΜΙΤ: Κατεστάλη το πραξικόπημα στην Τουρκία
- Airlive.net: Ο Ερντογάν εγκατέλειψε την χώρα με το...
- Διάγγελμα Ερντογάν σε λίγο - Ο αρχηγός των τουρκικ...
- Πραξικόπημα στην Τουρκία - Ο στρατός ανακοίνωσε ότ...
- Αντιδήμαρχος πήδηξε από το " τρένο" του δήμου Αργο...
- Παράταση στην υποβολή των φορολογικών δηλώσεων έδω...
- Μεγάλη πυρκαγιά απείλησε φάρμα γουνοφόρων ζώων στη...
- Το πρωτοσέλιδο 14-7-2016
- Οι παρατηρήσεις των ΕΝ.ΔΗΜΟ. για το 12ο Δημοτικό Σ...
- Ερχεται το «χαράτσι» στην συνδρομητική τηλεόραση -...
- Τρομοκρατικό χτύπημα στη Γαλλία. Φορτηγό έπεσε πάν...
- Σκηνές, καζάνια και κατσαρόλες στο ΑΠΘ Κατάληψη τη...
- Βird-exit!
- Γ.Ζ.: Δήλωση του ΣΕΓ για τις εκθέσεις
- ► Φεβρουαρίου (129)
- ► Ιανουαρίου (102)
-
►
2015
(1400)
- ► Δεκεμβρίου (76)
- ► Σεπτεμβρίου (105)
- ► Φεβρουαρίου (133)
- ► Ιανουαρίου (126)
-
►
2014
(1174)
- ► Δεκεμβρίου (123)
- ► Σεπτεμβρίου (211)
- ► Φεβρουαρίου (29)
- ► Ιανουαρίου (14)
-
►
2013
(213)
- ► Δεκεμβρίου (30)
- ► Σεπτεμβρίου (19)
- ► Φεβρουαρίου (19)
- ► Ιανουαρίου (19)
-
►
2012
(201)
- ► Δεκεμβρίου (13)
- ► Σεπτεμβρίου (14)
- ► Φεβρουαρίου (19)
- ► Ιανουαρίου (20)
-
►
2011
(185)
- ► Δεκεμβρίου (12)
- ► Σεπτεμβρίου (13)
- ► Φεβρουαρίου (24)
- ► Ιανουαρίου (10)
Από το Blogger.
ΑΝΑΖΗΤΕΙΣΤΕ ΣΤΟ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ ΜΑΣ
Πνευματική ιδιοκτησία & Αντιγραφή υλικού
Το περιεχόμενο του blog μας αποτελεί πνευματική ιδιοκτησία του kastorianiestia.gr
H αναδημοσίευση υλικού σε άλλη ιστοσελίδα επιτρέπεται μόνο με την προϋπόθεση αναφοράς της πηγής με ενεργό link προς το πρωτότυπο άρθρο.
Το περιεχόμενο του blog μας αποτελεί πνευματική ιδιοκτησία του kastorianiestia.gr
H αναδημοσίευση υλικού σε άλλη ιστοσελίδα επιτρέπεται μόνο με την προϋπόθεση αναφοράς της πηγής με ενεργό link προς το πρωτότυπο άρθρο.
Πρόσφατα
26 Ιουλίου 2016
«Αερομαχίες» τριών εταιρειών για 20 άγονες γραμμές
7/26/2016 08:57:00 π.μ.
|
|
Οκτώ αεροπορικά δρομολόγια που είχαν χαρακτηριστεί ως άγονες γραμμές και που μέχρι
σήμερα επιδοτούνταν από την ελληνική πολιτεία θα εκτελούνται πλέον χωρίς τη σχετική επιδότηση. Συγκεκριμένα τα οκτώ δρομολόγια που εκδηλώθηκε πρόθεση από αερομεταφορείς για μηδενικό οικονομικό αντιστάθμισμα είναι τα εξής:
• Αθήνα - Σκιάθος όπου το μέγιστο καταβλητέο οικονομικό αντιστάθμισμα ετησίως είχε οριστεί από το υπουργείο Υποδομών στα 500.000 ευρώ.
• Αθήνα - Ζάκυνθος, με μέγιστο ετήσιο οικονομικό αντιστάθμισμα στα 12.000 ευρώ.
• Αθήνα - Πάρος, επίσης 12.000 ευρώ
• Αθήνα - Κύθηρα, στα 500.000 ευρώ.
• Αθήνα - Κάρπαθος, στα 700.000 ευρώ
• Αθήνα - Ικαρία, στα 400.000 ευρώ
• Θεσσαλονίκη - Χίος στα 12.000 ευρώ και
• Θεσσαλονίκη - Σάμος επίσης στα 12.000 ευρώ.
Με το μηδενικό τίμημα το ελληνικό Δημόσιο θα μειώσει γι΄ αυτές τις 8 γραμμές κατά 2,148 εκατ. ευρώ το συνολικό αντιστάθμισμα που το έτος είχε οριστεί έως 14,64 εκατ. ευρώ. Έτσι η επιδότηση για τις άγονες αεροπορικές γραμμές θα περιοριστεί στα 12,49 εκατ. ευρώ τον χρόνο.
Αξίζει να σημειωθεί ότι ο προϋπολογισμός για τα 24 άγονα δρομολόγια μέχρι τον Απρίλιο του 2016 ήταν 157,4 εκατ. ευρώ (περίπου 39,3 εκατ. ευρώ το χρόνο). Στον προηγούμενο διαγωνισμό που είχε προκηρύξει η ΥΠΑ το 2009 το ετήσιο κόστος δεν ξεπερνούσε τα 22.1 εκατομμύρια τον χρόνο.
Υπενθυμίζεται ότι οι άγονες γραμμές θα ανατεθούν για την περίοδο από 1η Οκτωβρίου 2016 έως 30 Σεπτεμβρίου 2020.
Οι οκτώ γραμμές
Οι εν λόγω γραμμές χαρακτηρίζονται «εμπορικές», εάν και οι αερομεταφορείς που θα τις εκτελούν, οφείλουν να καλύπτουν τις ελάχιστες συμβατικές υποχρεώσεις (αριθμός δρομολογίων, αριθμός διαθέσιμων θέσεων) που έχει ορίσει η Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας.
Οι εν λόγω γραμμές χαρακτηρίζονται «εμπορικές», εάν και οι αερομεταφορείς που θα τις εκτελούν, οφείλουν να καλύπτουν τις ελάχιστες συμβατικές υποχρεώσεις (αριθμός δρομολογίων, αριθμός διαθέσιμων θέσεων) που έχει ορίσει η Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας.
Μάλιστα, για κάποια από τα ανωτέρω δρομολόγια, εκδηλώθηκε ενδιαφέρον από παραπάνω από μια εταιρείες. Αυτό σημαίνει ότι π.χ. το Αθήνα - Πάρος ενδέχεται να εκτελείται, τόσο από την OlympicAir, όσο και από την Sky Express.
Aegean
Το «παρών» στη διεκδίκηση των άγονων αεροπορικών γραμμών της χώρας θα δώσουν και πάλι τόσο η Aegean Airlines όσο και η Olympic Air. Τη σχετική πρόθεση του Ομίλου να υποβάλει προσφορές στον διαγωνισμό για την εκμετάλλευση είκοσι τακτικών αεροπορικών γραμμών, ανακοίνωσε ήδη στο Χρηματιστήριο Αθηνών η Aegean Airlines.
Το «παρών» στη διεκδίκηση των άγονων αεροπορικών γραμμών της χώρας θα δώσουν και πάλι τόσο η Aegean Airlines όσο και η Olympic Air. Τη σχετική πρόθεση του Ομίλου να υποβάλει προσφορές στον διαγωνισμό για την εκμετάλλευση είκοσι τακτικών αεροπορικών γραμμών, ανακοίνωσε ήδη στο Χρηματιστήριο Αθηνών η Aegean Airlines.
Συγκεκριμένα, η εταιρεία ανακοίνωσε την πρόθεσή της να συμμετάσχει στον διαγωνισμό τόσο η ίδια όσο και ως μέλος κοινοπραξίας με τη θυγατρική αυτής Olympic Air. Σημειώνεται ότι η συμμετοχή στον διαγωνισμό είναι ανοικτή σε όλους τους αερομεταφορείς που διαθέτουν άδεια εκμετάλλευσης σε ισχύ.
Διαχωρισμός|
Για τις άγονες γραμμές έχει προβλεφθεί διαχωρισμός του έτους σε τρεις περιόδους τη χαμηλή περίοδο από το Νοέμβριο έως και τον Μάρτιο, τη μέση στην οποία περιλαμβάνονται οι μήνες Απρίλιος, Μάιος και Οκτώβριος και την υψηλή από τον Ιούνιο έως και το Σεπτέμβριο.
Για τις άγονες γραμμές έχει προβλεφθεί διαχωρισμός του έτους σε τρεις περιόδους τη χαμηλή περίοδο από το Νοέμβριο έως και τον Μάρτιο, τη μέση στην οποία περιλαμβάνονται οι μήνες Απρίλιος, Μάιος και Οκτώβριος και την υψηλή από τον Ιούνιο έως και το Σεπτέμβριο.
Με βάση αυτό τον διαχωρισμό ορίζεται και η μέγιστη τιμή ναύλου για τη χαμηλή και μέση περίοδο (ίδιος ναύλος) και για την υψηλή θερινή περίοδο. Οι τιμές κυμαίνονται από 35 ευρώ στη χαμηλή περίοδο για το δρομολόγιο Κοζάνη-Καστοριά έως και 100 ευρώ για τη θερινή περίοδο στο δρομολόγιο Θεσσαλονίκη-Καλαμάτα.
Κριτήρια
Κριτήριο για την επιλογή των αερομεταφορέων, που θα κληθούν να εξασφαλίσουν την απρόσκοπτη παροχή των υπηρεσιών για κάθε προκηρυχθείσα γραμμή, θα είναι το χαμηλότερο αιτούμενο συνολικό οικονομικό αντιστάθμισμα για την κάθε άγονη γραμμή.
Κριτήριο για την επιλογή των αερομεταφορέων, που θα κληθούν να εξασφαλίσουν την απρόσκοπτη παροχή των υπηρεσιών για κάθε προκηρυχθείσα γραμμή, θα είναι το χαμηλότερο αιτούμενο συνολικό οικονομικό αντιστάθμισμα για την κάθε άγονη γραμμή.
Το υψηλότερο ετήσιο οικονομικό αντιστάθμισμα που ορίζεται είναι 1,2 εκατομμύριο ευρώ για τη γραμμή Ρόδος - Κάρπαθος - Κάσος, στο 1 εκατομμύριο ανέρχεται για τη γραμμή Αθήνα-Μήλος, ενώ το μικρότερο οικονομικό αντιστάθμισμα ύψους 12.000 ευρώ το χρόνο θα έχουν οι γραμμές Αθήνα-Σκύρος, , Θεσσαλονίκη-Καλαμάτα, Θεσσαλονίκη-Σκύρος και Ακτιο-Σητεία.
Σε περίπτωση ισοδύναμων προσφορών ή προσφορών χωρίς οικονομικό αντιστάθμισμα, ως κριτήρια επιλογής μεταξύ αερομεταφορέων για την κατακύρωση του αποτελέσματος του διαγωνισμού, θα είναι:
Οι προτεινόμενες τιμές των ναύλων,
• ο αριθμός των προσφερόμενων θέσεων και η συχνότητα των δρομολογίων εβδομαδιαίως,
• το δίκτυο των πωλήσεων,
• η δυνατότητα σύνδεσης με γραμμές του εξωτερικού,
• η αξιοπιστία του αερομεταφορέα σε προηγούμενη ανάθεση εκμετάλλευσης των γραμμών παροχής δημόσιας υπηρεσίας και
• η οικονομική κατάσταση του αερομεταφορέα.
Ωράρια και ναύλοι
Όσον αφορά στα ωράρια εκτέλεσης των δρομολογίων οι αφίξεις/αναχωρήσεις των δρομολογίων προς/από τα αεροδρόμια μη εικοσιτετραώρου λειτουργίας θα πρέπει να πραγματοποιούνται πριν από τις 18:30 κατά τη χειμερινή περίοδο ΙΑΤΑ και πριν από τις 21:00 κατά τη θερινή περίοδο.
Όσον αφορά στα ωράρια εκτέλεσης των δρομολογίων οι αφίξεις/αναχωρήσεις των δρομολογίων προς/από τα αεροδρόμια μη εικοσιτετραώρου λειτουργίας θα πρέπει να πραγματοποιούνται πριν από τις 18:30 κατά τη χειμερινή περίοδο ΙΑΤΑ και πριν από τις 21:00 κατά τη θερινή περίοδο.
Τα δρομολόγια της Παρασκευής και Κυριακής θα πρέπει να πραγματοποιούνται απογευματινές ώρες. Στις περιπτώσεις εκτέλεσης 2 ή 3 εβδομαδιαίων δρομολογίων, αυτά δεν πρέπει να εκτελούνται σε συνεχόμενες ημέρες της εβδομάδας.
imerisia.gr
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης
(Atom)
Πρωτοσέλιδα Εφημερίδων
Δημοφιλείς αναρτήσεις
-
Μόλις 13 χλµ. ανατολικά της Καστοριάς, στην ανατολική ακτή της λίμνης Ορεστιάδας, βρίσκεται ένα πολύ όμορφο χωριουδάκι, το Μαυροχώρι ή Μα...
-
Ύστερα από τον δημοσίευμα της "Κ.Ε." της π. εβδομάδος, που δεν διαψεύστηκε από κανέναν, πυκνώνουν τα ερωτηματικά που προκαλε...
-
►ΜΑΛΛΟΝ βιάστηκαν κάποιοι να αποδώσουν σ΄ ένα πρώην δήμαρχο, το... διασωληνωμένο χριστουγεννιάτικο δέντρο, που εγκατέστησε ο Δήμος Καστ...
-
Ανακοινώθηκαν σήμερα οι βάσεις των Πανελλαδικών Εξετάσεων. Δείτε όλα τα ονόματα των επιτυχόντων από όλα τα Λύκεια της Π. Ε. Καστοριάς
-
►ΜΕ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΗ πέντε χρόνων αποφασίστηκε από την Δικαιοσύνη, η οριστική παύση από την εργασία του, του γνωστού πλέον σε όλους πρώην τα...
-
Με πρόταση μομφής κατά της συγκυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ απαντάει η ΝΔ στην κίνηση για διεξαγωγή δημοψηφίσματος. Μετά από πολύωρη συζήτηση...
-
►ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ αποκτήσαμε κυβέρνηση! Η οποία δεν είναι ούτε συγκυβέρνηση ούτε υπηρεσιακή. Είναι κυβέρνηση “ειδικού σκοπού” σύμφωνα με τον νεολο...
-
Το υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης ξεκίνησε με την καταγραφή 501 υπηρεσιών στο gov.gr, ενώ σήμερα έχουν φτάσει πάνω από 1.500.
-
Ούτε το Καστοριανό Καρναβάλι βγήκε αλώβητο, από την οικονομική κρίση των μνημονίων και των χαρατσιών, που διακωμωδήθηκαν όμως αρκούντ...
-
Για κανόνες εμπλοκής που έχουν πλέον παραδοθεί στο Πολεμικό Ναυτικό της χώρας του κάνει λόγο ο αρχηγός του τουρκικού ΓΕΝ, Μπουλέντ Μποστ...
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου