Στο facebook

Αρχειοθήκη

Από το Blogger.

ΑΝΑΖΗΤΕΙΣΤΕ ΣΤΟ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ ΜΑΣ

Πνευματική ιδιοκτησία & Αντιγραφή υλικού
Το περιεχόμενο του blog μας αποτελεί πνευματική ιδιοκτησία του kastorianiestia.gr
H αναδημοσίευση υλικού σε άλλη ιστοσελίδα επιτρέπεται μόνο με την προϋπόθεση αναφοράς της πηγής με ενεργό link προς το πρωτότυπο άρθρο.

Πρόσφατα

19 Σεπτεμβρίου 2016
  Με συχνότητα δεκαετίας εξαγγέλεται κάθε φορά από διαφορετικά πολιτικά πρόσωπα η σιδηροδρομική σύνδεση της Καστοριάς με το υπόλοιπο εθνικό δίκτυο.
Και κάθε φορά η προσπάθεια καταλήγει σε... απόπειρα χωρίς αξιόλογη συνέχεια.

  Με τις τελευταίες εξαγγελίες της βουλευτού του ΣΥΡΙΖΑ Καστοριάς Ολυμπίας Τελιγιορίδου αναπτερώθηκαν πάλι οι ελπίδες των Καστοριανών για κάτι καλύτερο.

Επί της ουσίας όμως δεν πρόκειται για σιδηροδρομική σύνδεση της Καστοριάς με την υπόλοιπη χώρα αλλά για σιδηροδρομικό... παρακλάδι της γραμμής Φλώρινα - Κρυσταλοπηγή - Πόγραδετς, με μια μικρή προέκταση μέχρι το αεροδρόμιο “Αριστοτέλης” του Άργους Ορεστικού!

  Αυτό συνάγεται από τις πρόσφατες δηλώσεις στην Καστοριά, του διευθύνοντος συμβούλου της ΕΡΓΟΣΕ Θάνου Βούρδα, ο οποίος παρουσία της βουλευτού Ολυμπίας Τελιγιορίδου, διευκρίνισε ότι: “Η σιδηροδρομική γραμμή θα ξεκινά από το αεροδρόμιο “Αριστοτέλης” στο Άργος Ορεστικό και θα καταλήγει στην Ιεροπηγή, εκέι όπου θα ενώνετια με την γραμμή Φλώρινας - Κρυσταλοπηγής μέχρι το Πόγραδετς”!

Παράλληλα δημιουργούνται οι συνθήκες ώστε μελλοντικά η Αλβανία (που αποτελεί οικονομική “δύναμη” στα Βαλκάνια!) να συνδέεται σιδηροδρομικώς με την Ελλάδα όχι μόνο μέσω Φλώρινας - Κρυσταλλοπηγής αλλά και μέσω του άξονα Καστοριά- Καλαμπάκα, με διακλαδώσεις προς Ιωάννινα και Αθήνα!

  Σύμφωνα με τον κ. Βούρδα, το έργο βρίσκεται στο στάδιο της μελέτης βιωσιμότητας - η οποία έρχεται να προστεθεί σε άλλες δύο παρόμοιες μελέτες του παρελθόντος - και από την οποία εξαρτάται η ένταξη του έργου στο πρόγραμμα διασυνοριακής συνεργασίας Ελλάδας - Αλβανίας INTERREG IPA II.

Στην ίδια συνέντευξη αναφέρθηκε επίσης ότι ο μέχρι τώρα σχεδιασμός των υποδομών προέβλεπε την σιδηροδρομική σύνδεση Ελλάδας - Αλβανίας μέσω της νέας γραμμής Φλώρινας - Κρυσταλλοπηγής. Αλλά
την τελευταία στιγμή η ελληνική πλευρά αποφάσισε ότι: “Υπάρχει η αναγκαιότητα να συμπεριληφθεί στο σχεδιασμό και η σύνδεση της νέας γραμμής με την πόλη και το αεροδρόμιο της Καστοριάς”.
Χωρίς να διευκρινίζονται με σαφήνεια οι λόγοι που επέβαλαν την τροποποίηση επί χάρτου του αρχικού σχεδιασμού!

  Σύμφωνα με τις δηλώσεις της Ολυμπίας Τελιγιορίδου: Το αεροδρόμιο της Καστοριάς έχει επιλεγεί στα έξι αεροδρόμια της χώρας τα οποία θα ενταχθούν στο “πακέτο” Γιούγκερ, με προϋπολογισμό ύψους 15.000.000 ευρώ, για την αναβάθμισή του.

Η επιλογή του αεροδρομίου της Καστοριάς, ως μεταφορικού διαμετακομιστικού σταθμού της Περιφέρειας, δεν μπορεί να στηριχθεί σε μια σιδηροδρομική... παράκαμψη της γραμμής Φλώρινας - Πόγραδες με χρονικό ορίζοντα δεκαετίας... Αλλά θα πρέπει να βασιστεί στους υπάρχοντες οδικούς άξονες και κυρίως στην Εγνατία και τον εθνικό δρόμο ΠΑΘΕ 65 που έχει δρομολογηθεί και θα συνδέει την Εγνατία με την νότια Ελλάδα στο ύψος των Γρεβενών μέσω Καλαμπάκας.

0 σχόλια:

Πρωτοσέλιδα Εφημερίδων

Δημοφιλείς αναρτήσεις