ΣΕΛΙΔΕΣ
Αρχειοθήκη
-
►
2022
(3)
- ► Ιανουαρίου (3)
-
▼
2017
(2834)
- ► Δεκεμβρίου (79)
-
▼
Σεπτεμβρίου
(261)
- Τα ελληνικά επίσημη ξένη γλώσσα στα Λύκεια του Βελ...
- Συνελήφθη 50χρονος σε περιοχή της Καστοριάς για κα...
- Σύλληψη 59χρονου σε περιοχή της Καστοριάς για καλλ...
- Anonymous: Καλούμε μέλη απ’ όλο τον κόσμο στον πόλ...
- Νεκρός 20χρονος λόγω αναθυμιάσεων από μαγκάλι
- Έσκαβαν για τον αγωγό TAP και βρήκαν σπουδαίο αρχα...
- Πρόβλεψη Αμερικανών: Η Ελλάδα θα αποκλειστεί από χ...
- Συναγερμός στην Αντιτρομοκρατική: Βρήκαν εκρηκτικό...
- Αντιπεριφερειάρχες σε Σκουρλέτη: Κατέθεσαν τέσσερι...
- Γενική Συνέλευση της ΕΙΕΤ αυτή την ώρα στην Λάρισα
- Η αρχόντισσα της Μακεδονίας που μοιάζει με νησί Γ...
- Επιδοτούμενα Σεμινάρια για εργαζόμενους από το Επι...
- Η Εφορία «κουρεύει» πρόστιμα - Αναλυτικά παραδείγματα
- Κονδύλια και πληρωμές σε αγρότες και κτηνοτρόφους
- Αντιδράσεις για το μάθημα των Θρησκευτικών - Οι γο...
- Στον Βόλο η πρώτη προσφυγή κατά του ΕΝΦΙΑ
- Χάος στα αεροδρόμια του πλανήτη: Κατέρρευσαν τα συ...
- Πιστοποίηση και χρηματοδότηση φορέων και σωματείων...
- Ποιες περιοχές θα αποκτήσουν σύντομα δίκτυο φυσικο...
- ΟΑΕΔ: Ποιοι μακροχρόνια άνεργοι αποκτούν ιατροφαρμ...
- Νέα κριτήρια στις ρυθμίσεις οφειλών προς ασφαλιστι...
- Κοζάνη: Με πολλά παρατράγουδα η πρώτη κλήρωση για ...
- H 33η “ΕΜΠΟΡΟΒΙΟΤΕΧΝΙΚΗ & ΓΕΩΡΓΙΚΗ ΕΚΘΕΣΗ ΔΥΤΙΚΗΣ ...
- Φιλικός Ποδοσφαιρικός αγώνας στην Καστοριά με κοιν...
- Τους Εντεταλμένους Συμβούλους όρισε ο Θ. Καρυπίδης
- Ξαναχτύπησαν οι Anonymous Greece: Έδωσαν στη δημοσ...
- Ιστορική ημέρα για τις γυναίκες στη Σαουδική Αραβί...
- Διαψεύδει η Τράπεζα της Ελλάδος «επίθεση» των Anon...
- Πότε γίνεται κόκκινη η οφειλή του ΕΝΦΙΑ
- Οι Anonymous χτύπησαν την Τράπεζα της Ελλάδος -Δια...
- Η επίσημη ανακοίνωση της αστυνομίας για το θανατηφ...
- Περιφέρεια Δυτ. Μακεδονίας: Ενημέρωση των πολιτών ...
- Καταθέσεις: Αντί για επιτόκια… προσφορές και κουπόνια
- Καστοριά: Αυτοκτόνησε 75χρονος στην Κορομηλιά
- Τοπικές καταιγίδες προβλέπονται για σήμερα - Έως 2...
- Πότε θα γίνει η καταβολή του Κοινωνικού Εισοδήματο...
- Αυτοκινητόδρομος Ε65: Ο αδύναμος κρίκος του δικτύο...
- Νεκρός ο αδελφός πρώην δημάρχου σε τροχαίο στο Άργ...
- ΟΓΑ: Επίδομα σε πολύτεκνες μητέρες ύψους 1.000 ευρώ
- Παραπέμπονται 8 αντιδήμαρχοι των δήμων της Καστορι...
- Έρχεται και στη Ελλάδα η κρίση γάλακτος
- Ο καφές και η Δημοκρατία. Του Χρήστου Γιούτσου
- Δεκάδες προσφυγές στο ΣτΕ για τα 38 διόδια της Εγν...
- Όλα αλλιώς στη Γερμανία μετά τις κάλπες: Προς τριπ...
- Ο ΤΑΡ "κουρεύει" τα ανταποδοτικά που θα έδινε στο...
- Η Μέρκελ και ο «κύκλος» των Ελλήνων πρωθυπουργών
- Γερμανικές εκλογές – Exit Polls: Πτώση για Μέρκελ ...
- Τελικά δεν ήρθε το… τέλος του κόσμου!
- Οι Anonymous «έριξαν» την ιστοσελίδα ηλεκτρονικών ...
- ΕΜΥ: Εκτακτο δελτίο επιδείνωσης καιρού με βροχές κ...
- Η Θεσσαλονίκη δεν ξεχνά τη μεγάλη καταστροφή. 100...
- Ανοιξαν οι κάλπες στη Γερμανία – «Μάχη» των κομμάτ...
- Με λίστα ψωνίζουν πλέον από το σούπερ μάρκετ οι Ελ...
- Βίντεο - σοκ: Αποκολλήθηκε γιγαντιαίο παγόβουνο - ...
- Σατανικό ζευγάρι πλουσίων σκότωσε την νταντά και έ...
- Προσλήψεις δασολόγων και δασοπόνων για τους δασικο...
- Σήμερα το…”τέλος του κόσμου”;
- Με 320χλμ. έτρεχε η Πόρσε του Βακάκη στο τραγικό δ...
- Θανατηφόρο δυστύχημα στην Εγνατία Οδό (μετά τα διό...
- Σκληρή επιστολή της ΠΟΑΣΥ στην κυβέρνηση: Μην τολμ...
- Μεγάλη πυρκαγιά στη Χαλκιδική-απειλούνται σπίτια (...
- Αλλαγές στα εισιτήρια του ΟΑΣΘ
- Ξεκινά ο υπολογισμός εισφορών ΕΦΚΑ με βάση τα εισο...
- Ο καιρός τρελάθηκε: Δες που έπεσε το πρώτο χιόνι σ...
- Ημερίδα με θέμα: "Βιωσιμότητα και μετεξέλιξη του Π...
- Διαγωνισμός σχεδίου μόδας από την Ελληνική Ομοσπον...
- Διακοπή νερούσ το Δισπηλιό
- Οδηγός πληρωμών για αγρότες -Πότε και σε ποιους κα...
- Πρόσληψη ενός γιατρού στον Δήμο Καστοριάς
- Τρεις πτήσεις την εβδομάδα από Αθήνα προς Κοζάνη κ...
- Μπαίνει και επίσημα το φθινόπωρο το βράδυ της Παρα...
- Συνετρίβη ιδιωτικό αεροπλάνο στο αεροδρόμιο Ατατού...
- Πρόσκληση του συλλόγου Απολλωνιαδιτών Καστοριάς
- ΡΑΓΔΑΙΕΣ ΕΞΕΛΙΞΕΙΣ Στη Δικαιοσύνη η ρύπανση του Αλ...
- Πόσο θα κοστίσει φέτος το πετρέλαιο θέρμανσης - Τι...
- Το πρωτοσέλιδο της Καστοριανής Εστίας 21-9-2017
- Δείτε ποιος θα παραστεί στην κηδεία του Κώστα Σημα...
- Η ΝΟΔΕ Καστοριάς για τον θάνατο του Κώστα Σημαιοφο...
- ΕΣΠΑ: Επιδότηση για εγκατάσταση καυστήρα φυσικού α...
- Πέθανε ο Κώστας Σημαιοφορίδης
- Δια βίου αφαίρεση διπλώματος για όσους συλληφθούν ...
- Απάντηση του Αντιπεριφερειάρχη Σ. Αδαμοπούλου σε δ...
- Οι αυτοεξόριστοι “δημοσωτήρες” της Καστοριάς
- Π.Ε. Καστοριάς: Φτιάχνει δρόμους για τους... λαθρο...
- Ανακάλυψη μύκητα που μπορεί να διασπάσει πλαστικό ...
- Επικίνδυνη τροπολογία στη Βουλή – ΝΔ, ΑΝ.ΕΛ., ΔΗ.Σ...
- Έφυγε από τη ζωή ο Πρόεδρος των Συνοριοφυλάκων Κασ...
- Ο Διοικητής του Νοσοκομείου ευχαρίστησε δημόσια το...
- Πολύνεκρο τροχαίο στη Θεσσαλονίκη: Δύο μοτοσικλέτε...
- Καμία παιδική χαρά του Νομού Καστοριάς δεν είναι π...
- Ο Μ. Χατζησυμεωνίδης για τα ανταποδοτικά έργα του ...
- Δημ. Συμβούλιο Καστοριάς: Σοβαρές αποκαλύψεις από ...
- Απίστευτο! Κι όμως πρότειναν τον Κ. Σημαιοφορίδη γ...
- Υπ. Παιδείας: Οδηγίες στα σχολεία για κινητά τηλέφ...
- ΚΕΔΕ: Δεσμεύουν πάλι τα ταμειακά διαθέσιμα των δήμ...
- Ο Σύνδεσμος Γουνοποιών Καστοριάς στη ΔΕΘ
- Η Ελληνική Ομοσπονδία Γούνας εντάχθηκε στην οικογέ...
- Π.Ε. Καστοριάς: Έναρξη Ψηφιακών Υπηρεσιών Συνταγής...
- Μόνιμη έκθεση της συλλογής φωτογραφιών του Λεωνίδα...
- Τα θέματα που θα συζητηθούν στο Δημοτικό Συμβούλιο...
- ► Φεβρουαρίου (194)
- ► Ιανουαρίου (207)
-
►
2016
(1885)
- ► Δεκεμβρίου (150)
- ► Σεπτεμβρίου (258)
- ► Φεβρουαρίου (129)
- ► Ιανουαρίου (102)
-
►
2015
(1400)
- ► Δεκεμβρίου (76)
- ► Σεπτεμβρίου (105)
- ► Φεβρουαρίου (133)
- ► Ιανουαρίου (126)
-
►
2014
(1174)
- ► Δεκεμβρίου (123)
- ► Σεπτεμβρίου (211)
- ► Φεβρουαρίου (29)
- ► Ιανουαρίου (14)
-
►
2013
(213)
- ► Δεκεμβρίου (30)
- ► Σεπτεμβρίου (19)
- ► Φεβρουαρίου (19)
- ► Ιανουαρίου (19)
-
►
2012
(201)
- ► Δεκεμβρίου (13)
- ► Σεπτεμβρίου (14)
- ► Φεβρουαρίου (19)
- ► Ιανουαρίου (20)
-
►
2011
(185)
- ► Δεκεμβρίου (12)
- ► Σεπτεμβρίου (13)
- ► Φεβρουαρίου (24)
- ► Ιανουαρίου (10)
Από το Blogger.
ΑΝΑΖΗΤΕΙΣΤΕ ΣΤΟ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ ΜΑΣ
Πνευματική ιδιοκτησία & Αντιγραφή υλικού
Το περιεχόμενο του blog μας αποτελεί πνευματική ιδιοκτησία του kastorianiestia.gr
H αναδημοσίευση υλικού σε άλλη ιστοσελίδα επιτρέπεται μόνο με την προϋπόθεση αναφοράς της πηγής με ενεργό link προς το πρωτότυπο άρθρο.
Το περιεχόμενο του blog μας αποτελεί πνευματική ιδιοκτησία του kastorianiestia.gr
H αναδημοσίευση υλικού σε άλλη ιστοσελίδα επιτρέπεται μόνο με την προϋπόθεση αναφοράς της πηγής με ενεργό link προς το πρωτότυπο άρθρο.
Πρόσφατα
25 Σεπτεμβρίου 2017
Αυτοκινητόδρομος Ε65: Ο αδύναμος κρίκος του δικτύου αυτοκινητόδρομων της χώρας
9/25/2017 11:19:00 μ.μ.
|
|
Εδώ και μερικούς μήνες το δίκτυο των αυτοκινητόδρομων της χώρας ολοκληρώθηκε με μία εκκρεμότητα. Η λειτουργία του πρώτου τμήματος του Αυτοκινητόδρομου
Κεντρικής Ελλάδας γνωστότερου ως Ε65, αναμένεται εντός των επόμενων εβδομάδων, ημερών κατά μερικούς.
Το δυσάρεστο στην περίπτωση του Ε65 είναι ότι η λειτουργία των 80χλμ μεταξύ της περιοχής της Ξυνιάδας και των Τρικάλων δεν θα επηρεάσει συνολικά (τουλάχιστον σε σημαντικό βαθμό) την απόδοση του δικτύου αυτοκινητόδρομων.
Το γιατί είναι προφανές. Ο Ε65 είναι ένας οδικός άξονας "τυφλός", ξεκινά από κάπου και καταλήγει κάπου αλλά δεν συνδέεται απευθείας με κανέναν άλλο αυτοκινητόδρομο της χώρας, δίνοντας την εντύπωση ότι αυτός ο δρόμος θα εξυπηρετεί κυρίως την τοπική κίνηση και όχι την υπερτοπική, διαμπερή κίνηση που διαθέτουν οι άλλοι αυτοκινητόδρομοι της χώρας.
Επιπλέον, ο Ε65, έχει την ατυχία στο τμήμα που πρόκειται να λειτουργήσει, να πρέπει να ανταγωνιστεί ένα εξαιρετικά καλό τοπικό δίκτυο με ένα δρόμο ταχείας κυκλοφορίας που σε μεγάλο τμήμα μπορεί να χαρακτηριστεί εντυπωσιακός.
Βέβαια, η λειτουργία του Ε65 θα είναι καταλυτική για τη Δυτική Θεσσαλία. Έστω και με αυτή τη μορφή, καταργεί τις επικίνδυνες και κουραστικές στροφές του Δομοκού και συντομεύει το ταξίδι προς Τρίκαλα κατά περίπου 20-30 λεπτά. Επίσης φέρνει πιο κοντά σημαντικούς τουριστικούς προορισμούς, όπως τα Μετέωρα και η Λίμνη Πλαστήρα που θα απέχουν από την Αθήνα, η πρώτη 3 ώρες και 10 λεπτά και η δεύτερη 2 ώρες και 45 λεπτά.
Το μεγάλο μειονέκτημα του Ε65 σε σχέση με τα δύο "κομμένα άκρα" είναι σαφώς το νότιο τμήμα. Η απώλεια άμεσης σύνδεσης με τον άξονα Αθήνα-Θεσσαλονίκη στο ρεύμα προς τα βόρεια, που είναι το πιο χρυσοφόρο, με τις μεγαλύτερες ροές σε όλο το δίκτυο των αυτοκινητόδρομων, δημιουργεί το μεγαλύτερο ανάχωμα.
Άλλωστε δεν είναι τυχαίος ο αγώνας που γίνεται από το Υπουργείο Υποδομών, στην εξασφάλιση της έγκρισης χρηματοδότησης από την DG Com του νότιου τμήματος από το ΕΣΠΑ 2014-2020. Η εκκίνηση των εργασιών με την ολοκλήρωση τους εκτιμάται ότι θα γίνει σε χρόνο ρεκόρ, πολύ μικρότερο των 3 ετών που υπάρχει ως στόχος για 2 σημαντικούς λόγους.
Ο πρώτος και προφανής είναι η άμεση σύνδεση με τον Αθήνα-Θεσσαλονίκη που θα δώσει την απαιτούμενη ροή οχημάτων, θα μειώσει τις χρονοαποστάσεις και θα αυξήσει στο μάξιμουμ το επίπεδο οδικής ασφάλειας. Ο δεύτερος λόγος συνδέεται με τον πρώτο. Στην αναθεωρημένη σύμβαση παραχώρησης η Κεντρική Οδός ΑΕ, δεν μπήκε η πρόβλεψη για επιδότηση λειτουργίας της από το δημόσιο λόγω χαμηλής κυκλοφορίας αλλά η αντικατάστασή της από τη χρηματοδοτική σύνδεση μεταξύ Νέας Οδού και Κεντρικής Οδού, ώστε η κερδοφορία της Νέας να ισοσταθμίζει και τις ζημιές της Κεντρικής (Ιόνια, Ε65, Αθήνα-Μαλιακός) αυξάνοντας το επιχειρηματικό ρίσκο. Άρα το νότιο τμήμα είναι κρίσιμο στην οικονομική απόδοση του Ε65.
Επίσης, με την λειτουργία του Ε65 από Λαμία μέχρι τα Τρίκαλα σε μήκος 110χλμ, όχι μόνο θα δώσει την οικονομική ώθηση στο έργο αλλά θα συμβάλει και σε δύο μεγάλες πιθανές οδηγικές αλλαγές. Το Λαμία-Τρίκαλα θα μπορούσε να λειτουργήσει ως παράκαμψη ή εναλλακτική διαδρομή για να πάει κάποιος στη Λάρισα και ενδεχομένως τη Θεσσαλονίκη (άρα μεγαλύτερες ροές στον Ε65) και το δεύτερο είναι πως ακόμα και αν αργήσει να υλοποιηθεί το βόρειο τμήμα (Τρίκαλα-Γρεβενά) είναι πολύ πιθανόν να προσελκύσει οδηγούς που κατευθύνονται προς τα εκεί γιατί θα χρειάζονται πολύ λιγότερα χιλιόμετρα (και χρόνο) σε σχέση με τη χρήση του ΑΘΕ και της Εγνατίας Οδου. Η Δυτική Μακεδονία είναι εξίσου μεγάλος στόχος μίας επιτυχημένης λειτουργίας του Ε65.
Όλα τα παραπάνω προϋποθέτουν την λειτουργία του κρίσιμου νότιου τμήματος των 31χλμ από τη Λαμία μέχρι την Ξυνιάδα. Όσο παραμένει η εκκρεμότητα αυτή, τόσο ο Ε65, όσο και γοητευτικός να ακούγεται, θα παραμένει ο αδύναμος κρίκος του δικτύου αυτοκινητόδρομων της χώρας και οι περιοχές που διασχίζει δεν θα νιώθουν το effect που έχουν νιώσει στη Μεσσηνία ή αυτό που βιώνει αυτή την εποχή η Ήπειρος ή οι ακτές το Ιονίου.
Πηγή: ypodomes.com
Κεντρικής Ελλάδας γνωστότερου ως Ε65, αναμένεται εντός των επόμενων εβδομάδων, ημερών κατά μερικούς.
Το δυσάρεστο στην περίπτωση του Ε65 είναι ότι η λειτουργία των 80χλμ μεταξύ της περιοχής της Ξυνιάδας και των Τρικάλων δεν θα επηρεάσει συνολικά (τουλάχιστον σε σημαντικό βαθμό) την απόδοση του δικτύου αυτοκινητόδρομων.
Το γιατί είναι προφανές. Ο Ε65 είναι ένας οδικός άξονας "τυφλός", ξεκινά από κάπου και καταλήγει κάπου αλλά δεν συνδέεται απευθείας με κανέναν άλλο αυτοκινητόδρομο της χώρας, δίνοντας την εντύπωση ότι αυτός ο δρόμος θα εξυπηρετεί κυρίως την τοπική κίνηση και όχι την υπερτοπική, διαμπερή κίνηση που διαθέτουν οι άλλοι αυτοκινητόδρομοι της χώρας.
Επιπλέον, ο Ε65, έχει την ατυχία στο τμήμα που πρόκειται να λειτουργήσει, να πρέπει να ανταγωνιστεί ένα εξαιρετικά καλό τοπικό δίκτυο με ένα δρόμο ταχείας κυκλοφορίας που σε μεγάλο τμήμα μπορεί να χαρακτηριστεί εντυπωσιακός.
Βέβαια, η λειτουργία του Ε65 θα είναι καταλυτική για τη Δυτική Θεσσαλία. Έστω και με αυτή τη μορφή, καταργεί τις επικίνδυνες και κουραστικές στροφές του Δομοκού και συντομεύει το ταξίδι προς Τρίκαλα κατά περίπου 20-30 λεπτά. Επίσης φέρνει πιο κοντά σημαντικούς τουριστικούς προορισμούς, όπως τα Μετέωρα και η Λίμνη Πλαστήρα που θα απέχουν από την Αθήνα, η πρώτη 3 ώρες και 10 λεπτά και η δεύτερη 2 ώρες και 45 λεπτά.
Το μεγάλο μειονέκτημα του Ε65 σε σχέση με τα δύο "κομμένα άκρα" είναι σαφώς το νότιο τμήμα. Η απώλεια άμεσης σύνδεσης με τον άξονα Αθήνα-Θεσσαλονίκη στο ρεύμα προς τα βόρεια, που είναι το πιο χρυσοφόρο, με τις μεγαλύτερες ροές σε όλο το δίκτυο των αυτοκινητόδρομων, δημιουργεί το μεγαλύτερο ανάχωμα.
Άλλωστε δεν είναι τυχαίος ο αγώνας που γίνεται από το Υπουργείο Υποδομών, στην εξασφάλιση της έγκρισης χρηματοδότησης από την DG Com του νότιου τμήματος από το ΕΣΠΑ 2014-2020. Η εκκίνηση των εργασιών με την ολοκλήρωση τους εκτιμάται ότι θα γίνει σε χρόνο ρεκόρ, πολύ μικρότερο των 3 ετών που υπάρχει ως στόχος για 2 σημαντικούς λόγους.
Ο πρώτος και προφανής είναι η άμεση σύνδεση με τον Αθήνα-Θεσσαλονίκη που θα δώσει την απαιτούμενη ροή οχημάτων, θα μειώσει τις χρονοαποστάσεις και θα αυξήσει στο μάξιμουμ το επίπεδο οδικής ασφάλειας. Ο δεύτερος λόγος συνδέεται με τον πρώτο. Στην αναθεωρημένη σύμβαση παραχώρησης η Κεντρική Οδός ΑΕ, δεν μπήκε η πρόβλεψη για επιδότηση λειτουργίας της από το δημόσιο λόγω χαμηλής κυκλοφορίας αλλά η αντικατάστασή της από τη χρηματοδοτική σύνδεση μεταξύ Νέας Οδού και Κεντρικής Οδού, ώστε η κερδοφορία της Νέας να ισοσταθμίζει και τις ζημιές της Κεντρικής (Ιόνια, Ε65, Αθήνα-Μαλιακός) αυξάνοντας το επιχειρηματικό ρίσκο. Άρα το νότιο τμήμα είναι κρίσιμο στην οικονομική απόδοση του Ε65.
