ΣΕΛΙΔΕΣ
Αρχειοθήκη
-
►
2022
(3)
- ► Ιανουαρίου (3)
-
►
2017
(2834)
- ► Δεκεμβρίου (79)
- ► Σεπτεμβρίου (261)
- ► Φεβρουαρίου (194)
- ► Ιανουαρίου (207)
-
►
2016
(1885)
- ► Δεκεμβρίου (150)
- ► Σεπτεμβρίου (258)
- ► Φεβρουαρίου (129)
- ► Ιανουαρίου (102)
-
►
2015
(1400)
- ► Δεκεμβρίου (76)
- ► Σεπτεμβρίου (105)
- ► Φεβρουαρίου (133)
- ► Ιανουαρίου (126)
-
►
2014
(1174)
- ► Δεκεμβρίου (123)
- ► Σεπτεμβρίου (211)
- ► Φεβρουαρίου (29)
- ► Ιανουαρίου (14)
-
►
2013
(213)
- ► Δεκεμβρίου (30)
- ► Σεπτεμβρίου (19)
- ► Φεβρουαρίου (19)
- ► Ιανουαρίου (19)
-
►
2012
(201)
- ► Δεκεμβρίου (13)
- ► Σεπτεμβρίου (14)
- ► Φεβρουαρίου (19)
- ► Ιανουαρίου (20)
-
▼
2011
(185)
- ► Δεκεμβρίου (12)
- ► Σεπτεμβρίου (13)
-
▼
Φεβρουαρίου
(24)
- ΠΩΛΕΙΤΑΙ Η ΔΙΑΔΥΜΑ;
- Τι θα γίνει τελικά με το ευρώ?
- Ό γέγονε, γέγονε...
- ΓΚΡΙΖΕΣ ΖΩΝΕΣ (23-2-2011)
- Η εκποίηση του κράτους
- Ή στραβός είν΄ ο γιαλός ή στραβά αρμενίζουμε...
- ΓΚΡΙΖΕΣ ΖΩΝΕΣ (17-2-2011)
- ΠΩΛΕΙΤΑΙ ΠΑΤΡΙΣ!
- Προκρούστης αντί για Καλλικράτης στην Εκπαίδευση!
- Η ΑΡΧΗ ΤΗΣ ΣΥΜΦΟΡΑΣ
- ΕΛΛΗΝΕΣ ΓΡΗΓΟΡΕΙΤΕ
- Συγχώνευση σχολείων (Καλλικρατίτιδα. Χωνεύεται …
- Πιέσεις για μείωση δαπανών και αύξηση φόρων από τη...
- Μικρές προσδοκίες σε δύσκολες συγκυρίες...
- Δεν πληρώνω - Δεν πληρώνω
- ΓΚΡΙΖΕΣ ΖΩΝΕΣ (10-2-2011)
- ΚΡΥΒΟΥΝ ΤΙΣ ΠΑΡΑΝΟΜΕΣ ΧΩΜΑΤΕΡΕΣ Οι άρχοντες των σκ...
- Οι αμετανόητοι!
- ΓΚΡΙΖΕΣ ΖΩΝΕΣ (27-1-2011)
- Έπεα πτερόεντα!
- "Σκόνταψε" το Αιολικό Πάρκο;
- Αλλαγές στην διαδικασία υποβολής των φορολογικών δ...
- Το σκάνδαλο που ανέδειξε η “Καστοριανή Εστία”
- ΤΑ ΕΡΓΑ, ΟΙ ΗΜΕΡΕΣ ΚΑΙ ΤΟ ΑΠΟΣΤΗΜΑ ΜΙΑΣ ΣΚΟΤΕΙΝΗΣ ...
- ► Ιανουαρίου (10)
Από το Blogger.
ΑΝΑΖΗΤΕΙΣΤΕ ΣΤΟ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ ΜΑΣ
Πνευματική ιδιοκτησία & Αντιγραφή υλικού
Το περιεχόμενο του blog μας αποτελεί πνευματική ιδιοκτησία του kastorianiestia.gr
H αναδημοσίευση υλικού σε άλλη ιστοσελίδα επιτρέπεται μόνο με την προϋπόθεση αναφοράς της πηγής με ενεργό link προς το πρωτότυπο άρθρο.
Το περιεχόμενο του blog μας αποτελεί πνευματική ιδιοκτησία του kastorianiestia.gr
H αναδημοσίευση υλικού σε άλλη ιστοσελίδα επιτρέπεται μόνο με την προϋπόθεση αναφοράς της πηγής με ενεργό link προς το πρωτότυπο άρθρο.
Πρόσφατα
17 Φεβρουαρίου 2011
Δεν πληρώνω - Δεν πληρώνω
2/17/2011 09:56:00 π.μ.
|
|
Άρθρο του Δημήτρη Ιαταρίδη
Ποιός να το πίστευε, ότι ο ομώνυμος θεατρικός αφορισμός του Ντάριο Φο, μετά από χρόνια, θα γινόταν η κυρίαρχη “ιδεολογία” της αντίστασης των ελλήνων, κατά του “μνημονίου” και της οικονομικής υποδούλωσης της χώρας μας;
Οι πρώτοι πυρήνες του κινήματος αυτού, δημιουργήθηκαν από τους λεγόμενους “τζαμπατζήδες” των αστικών λεωφορείων, οι οποίοι συνειδητά πλέον, παροτρύνουν όλο και μεγαλύτερα τμήματα του επιβατικού κοινού, να αντισταθούν στην ανεξέλεγκτη αύξηση των εισιτηρίων, που επιβάλλουν οι κρατικοδίαιτες διοικήσεις, των επιχειρήσεων του δημοσίου!
Το “Δεν πληρώνω” επεκτάθηκε στα διόδια, όπου γίνεται η μεγαλύτερη αφαίμαξη του λαϊκού εισοδήματος, με την σύμπραξη ιδιωτών και δημοσίου!
Διότι οι οδηγοί πληρώνουν εδώ την συντήρηση των εθνικών δρόμων, την οποία έχουν πληρώσει επανειλημμένα, με τα τέλη κυκλοφορίας και το τέλος ταξινόμισης των αυτοκινήτων!
Σειρά έχουν τώρα και οι λοιπές... κοινωφελείς επιχειρήσεις του δημοσίου τομέα, που στηρίζουν την κερδοφορία τους, στο “κεφαλικό φόρο”, που επιβάλλουν αλόγιστα στον ανυπεράσπιστο πολίτη!
Όπως η κρατική τηλεόραση, που έγινε “πρυτανείο” για χιλιάδες αργόμισθους, οι οποίοι αμείβονται από τον “ειδικό φόρο” που επιβάλλουν στους καταναλωτές του ηλεκτρικού ρεύματος, με την απειλή της διακοπής του!
Ή όπως ένα σωρό άλλες πτωχευμένες κρατικές επιχειρήσεις, που προορίζονται για τον ιδιωτικό τομέα και καλούνται τώρα οι πολίτες να τις ξεχρεώσουν,για να γίνουν πιο ελκυστικές από τους αγοραστές τους!
Είναι οι ίδιες επιχειρήσεις, που επί χρόνια εξέθρεψαν ένα ολόκληρο κομματικό στρατό, σύμφωνα με το δόγμα “μαζί τα φάγαμε” και τώρα καλούνται να “ξελασπώσουν” την εθνική οικονομία, με το ξεπούλημά τους σε ιδιώτες!
Πρώτο θύμα αυτής της αλόγιστης πολιτικής, υπήρξε το τραίνο της Φλώρινας, που ακόμα και εμείς οι εκτός των τειχών, το έχουμε συνδέσει με ευχάριστες αναμνήσεις του παρελθόντος.
Η γραμμή κρίθηκε “άγονη” και το τραίνο σταμάτησε να “σφυρίζει τρεις φορές” στον σταθμό της! Διότι, λέει, η λειτουργία της, έβαζε την επιχείρηση “μέσα”, κάπου 6 εκατ. ευρώ το χρόνο. Και η Βουλή βάζει την εθνική οικονομία “μέσα”, μερικές εκατοντάδες εκατομμυρίων, αλλά δεν το κάνουμε θέμα...
Η διαφορά είναι ότι, με το τραίνο της Φλώρινας, ταξίδευαν μόνο επιβάτες, με κανονικό εισιτήριο ενώ αλλού ταξιδεύουν αρκετοί... λαθρεπιβάτες!
Η ουσία είναι ότι το κίνημα “Δεν πληρώνω” εξαπλώνεται τάχιστα και όσο βαθαίνει η κρίση, τόσο αυξάνει ο κίνδυνος να γίνει κάποτε “ η σπίθα πυρκαγιά”...
Το περίεργο είναι ότι το κράτος δεν μπορεί να παρέμβη αποτελεσματικά, διότι είναι ο πρώτος διδάξας του “Δεν πληρώνω - Δεν πληρώνω”, με οφειλές πάνω από 10 δις ευρώ προς ιδιώτες!
Ως εκ τούτου μπορεί να διεκδικήσει άνετα τον τίτλο του “επίτιμου” στο κίνημα των “τζαμπατζήδων”, όπως τους αποκαλεί το ίδιο...
Ποιός να το πίστευε, ότι ο ομώνυμος θεατρικός αφορισμός του Ντάριο Φο, μετά από χρόνια, θα γινόταν η κυρίαρχη “ιδεολογία” της αντίστασης των ελλήνων, κατά του “μνημονίου” και της οικονομικής υποδούλωσης της χώρας μας;
Οι πρώτοι πυρήνες του κινήματος αυτού, δημιουργήθηκαν από τους λεγόμενους “τζαμπατζήδες” των αστικών λεωφορείων, οι οποίοι συνειδητά πλέον, παροτρύνουν όλο και μεγαλύτερα τμήματα του επιβατικού κοινού, να αντισταθούν στην ανεξέλεγκτη αύξηση των εισιτηρίων, που επιβάλλουν οι κρατικοδίαιτες διοικήσεις, των επιχειρήσεων του δημοσίου!
Το “Δεν πληρώνω” επεκτάθηκε στα διόδια, όπου γίνεται η μεγαλύτερη αφαίμαξη του λαϊκού εισοδήματος, με την σύμπραξη ιδιωτών και δημοσίου!
Διότι οι οδηγοί πληρώνουν εδώ την συντήρηση των εθνικών δρόμων, την οποία έχουν πληρώσει επανειλημμένα, με τα τέλη κυκλοφορίας και το τέλος ταξινόμισης των αυτοκινήτων!
Σειρά έχουν τώρα και οι λοιπές... κοινωφελείς επιχειρήσεις του δημοσίου τομέα, που στηρίζουν την κερδοφορία τους, στο “κεφαλικό φόρο”, που επιβάλλουν αλόγιστα στον ανυπεράσπιστο πολίτη!
Όπως η κρατική τηλεόραση, που έγινε “πρυτανείο” για χιλιάδες αργόμισθους, οι οποίοι αμείβονται από τον “ειδικό φόρο” που επιβάλλουν στους καταναλωτές του ηλεκτρικού ρεύματος, με την απειλή της διακοπής του!
Ή όπως ένα σωρό άλλες πτωχευμένες κρατικές επιχειρήσεις, που προορίζονται για τον ιδιωτικό τομέα και καλούνται τώρα οι πολίτες να τις ξεχρεώσουν,για να γίνουν πιο ελκυστικές από τους αγοραστές τους!
Είναι οι ίδιες επιχειρήσεις, που επί χρόνια εξέθρεψαν ένα ολόκληρο κομματικό στρατό, σύμφωνα με το δόγμα “μαζί τα φάγαμε” και τώρα καλούνται να “ξελασπώσουν” την εθνική οικονομία, με το ξεπούλημά τους σε ιδιώτες!
Πρώτο θύμα αυτής της αλόγιστης πολιτικής, υπήρξε το τραίνο της Φλώρινας, που ακόμα και εμείς οι εκτός των τειχών, το έχουμε συνδέσει με ευχάριστες αναμνήσεις του παρελθόντος.
Η γραμμή κρίθηκε “άγονη” και το τραίνο σταμάτησε να “σφυρίζει τρεις φορές” στον σταθμό της! Διότι, λέει, η λειτουργία της, έβαζε την επιχείρηση “μέσα”, κάπου 6 εκατ. ευρώ το χρόνο. Και η Βουλή βάζει την εθνική οικονομία “μέσα”, μερικές εκατοντάδες εκατομμυρίων, αλλά δεν το κάνουμε θέμα...
Η διαφορά είναι ότι, με το τραίνο της Φλώρινας, ταξίδευαν μόνο επιβάτες, με κανονικό εισιτήριο ενώ αλλού ταξιδεύουν αρκετοί... λαθρεπιβάτες!
Η ουσία είναι ότι το κίνημα “Δεν πληρώνω” εξαπλώνεται τάχιστα και όσο βαθαίνει η κρίση, τόσο αυξάνει ο κίνδυνος να γίνει κάποτε “ η σπίθα πυρκαγιά”...
Το περίεργο είναι ότι το κράτος δεν μπορεί να παρέμβη αποτελεσματικά, διότι είναι ο πρώτος διδάξας του “Δεν πληρώνω - Δεν πληρώνω”, με οφειλές πάνω από 10 δις ευρώ προς ιδιώτες!
Ως εκ τούτου μπορεί να διεκδικήσει άνετα τον τίτλο του “επίτιμου” στο κίνημα των “τζαμπατζήδων”, όπως τους αποκαλεί το ίδιο...
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης
(Atom)
Πρωτοσέλιδα Εφημερίδων
Δημοφιλείς αναρτήσεις
-
Άρθρο της Μαριάννας Ιατρίδου Η Ελλάδα αυτές τις μέρες πλήττεται από απεργιακές κινητοποιήσεις ακόμα και σε επαγγέλματα που μέχρι τώρα δεν ...
-
ΜΕ “ΚΕΡΚΟΠΟΡΤΑ” ΤΗΝ ΤΟΠΙΚΗ ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗ! Την επιχειρηματική διείσδυση στην Ελλάδα, από την αφύλακτη “κερκόπορτα” της τοπικής αυτοδιο...
-
Άρθρο της Μαριάννας Ιατρίδου Υπέρ της άποψης ότι το ελληνικό δημόσιο χρέος είναι βιώσιμο, αλλά και κατά των ιδεών για ενδεχόμενη αναδιάρθρ...
-
Σε δύσβατες βουνοπλαγιές και σε απάτητα φαράγγια, μεταφέρουν οι τοπικές αυτοδιοικήσεις τις παράνομες χωματερές τους, από τον φόβο της Ε.Ε., ...
-
Άρθρο του Σπύρου Κουταβά Αναδημοσείευση από το Vetonews Η αποναρκοθέτηση του Γράμμου ένα έργο που κόστισε 4,4 εκ € απεντάχθηκε από τους κ...
-
«Βόμβα» 10 δισ. ευρώ από ληξιπρόθεσμες οφειλές, η οποία είναι σε μεγάλο βαθμό προίκα από την εποχή της «ευημερίας», απειλεί τα θεμέλια το...
-
Επισημοποιήθηκε με τον πιο κραυγαλέο τρόπο, το ενδιαφέρον της Γερμανίας για επενδύσεις στην Ελλάδα και ιδιαίτερα στην Δυτική Μακεοδονία,...
-
Ξεχειλίζει από πικρία, για την αντιμετώπιση που είχε από την επίσημη Νέα Δημοκρατία, ο μέχρι πρότινος υποψήφιος Δήμαρχος Καστοριάς Πασχάλης ...
-
“Δεν μπορούμε να φανταστούμε την ζωή μας, μέσα σ΄ ένα απέραντο ελικοφόρο...”, ήταν η πρώτη αυθόρμητη αντίδραση των κατοίκων της κοινότητας Κ...
-
Ένα διαρκές οικολογικό “έγκλημα” συντελείται τα τελευταία αρκετά χρόνια στον ποταμό Αλιάκμονα, με “δράστη” τον Δήμο του Άργους Ορ...

0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου