Στο facebook

Αρχειοθήκη

Από το Blogger.

ΑΝΑΖΗΤΕΙΣΤΕ ΣΤΟ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ ΜΑΣ

Πνευματική ιδιοκτησία & Αντιγραφή υλικού
Το περιεχόμενο του blog μας αποτελεί πνευματική ιδιοκτησία του kastorianiestia.gr
H αναδημοσίευση υλικού σε άλλη ιστοσελίδα επιτρέπεται μόνο με την προϋπόθεση αναφοράς της πηγής με ενεργό link προς το πρωτότυπο άρθρο.

Πρόσφατα

26 Μαΐου 2015
Τα θέματα στα αρχαία ελληνικά από μία πρώτη εκτίμηση  είναι βατά. Η φετινή πρωτοτυπία είναι ότι η ερώτηση στην εισαγωγή είναι του τύπου «Σωστό-Λάθος» και στην λεξιλογική παρατήρηση δίνονται λέξεις της Αρχαίας Ελληνικής, για να βρεθούν οι ομόρριζές τους στο πρωτότυπο κείμενο.

Αύριο Τετάρτη οι Πανελλήνιες εξετάσεις συνεχίζονται με τέσσερα και πάλι μαθήματα: Λατινικά, Χημεία, Ηλεκτρολογία και Ανάπτυξη Εφαρμογών σε Προγραμματιστικό Περιβάλλον. Οι εξετάσεις ολοκληρώνονται στις 2 Ιουνίου με το μάθημα επιλογής των Αρχών Οικονομικής Θεωρίας.
Τα θέματα στα Μαθηματικά Κατεύθυνσης, στο μάθημα που εξετάστηκαν εχθές οι μαθητές,  κρίθηκαν πολύ πιο δύσκολα από ό,τι όλα τα υπόλοιπα μαθήματα που εξετάστηκαν μέχρι σήμερα, με αποτέλεσμα να αναμένεται πτώση των βάσεων στις αντίστοιχες σχολές, σύμφωνα με Τα Νέα.
Τα θέματα ήταν για πολύ δυνατούς λύτες, καθώς κάλυπταν όλη την ύλη. Συγκεκριμένα, όπως ανέφεραν καθηγητές στο ΑΠΕ-ΜΠΕ, οι ασκήσεις ήταν πολλές, αλλά και συνδυαστικές, κάτι με το οποίο οι μαθητές δεν είναι εξοικειωμένοι, καθώς στη σχολική βιβλιογραφία δεν υπάρχουν τέτοιου είδους ασκήσεις
Όπως εκτίμησε ο γενικός γραμματέας της Ελληνικής Μαθηματικής Εταιρείας (ΕΜΕ) Γιάννης Τυρλής, τα θέματα που επελέγησαν φέτος ήταν ίσως τα δυσκολότερα από την καθιέρωση του παρόντος εξεταστικού συστήματος και θα παρατηρηθεί «σφαγή» υποψηφίων, με πάρα πολλούς να πέφτουν κάτω από τη βάση.
Ο Γιάννης Τυρλής εκτιμά ότι άριστα θα είναι φέτος το 15, το πολύ 16 - και αυτό θα το πιάσουν λίγοι πολύ καλά προετοιμασμένοι. «Οι βάσεις στις θετικές σχολές θα πέσουν, αλλά εκτιμώ ότι θα εμφανιστεί πτώση και στις οικονομικές, ενδεχομένως και τις ιατρικές σχολές» είπε.
Η μετάφραση του αδίδακτου κειμένου απαιτεί σε κάποια σημεία ελεύθερη απόδοση, κάτι που συνηθίζεται στον Θουκυδίδη, αλλά μάλλον θα δυσκολέψει τους υποψηφίους.
Οι γραμματικές παρατηρήσεις είναι βατές. Τέλος, στα συντακτικά προσοχή χρειάζεται το δεύτερο σκέλος, καθώς ζητούνται όλοι οι δυνατοί τρόποι για μεταφορά της Οριστικής σε Πλάγιο Λόγο.
Απαιτητικά είναι τα θέματα που έπεσαν στα Αρχαία σύμφωνα με τους εκπαιδευτικούς.
Το διαγώνισμα είναι καλά δομημένο με τις ερωτήσεις στο διδαγμένο κείμενο να χρήζουν ιδιαίτερης προσοχής.
Όπως αναφέρουν οι εκπαιδευτικοί, η μόνη ερώτηση που αποκλίνει από τις παραδοσιακές στο Γενικό Λύκειο είναι η Β4 (ερώτηση Σωστού –Λάθους στην εισαγωγή) για την οποία όμως υπάρχουν οδηγίες τόσο στις σημειώσεις του Κ.Ε.Ε. όζο και στο βιβλίο του καθηγητή.
Όσον αφορά το αδίδακτο κείμενο, απαιτεί προσοχή ως προς τη μετάφραση για την απόδοση ενός σωστού νεοελληνικού κειμένου, ενώ οι γραμματικές και συντακτικές ερωτήσεις με προσοχή μπορούν να απαντηθούν επιτυχώς.
Ως προς τα προηγούμενα μαθήμα, σύμφωνα με τα πρώτα στοιχεία από τα βαθμολογικά κέντρα το μάθημα της Νεοελληνικής Γλώσσας με το κείμενο του καθηγητή Βασίλη Λαμπρινουδάκη για την πολιτιστική κληρονομία αν και εύληπτο και γενικότερα χωρίς προβλήματα, δυσκόλεψε τους υποψηφίους που δεν φαίνεται να πλησιάζουν το άριστα σε μεγάλο ποσοστό.
Όπως επισημαίνουν οι καθηγητές το μάθημα της Βιολογίας, το οποίο ήταν ελαφρώς δυσκολότερο σε σχέση με πέρυσι θα «τραβήξει» προς τα κάτω τις βάσεις στις δημοφιλείς ιατρικές σχολές, και όλες τις σχολές Επιστημών Υγείας, όπως τουλάχιστον προκύπτει από τα έως στιγμής δεδομένα.
Και τα μαθήματα της δεύτερης ημέρας, όπως η Βιολογία Γενικής Παιδείας και τα Μαθηματικά και Στοιχεία Στατιστικής είχαν βαθμό δυσκολίας, με αποτέλεσμα να επιβεβαιώνεται η καθοδική τάση.
madata.gr

0 σχόλια:

Πρωτοσέλιδα Εφημερίδων

Δημοφιλείς αναρτήσεις