Επίσης, με την λειτουργία του Ε65 από Λαμία μέχρι τα Τρίκαλα σε μήκος 110χλμ, όχι μόνο θα δώσει την οικονομική ώθηση στο έργο αλλά θα συμβάλει και σε δύο μεγάλες πιθανές οδηγικές αλλαγές. Το Λαμία-Τρίκαλα θα μπορούσε να λειτουργήσει ως παράκαμψη ή εναλλακτική διαδρομή για να πάει κάποιος στη Λάρισα και ενδεχομένως τη Θεσσαλονίκη (άρα μεγαλύτερες ροές στον Ε65) και το δεύτερο είναι πως ακόμα και αν αργήσει να υλοποιηθεί το βόρειο τμήμα (Τρίκαλα-Γρεβενά) είναι πολύ πιθανόν να προσελκύσει οδηγούς που κατευθύνονται προς τα εκεί γιατί θα χρειάζονται πολύ λιγότερα χιλιόμετρα (και χρόνο) σε σχέση με τη χρήση του ΑΘΕ και της Εγνατίας Οδου. Η Δυτική Μακεδονία είναι εξίσου μεγάλος στόχος μίας επιτυχημένης λειτουργίας του Ε65.
Όλα τα παραπάνω προϋποθέτουν την λειτουργία του κρίσιμου νότιου τμήματος των 31χλμ από τη Λαμία μέχρι την Ξυνιάδα. Όσο παραμένει η εκκρεμότητα αυτή, τόσο ο Ε65, όσο και γοητευτικός να ακούγεται, θα παραμένει ο αδύναμος κρίκος του δικτύου αυτοκινητόδρομων της χώρας και οι περιοχές που διασχίζει δεν θα νιώθουν το effect που έχουν νιώσει στη Μεσσηνία ή αυτό που βιώνει αυτή την εποχή η Ήπειρος ή οι ακτές το Ιονίου.
Πηγή: ypodomes.com
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης
(Atom)
Πρωτοσέλιδα Εφημερίδων
Δημοφιλείς αναρτήσεις
-
Μόλις 13 χλµ. ανατολικά της Καστοριάς, στην ανατολική ακτή της λίμνης Ορεστιάδας, βρίσκεται ένα πολύ όμορφο χωριουδάκι, το Μαυροχώρι ή Μα...
-
Ύστερα από τον δημοσίευμα της "Κ.Ε." της π. εβδομάδος, που δεν διαψεύστηκε από κανέναν, πυκνώνουν τα ερωτηματικά που προκαλε...
-
►ΜΑΛΛΟΝ βιάστηκαν κάποιοι να αποδώσουν σ΄ ένα πρώην δήμαρχο, το... διασωληνωμένο χριστουγεννιάτικο δέντρο, που εγκατέστησε ο Δήμος Καστ...
-
Ανακοινώθηκαν σήμερα οι βάσεις των Πανελλαδικών Εξετάσεων. Δείτε όλα τα ονόματα των επιτυχόντων από όλα τα Λύκεια της Π. Ε. Καστοριάς
-
►ΜΕ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΗ πέντε χρόνων αποφασίστηκε από την Δικαιοσύνη, η οριστική παύση από την εργασία του, του γνωστού πλέον σε όλους πρώην τα...
-
Με πρόταση μομφής κατά της συγκυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ απαντάει η ΝΔ στην κίνηση για διεξαγωγή δημοψηφίσματος. Μετά από πολύωρη συζήτηση...
-
►ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ αποκτήσαμε κυβέρνηση! Η οποία δεν είναι ούτε συγκυβέρνηση ούτε υπηρεσιακή. Είναι κυβέρνηση “ειδικού σκοπού” σύμφωνα με τον νεολο...
-
Το υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης ξεκίνησε με την καταγραφή 501 υπηρεσιών στο gov.gr, ενώ σήμερα έχουν φτάσει πάνω από 1.500.
-
Ούτε το Καστοριανό Καρναβάλι βγήκε αλώβητο, από την οικονομική κρίση των μνημονίων και των χαρατσιών, που διακωμωδήθηκαν όμως αρκούντ...
-
Για κανόνες εμπλοκής που έχουν πλέον παραδοθεί στο Πολεμικό Ναυτικό της χώρας του κάνει λόγο ο αρχηγός του τουρκικού ΓΕΝ, Μπουλέντ Μποστ...
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου