Στο facebook

Αρχειοθήκη

Από το Blogger.

ΑΝΑΖΗΤΕΙΣΤΕ ΣΤΟ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ ΜΑΣ

Πνευματική ιδιοκτησία & Αντιγραφή υλικού
Το περιεχόμενο του blog μας αποτελεί πνευματική ιδιοκτησία του kastorianiestia.gr
H αναδημοσίευση υλικού σε άλλη ιστοσελίδα επιτρέπεται μόνο με την προϋπόθεση αναφοράς της πηγής με ενεργό link προς το πρωτότυπο άρθρο.

Πρόσφατα

30 Ιουνίου 2014
Την επικοινωνιακή στρατηγική της τουριστικής περιόδου 2014- 2015 παρουσίασαν σήμερα σε ειδική εκδήλωση, ο ΕΟΤ και το υπουργείο Τουρισμού, η οποία για πρώτη φορά τα τελευταία χρόνια παρουσιάζεται τόσο νωρίς.

Με στοχευμένη τουριστική προβολή σε αγορές- στόχους του εξωτερικού, με έμφαση στα εργαλεία του διαδικτύου αλλά και στις ανάγκες των επισκεπτών της χώρας, το ΥΠΟΤ φιλοδοξεί να γίνει η Ελλάδα παράδεισος φιλοξενίας για τους επισκέπτες της, όπως χαρακτηριστικά δήλωσε η αρμόδια υπουργός Όλγα Κεφαλογιάννη από το βήμα της σημερινής παρουσίασης.
Αφού πραγματοποίησε έναν απολογισμό του έργου του ΥΠΟΤ, που συμπληρώνει δυο χρόνια ζωής με τη νέα του μορφή, η κ. Κεφαλογιάννη υπογράμμισε ότι, με αίσθημα ευθύνης, συνεχίζει το έργο που ξεκίνησε η παρούσα πολιτική ηγεσία με στόχο την προσέλκυση περισσότερων τουριστών.
Το 2013 ήταν χρονιά επιτυχιών για την Ελλάδα, σημείωσε η υπουργός, καθώς από τη μια δικαιώθηκαν οι επιλογές του ΥΠΟΤ, αφετέρου αποδείχτηκε ότι ο τουρισμός μετέτρεψε την κρίση σε ευκαιρίες.
Για τη νέα χρονιά, η Ελλάδα αναμένεται να προσελκύσει 20 εκατομμύρια τουρίστες, ενώ αν σε αυτούς προστεθούν και οι επισκέπτες της κρουαζιέρας, το νούμερο θα φτάσει τα 22 εκατομμύρια, όπως ανάφερε ο γενικός γραμματέας του ΕΟΤ, Πάνος Λειβαδάς.
Αναλύοντας τις δράσεις μάρκετινγκ που θα ακολουθήσει η Ελλάδα και για την επόμενη τουριστική περίοδο, ο κ. Λειβαδάς, εστίασε, μεταξύ άλλων, στην ενδυνάμωση των αγορών της Κίνας, της Ρωσίας αλλά και της Βραζιλίας, πέραν των παραδοσιακών.
Για τη Βραζιλία μάλιστα, η υπουργός, αφού έδωσε συγχαρητήρια στην εθνική Ελλάδας για την πρόκριση στους «16», υπογράμμισε ότι αυτή την περίοδο είναι ο καλύτερος πρεσβευτής της χώρας στο εξωτερικό, αλλά και στη συγκεκριμένη αγορά ειδικότερα. Αυτή την περίοδο, εκτεταμένο διαφημιστικό πρόγραμμα «τρέχει» στο Σάο Πάολο.
Από την αγορά της Κίνας, τα μηνύματα όπως τόνισε ο κ. Λειβαδάς είναι ήδη πολύ ενθαρρυντικά, μετά και τη δρομολόγηση της απευθείας αεροπορικής γραμμής Σαγκάης- Ελλάδας. Μάλιστα, Tour Operators που δραστηριοποιούνται στην Κίνα εξετάζουν και το ενδεχόμενο απευθείας πτήσης Πεκίνο- Αθήνα.
Τέλος από την αγορά της Ρωσίας, τα ποσοστά από την έκδοση βίζας είναι πολύ ενθαρρυντικά, καθώς εφέτος παρατηρείται αύξηση 65% σε σχέση με το 2012.
Σημειώνεται ότι στη σημερινή εκδήλωση παρουσιάστηκε βίντεο με αφορμή τη συμπλήρωση των εκατό χρόνων από την πρώτη προσπάθεια της Ελλάδας (επί Ελευθέριου Βενιζέλου) να παρουσιαστεί η οργανωμένα, στην παγκόσμια τουριστική αγορά.
Με την τουριστική χρονιά να βρίσκεται σε εξέλιξη, η υπουργός απηύθυνε έκκληση στους εκπροσώπους της τοπικής αυτοδιοίκησης να δείξουν υψηλό αίσθημα ευθύνης, προκειμένου η χώρα να ανταποκριθεί στις αυξημένες ανάγκες που συνεπάγεται η έλευση των τουριστών.
imerisia.gr

0 σχόλια:

Πρωτοσέλιδα Εφημερίδων

Δημοφιλείς αναρτήσεις