ΣΕΛΙΔΕΣ
Αρχειοθήκη
-
►
2022
(3)
- ► Ιανουαρίου (3)
-
►
2017
(2834)
- ► Δεκεμβρίου (79)
- ► Σεπτεμβρίου (261)
- ► Φεβρουαρίου (194)
- ► Ιανουαρίου (207)
-
▼
2016
(1885)
- ► Δεκεμβρίου (150)
- ► Σεπτεμβρίου (258)
-
▼
Ιουνίου
(119)
- Voucher μέσα Ιουλίου – 23.000 θέσεις για ανέργους ...
- ΟΓΑ: Επίδομα 360 ευρώ για ανασφάλιστους υπερήλικες...
- Δημόσιο: Ξεκινά η εξόφληση των οφειλών προς ιδιώτες
- Σήμερα καταβάλλεται το επίδομα θέρμανσης – Χωρίς «...
- Συριζαίος βουλευτής της Κοζάνης ξέχασε τη μισή ομι...
- Ποιοι δικαιούνται ΕΚΑΣ – Εγκύκλιος του υπουργείου ...
- ΕΟΠΥΥ: Νέες οδηγίες για την φαρμακευτική κάλυψη τω...
- Εσκασε η «βόμβα»: Αίτηση για υπαγωγή στον πτωχευτι...
- Μια απάντηση : Είναι η μετονομασία... ανόητε;
- Κομισιόν: Δεσμευμένος αποκλειστικά για Έλληνες παρ...
- Ποια προϊόντα θα γίνουν φθηνότερα και ποια ακριβότ...
- Ο Περιφερειάρχης επιχειρεί να.... κοντύνει το πρόσ...
- Βάσεις: Με 19.000 μόρια γιατρός «κάτω από τη βάση»...
- ΙΣΤΟΡΙΚΗ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ: Ο Γερμανός Καραβαγγέλης με το...
- Eκλογή νομαρχιακών και δημοτικών οργανώσεων ΠΑΣΟΚ ...
- Ορίστηκε εκπρόσωπος τύπου ΝΟΔΕ Καστοριάς
- Ισπανία – εκλογές: Τα αποτελέσματα δείχνουν νέα ακ...
- Μετά το Brexit κάποιοι σκέφτονται το... Lexit!
- Ο ΤΑΡ μοιράζει.... μεταπτυχιακά αλλά όχι φυσικό αέ...
- Αναρμόδιος για Αρχιτεκτονική και Διεθνές Εμπόριο δ...
- Εκδηλώσεις τιμής και μνήμης για τους καστοριανούς ...
- Μετονομάζεται ή πλατεία "Ντολτσού" της Καστοριάς σ...
- Δικαστική απόφαση-καταπέλτης για το σκάνδαλο με τι...
- Μια εκπληκτική ανάλυση απαντά στο ερώτημα: «Μετά τ...
- Πώς αποχωρεί ένα κράτος από την ΕΕ; Όλη η διαδικασία
- Τι προβλέπει η συνθήκη της Ε.Ε. για την αποχώρηση ...
- Washington Post: Ποιοι ακολουθούν μετά τους Βρετανούς
- Κανένα “αντισταθμιστικό” όφελος από την ΛΑΡΚΟ!
- Σοκ στη Γερμανία από τον «σεισμό» του βρετανικού δ...
- Τι σημαίνει το Brexit για την ελληνική οικονομία -...
- Ιστορίες για... χορτοφάγους!
- Το πρωτοσέλιδο 23-6-2016
- Οι 7 λόγοι που το Brexit θα φέρει ξανά σενάρια για...
- Δημοψήφισμα στη Βρετανία - Τι δείχνουν τα τελευταί...
- Οι αριστεύσαντες του Γυμνασίόυ Μανιάκων για το έτο...
- Οι αριστεύσαωτες του Γυμνασίου Βογατσικού για το έ...
- Μηχανογραφικό 2016: Από την Παρασκευή 24 Ιουνίου η...
- Συνεχίζεται η παραλαβή προϊόντων από την Π.Ε. Κασ...
- ΔΕΡΑΣΕΝ: Δεν υπογράφει ο Περιφερειάρχης την διαγρ...
- Με δανεισμό έγινε η ανακαίνιση του γραφείου του Δη...
- Ποιους «καίει» ο νέος ΕΝΦΙΑ
- ΟΓΑ: Πότε θα πληρωθεί η 2η δόση των οικογενειακών ...
- Βάσεις 2016: Οι τελευταίες εκτιμήσεις. Ανεβαίνουν ...
- ΓΚΡΙΖΕΣ ΖΩΝΕΣ 16-6-2016
- Κόβονται όλα τα επιδόματα
- Γερμανοί επιχειρηματίες βλέπουν μετά το Brexit, πι...
- Φορολογικές δηλώσεις 2016: Δέκα ημέρες προθεσμία
- Βάσεις 2016: Ψηλά οι Ιατρικές Σχολές, πέφτουν οι Π...
- Τέλος το φυσικό αέριο στη Δυτική Μακεδονία. Θα πάρ...
- ΟΓΑ: Δωρεάν διακοπές, εκδρομές, θέατρο, βιβλία, σε...
- Ερχονται αυτόματες κατασχέσεις για χρέη σε εφορίες...
- Τα θέματα που θα απασχολήσουν το Δημοτικό Συμβούλι...
- Τηλεφωνικό bullying από την Εφορία – Κλήσεις σε οφ...
- Τα 8 καυτά μέτρα που ζητούν οι θεσμοί για τα εργασ...
- Υποχρεωτική από τον Αύγουστο η κάρτα! Τι θα ισχύσε...
- ΕΡΧΕΤΑΙ... ΚΟΦΤΗΣ 12.000 αγρότες θα κληθούν να επ...
- Πρόσθετα μέτρα στην αγορά εργασίας προαναγγέλλει τ...
- Νεκρή η βουλευτής των Εργατικών μετά από επίθεση. ...
- Οι εφορίες γίνονται... εισπρακτικές εταιρείες. Θα ...
- ΔΗΜΟΣ ΝΕΣΤΟΡΙΟΥ: Βρέθηκε αγοραστής για την ΔΕΡΑΣΕΝ...
- Παρουσίαση των προγραμμάτων των Teachers4Europe 20...
- Τα Αρχοντικά και οι “Μεσάντρες” στην Καστοριά Από ...
- ΓΚΡΙΖΕΣ ΖΩΝΕΣ 9-6-2016
- Τα 40 κύματα του φράγματος!
- Το πρωτοσέλιδο 16-6-2016
- Χιλιάδες διαδηλωτές στο Σύνταγμα για το «Παραιτηθε...
- Τα 10 μέτρα που θα φέρουν εργασιακό μεσαίωνα στην ...
- Αιτήσεις για το Κοινωνικό Παντοπωλείο του Δήμου Κα...
- ΙΚΑ: Τι αλλάζει στον τρόπο πληρωμής των εισφορών
- Υποχρεωτική δωδεκάμηνη πρόσληψη για όσους εργάζοντ...
- Ελεύθερος με περιοριστικούς όρους ο 14χρονος - Η α...
- Ετεροχρονισμένο «χαράτσι» μέσω... Κτηματολογίου γι...
- Στ΄ ανηφόρι που λέγεται Ζωή....
- ΓΚΡΙΖΕΣ ΖΩΝΕΣ 2-6-2016
- Η εκδίκηση της ιστορίας!
- Τελεσίγραφο της εφορίας μέχρι 27 Ιουνίου: Πληρώστε...
- Απαλλαγή από ΦΠΑ για 700.000 επιχειρήσεις με τζίρο...
- 15 εκατ. ευρώ για το αεροδρόμιο "Αριστοτέλης" της ...
- Σοκάρει η ομολογία του 16χρονου για το έγκλημα στη...
- Εντοπίστηκε ο.... "κοριός" της Καλλιθέας!
- Ο ανήλικος φίλος του 14χρονου ταυτοποιήθηκε ως ο δ...
- Το "Σύμφωνο της Αλήθειας" στη νομαρχιακή συνέλευση...
- Σοκ: Έκοψαν την καρωτίδα 14χρονου στη Θεσσαλονίκη
- Έλεος! Κι άλλο μεταπτυχιακό στην Καστοριά;
- Πρώτα μπόρες και μετά καύσωνας
- Άρχισε η λειτουργία της Κινητής Αστυνομική Μονάδας...
- Πώς θα «χτίζεται» το αφορολόγητο με κάρτες
- Συνελήφθησαν δύο γυναίκες για μεταφορά ναρκωτικών
- Συνελήφθη ο διαρρήκτης των καταστημάτων στην Μητρο...
- ΔΗΜΟΣ ΚΑΣΤΟΡΙΑΣ: H αλήθεια για τη Λίμνη
- Η Ε.Ε. ΑΝΑΨΕ «ΠΡΑΣΙΝΟ» ΦΩΣ ΣΤΟΥΣ ΤΣΕΧΟΥΣ Χάσαμε τη...
- ΙΚΑ: Έτσι θα γίνεται η χορήγηση του ΕΚΑΣ (εγκύκλιος)
- Θα "κατάσχονται" οι επιστροφές φόρου ... λόγω ΕΝΦΙΑ!
- Σενάρια ανατροπών στο επίδομα ανεργίας
- Μικρή Αγγελία: Ενοικιάζεται καφετέρια στη Νότια Πα...
- Κατασχέσεις τραπεζικών λογαριασμών: Τι ισχύει, πώς...
- Ιδρύεται διαδημοτικό κυνοκομείο από το υς τρεις Δή...
- Η ΕΕ «πούλησε» την ονομασία «Φέτα» σε Νοτιο-αφρικα...
- Επιλεκτικά τα πρόστιμα της Περιφέρειας Δυτικής Μακ...
- Χίλια εκατό (1.100) σημεία φωτίζονται με δημοτικό ...
- ► Φεβρουαρίου (129)
- ► Ιανουαρίου (102)
-
►
2015
(1400)
- ► Δεκεμβρίου (76)
- ► Σεπτεμβρίου (105)
- ► Φεβρουαρίου (133)
- ► Ιανουαρίου (126)
-
►
2014
(1174)
- ► Δεκεμβρίου (123)
- ► Σεπτεμβρίου (211)
- ► Φεβρουαρίου (29)
- ► Ιανουαρίου (14)
-
►
2013
(213)
- ► Δεκεμβρίου (30)
- ► Σεπτεμβρίου (19)
- ► Φεβρουαρίου (19)
- ► Ιανουαρίου (19)
-
►
2012
(201)
- ► Δεκεμβρίου (13)
- ► Σεπτεμβρίου (14)
- ► Φεβρουαρίου (19)
- ► Ιανουαρίου (20)
-
►
2011
(185)
- ► Δεκεμβρίου (12)
- ► Σεπτεμβρίου (13)
- ► Φεβρουαρίου (24)
- ► Ιανουαρίου (10)
Από το Blogger.
ΑΝΑΖΗΤΕΙΣΤΕ ΣΤΟ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ ΜΑΣ
Πνευματική ιδιοκτησία & Αντιγραφή υλικού
Το περιεχόμενο του blog μας αποτελεί πνευματική ιδιοκτησία του kastorianiestia.gr
H αναδημοσίευση υλικού σε άλλη ιστοσελίδα επιτρέπεται μόνο με την προϋπόθεση αναφοράς της πηγής με ενεργό link προς το πρωτότυπο άρθρο.
Το περιεχόμενο του blog μας αποτελεί πνευματική ιδιοκτησία του kastorianiestia.gr
H αναδημοσίευση υλικού σε άλλη ιστοσελίδα επιτρέπεται μόνο με την προϋπόθεση αναφοράς της πηγής με ενεργό link προς το πρωτότυπο άρθρο.
Πρόσφατα
5 Ιουνίου 2016
Εννέα μεγάλα έργα υποδομών ζητούν «λευκούς ιππότες»
6/05/2016 07:24:00 μ.μ.
|
|
Της Μαρίας Μόσχου
Μια λίστα με σημαντικά έργα υποδομών που θα αλλάξουν τα μεταφορικά δεδομένα της Ελλάδας και με προϋπολογισμό δεκάδων δισ. ευρώ έχουν αναρτηθεί στην
Ευρωπαϊκή Πύλη Επενδυτικών Έργων αναζητώντας χρηματοδότηση. Η σιδηροδρομική Εγνατία, η επέκταση της Αττικής Οδού και του προαστιακού σιδηροδρόμου μέχρι το Λαύριο, η αναβάθμιση των λιμανιών του Λαυρίου και της Αλεξανδρούπολης, η γραμμή 4 του μετρό στην Αθήνα αλλά και οι δύο επεκτάσεις στο μετρό της Θεσσαλονίκης, η σιδηροδρομική γραμμή Πάτρα - Πύργος - Καλαμάτα (θα υπάρχει και σύνδεση με Ολυμπία και Κατάκολο), η Υποθαλάσσια Ζεύξη Σαλαμίνας, η Νότια Επέκταση Περιμετρικής Υμηττού είναι μόνο μερικά από τα έργα που έχουν αναρτηθεί στην ευρωπαϊκή λίστα για επενδυτικές ευκαιρίες στο επίσημο site της Ε.Ε.
Σε περίπτωση που τελικά προχωρήσουν όλα τα σχετικά project η χώρα μας θα αλλάξει όψη και θα αποτελεί πλέον πύλη εισόδου και εξόδου τουριστών αλλά και εμπορευμάτων με τεράστιες οικονομικές απολαβές.
Σιδηροδρομική Εγνατία
Η ελληνική κυβέρνηση σχεδιάζει την «Σιδηροδρομική Εγνατία» ένα νέο σιδηροδρομικό διάδρομο 565χλμ. με μείγμα ευρωπαϊκής, παγκόσμιας και τραπεζικής χρηματοδότησης. Θα ξεκινά από την Αλεξανδρούπολη (κοντά στα σύνορα με Τουρκία) και θα καταλήγει στο λιμάνι της Ηγουμενίτσας (κοντά στην Ιταλία).
Η ελληνική κυβέρνηση σχεδιάζει την «Σιδηροδρομική Εγνατία» ένα νέο σιδηροδρομικό διάδρομο 565χλμ. με μείγμα ευρωπαϊκής, παγκόσμιας και τραπεζικής χρηματοδότησης. Θα ξεκινά από την Αλεξανδρούπολη (κοντά στα σύνορα με Τουρκία) και θα καταλήγει στο λιμάνι της Ηγουμενίτσας (κοντά στην Ιταλία).
Το κόστος αυτού του φιλόδοξου έργου φτάνει στο αστρονομικό ποσό των 10 δισ. ευρώ και εφόσον ευδοκιμήσει, θα αποτελέσει το μεγαλύτερο σιδηροδρομικό project της Ευρώπης για την επόμενη δεκαετία. Περιλαμβάνει τα παρακάτω τμήματα:
α) Αλεξανδρούπολη - Θεσσαλονίκη: Ηλεκτροκινούμενη γραμμή, με εγκατάσταση προηγμένης σηματοδότησης-τηλεδιοίκησης και νέα χάραξη σε επιλεγμένα τμήματα με κόστος 1,8 δισ. ευρώ (Αλεξανδρούπολη - Ξάνθη 300 εκατ. ευρώ, Ξάνθη - Θεσσαλονίκη 1,5 δισ. ευρώ).
β) Θεσσαλονίκη - Κοζάνη: Ηλεκτροκινούμενη γραμμή με σηματοδότηση με κόστος 800 εκατ. ευρώ.
γ) Κοζάνη - Κρυσταλλοπηγή: Ηλεκτροκινούμενη γραμμή με σηματοδότηση, κατασκευή και του υποτμήματος Φλώρινα - Κρυσταλλοπηγή.
δ) Κοζάνη - Ηγουμενίτσα: Κατασκευή νέας γραμμής που θα καταλήγει σε σύνδεση με το λιμάνι Ηγουμενίτσας με κοστος του γ` και του δ` τμήματος 7,4 δισ. ευρώ.
Σταθμός ΚΤΕΛ στον Ελαιώνα
Ο ενοποιημένος σταθμός ΚΤΕΛ στον Ελαιώνα αποτελεί ένα από τα μεγαλύτερα έργα που θα δώσει ανάσα στην Αττική, καθώς θα αποσυμφορήσει κεντρικές αρτηρίες όπως η οδός Λιοσίων, η Λ. Κηφισού αλλά και η Λ. Αλεξάνδρας και οι περιφερειακές οδοί γύρω από την Πλατεία Καραΐσκάκη. Πρόκειται για έργο-αναφορά για την πόλη της Αθήνας γιατί θα μειώσει σημαντικά το κυκλοφοριακό στη Λιοσίων και τον Κηφισό όπου είναι οι δύο σταθμοί υπεραστικών λεωφορείων σήμερα.
Ο ενοποιημένος σταθμός ΚΤΕΛ στον Ελαιώνα αποτελεί ένα από τα μεγαλύτερα έργα που θα δώσει ανάσα στην Αττική, καθώς θα αποσυμφορήσει κεντρικές αρτηρίες όπως η οδός Λιοσίων, η Λ. Κηφισού αλλά και η Λ. Αλεξάνδρας και οι περιφερειακές οδοί γύρω από την Πλατεία Καραΐσκάκη. Πρόκειται για έργο-αναφορά για την πόλη της Αθήνας γιατί θα μειώσει σημαντικά το κυκλοφοριακό στη Λιοσίων και τον Κηφισό όπου είναι οι δύο σταθμοί υπεραστικών λεωφορείων σήμερα.
Το έργο θα αποτελέσει «δεξαμενή» για περίπου 40.000 επιβάτες ημερησίως για το μετρό που ήδη έχει σταθμό στην περιοχή. Το κόστος είναι 300 εκατ. ευρώ.
Γραμμή 4 Μετρό
Η πολυθρυλούμενη Γραμμή 4 που φέρνει το Μετρό και στο Γαλάτσι αυτή τη φορά «σχεδιάζεται» να μπει στα έργα υποδομών του «πακέτου Γιούνκερ». Με ΣΔΙΤ (σύμπραξη Ιδιωτών - Δημοσίου) μέσα από το πακέτο Γιούνκερ και προτεραιότητα στις συνδυασμένες μεταφορές προωθεί το υπουργείο Υποδομών τη νέα γενιά έργων, ολοκληρώνοντας την πρόταση που θα καταθέσει εντός των ημερών στο υπουργείο Οικονομίας για την αξιοποίηση του νέου χρηματοδοτικού εργαλείου.
Η πολυθρυλούμενη Γραμμή 4 που φέρνει το Μετρό και στο Γαλάτσι αυτή τη φορά «σχεδιάζεται» να μπει στα έργα υποδομών του «πακέτου Γιούνκερ». Με ΣΔΙΤ (σύμπραξη Ιδιωτών - Δημοσίου) μέσα από το πακέτο Γιούνκερ και προτεραιότητα στις συνδυασμένες μεταφορές προωθεί το υπουργείο Υποδομών τη νέα γενιά έργων, ολοκληρώνοντας την πρόταση που θα καταθέσει εντός των ημερών στο υπουργείο Οικονομίας για την αξιοποίηση του νέου χρηματοδοτικού εργαλείου.
Στην υλοποίηση της Γραμμής 4 του μετρό, άμεσος στόχος είναι η πρώτη ζώνη που αφορά το Γαλάτσι - Ευαγγελισμό - Γουδή, ενώ στο ίδιο πακέτο σχεδιάζονται να ενταχθούν και δύο επεκτάσεις του μετρό της Θεσσαλονίκης προς Σταυρούπολη και Εύοσμο.
Υδατοδρόμια
Δημιουργία δικτύου υδατοδρομίων προϋπολογισμού 45 εκατομμυρίων ευρώ. Αναμένεται σχετική νομοθετική ρύθμιση από το υπουργείο Μεταφορών, η οποία θα απλοποιεί τις διαδικασίες αδειοδότησης.
Δημιουργία δικτύου υδατοδρομίων προϋπολογισμού 45 εκατομμυρίων ευρώ. Αναμένεται σχετική νομοθετική ρύθμιση από το υπουργείο Μεταφορών, η οποία θα απλοποιεί τις διαδικασίες αδειοδότησης.
Τα υπουργεία Μεταφορών, Υποδομών και Δικτύων και Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής σε συνεργασία με το ΤΑΙΠΕΔ και τους συναρμοδίους φορείς, προσανατολίζονται στην άμεση αδειοδότηση των υδατοδρομίων Παξών, Πατρών, Ζακύνθου, Κεφαλονιάς και Λευκάδας, μετά και το αδειοδοτημένο ήδη υδατοδρόμιο της Κέρκυρας, με στόχο την δημιουργία του πρώτου δικτύου υδατοδρομίου στην Ελλάδα.
Αυτή τη στιγμή στην Ελλάδα, πάνω από 50 υδατοδρόμια βρίσκονται σε μία διαδικασία αδειοδότησης.
Αλεξανδρούπολη - Ορμένιο
Στα έργα που προτείνονται για το πακέτο Γιούνκερ περιλαμβάνεται και η αναβάθμιση της σιδηροδρομικής γραμμής Αλεξανδρούπολη - Ορμένιο μέχρι τα ελληνοβουλγαρικά σύνορα προϋπολογισμού 160 εκατομμυρίων ευρώ.Το έργο αφορά στην τοποθέτηση ηλεκτροκίνησης και σηματοδότησης με παράλληλη αναβάθμιση του λιμανιού της Αλεξανδρούπολης στον τομέα των εμπορευματικών μεταφορών.
Στα έργα που προτείνονται για το πακέτο Γιούνκερ περιλαμβάνεται και η αναβάθμιση της σιδηροδρομικής γραμμής Αλεξανδρούπολη - Ορμένιο μέχρι τα ελληνοβουλγαρικά σύνορα προϋπολογισμού 160 εκατομμυρίων ευρώ.Το έργο αφορά στην τοποθέτηση ηλεκτροκίνησης και σηματοδότησης με παράλληλη αναβάθμιση του λιμανιού της Αλεξανδρούπολης στον τομέα των εμπορευματικών μεταφορών.
Επέκταση περιφερειακής Υμηττού
Το έργο προϋπολογισμού 450 εκατομμυρίων ευρώ περιλαμβάνει την επέκταση από τη σύνδεση με την Αττική Οδό έως τη λεωφόρο Βουλιαγμένης μέσω αστικής σήραγγας μήκους 3 χιλιομέτρων. Το έργο είχε ενταχθεί στο Νέο Ρυθμιστικό Σχέδιο Αθήνας-Αττικής στους Πρωτεύοντες Αξονες Μητροπολιτικής Σημασίας, καθώς θα εξυπηρετούσε κυκλοφοριακά πυκνοκατοικημένες περιοχές, όπως η Ηλιούπολη και η Αργυρούπολη συμβάλλοντας στην αποσυμφόρηση του κέντρου της Αθήνας και της λεωφόρου Ποσειδώνος και μειώνοντας τον χρόνο μετακίνησης από τα νότια προάστια προς τα βόρεια και το Αεροδρόμιο. Η πρώτη εκτίμηση του χρόνου παραχώρησης είναι περίπου τριάντα έτη.
Το έργο προϋπολογισμού 450 εκατομμυρίων ευρώ περιλαμβάνει την επέκταση από τη σύνδεση με την Αττική Οδό έως τη λεωφόρο Βουλιαγμένης μέσω αστικής σήραγγας μήκους 3 χιλιομέτρων. Το έργο είχε ενταχθεί στο Νέο Ρυθμιστικό Σχέδιο Αθήνας-Αττικής στους Πρωτεύοντες Αξονες Μητροπολιτικής Σημασίας, καθώς θα εξυπηρετούσε κυκλοφοριακά πυκνοκατοικημένες περιοχές, όπως η Ηλιούπολη και η Αργυρούπολη συμβάλλοντας στην αποσυμφόρηση του κέντρου της Αθήνας και της λεωφόρου Ποσειδώνος και μειώνοντας τον χρόνο μετακίνησης από τα νότια προάστια προς τα βόρεια και το Αεροδρόμιο. Η πρώτη εκτίμηση του χρόνου παραχώρησης είναι περίπου τριάντα έτη.
Τηλεπικοινωνίες
Οι συνολικές επενδυτικές προτάσεις για επενδύσεις στις τεχνολογίες πληροφορικής και επικοινωνιών ανέρχονται στα 920 εκατ. ευρώ. Διακρίνονται η ευρυζωνική σύνδεση στα νησιά (100 εκατ. ευρώ), η επέκταση του ευρυζωνικού δικτύου για πολύ μικρά νησιά και ορεινές περιοχές με 3,15 εκατομμύρια κατοίκους (220 εκατ. ευρώ) και το υπεργρήγορο Ιντερνετ με στόχο το 50% των νοικοκυριών να έχει συνδέσεις με ταχύτητες 100 Mbps (200 εκατ. ευρώ).
Οι συνολικές επενδυτικές προτάσεις για επενδύσεις στις τεχνολογίες πληροφορικής και επικοινωνιών ανέρχονται στα 920 εκατ. ευρώ. Διακρίνονται η ευρυζωνική σύνδεση στα νησιά (100 εκατ. ευρώ), η επέκταση του ευρυζωνικού δικτύου για πολύ μικρά νησιά και ορεινές περιοχές με 3,15 εκατομμύρια κατοίκους (220 εκατ. ευρώ) και το υπεργρήγορο Ιντερνετ με στόχο το 50% των νοικοκυριών να έχει συνδέσεις με ταχύτητες 100 Mbps (200 εκατ. ευρώ).
Προϋπολογισμός 350 εκατ.
Υποθαλάσσια ζεύξη Σαλαμίνας
Υποθαλάσσια ζεύξη Σαλαμίνας
Ο προϋπολογισμός του έργου ανέρχεται στα 350 εκατομμύρια ευρώ και περιλαμβάνει την κατασκευή υποθαλάσσιας σήραγγας μήκους 1,2 χιλιομέτρων που θα συνδέει το Πέραμα με τον Αγιο Γεώργιο, κατασκευή οδικού άξονα μήκους 5 χιλιομέτρων από τη λεωφόρο Σχιστού ως το Πέραμα και οδικά έργα σύνδεσης του Αγίου Γεωργίου με τη Σαλαμίνα. Η πρώτη εκτίμηση για τη διάρκεια της περιόδου παραχώρησης είναι περίπου 30 χρόνια. Το έργο θα μειώσει τον χρόνο μετάβασης από περίπου 40 λεπτά σήμερα μαζί με τους χρόνους αναμονής στα 4 λεπτά. Επιπλέον κρίνεται ιδιαίτερα σημαντικό δεδομένου ότι ο πληθυσμός της Σαλαμίνας αυξάνεται το καλοκαίρι στους 250.000 κατοίκους από 35.000 τους χειμερινούς μήνες.
Με μήκος 32 χ.λμ.
Ο Προαστιακός στο Λαύριο
Ο Προαστιακός στο Λαύριο
Η επέκταση του Προαστιακού από το Κορωπί στο Λαύριο θα είναι μήκους 32 χιλιομέτρων και περιλαμβάνει την κατασκευή υποδομής, επιδομής, ηλεκτροκίνησης και σηματοδότησης της γραμμής. Πρόκειται για ένα ενιαίο οδικό, σιδηροδρομικό και λιμενικό έργο που θα επαναφέρει την αίγλη του παλιού λιμανιού του Λαυρίου. Η σύνδεση του λιμανιού με τον προαστιακό σιδηρόδρομο από το Κορωπί, η οδική σύνδεση με την Αττική Οδό αλλά και η αναβάθμιση του λιμανιού το οποίο μπορεί να γίνει κόμβος επιβατικών και εμπορευματικών μεταφορών αποτελεί προτεραιότητα για την ΕΡΓΟΣΕ, η οποία προσλαμβάνει σύμβουλο, προκειμένου το έργο να προχωρήσει με τη μέθοδο της μελέτης - κατασκευής.
Νέα γραμμή
Πάτρα - Πύργος - Καλαμάτα
Πάτρα - Πύργος - Καλαμάτα
Η ΕΡΓΟΣΕ προγραμματίζει την κατασκευή της νέας σιδηροδρομικής γραμμής Πάτρα - Πύργος - Αρχαία Ολυμπία - Κατάκολο και Πύργος - Κυπαρισσία - Καλαμάτα στη δυτική Πελοπόννησο μήκους 285 χιλιομέτρων. Στόχος είναι να συνδεθούν με το τρένο τέσσερα λιμάνια κρουαζιέρας (Πάτρα, Κυλλήνη, Κατάκολο και Καλαμάτα) ώστε η περιοχή με επίκεντρο την Ολυμπία να αποτελέσει πόλο έλξης τουριστικών επενδύσεων. Η γραμμή θα δώσει τη δυνατότητα λειτουργίας Προαστιακού Σιδηροδρόμου μεταξύ Πάτρας - Πύργου και Κυπαρισσίας - Καλαμάτας, ενώ θα υπάρχει απευθείας σύνδεση με Κόρινθο και Αθήνα αλλά και την Κεντρική και Βόρεια Ελλάδα.Ο προϋπολογισμός του έργου εκτιμάται σε 600 εκατομμύρια ευρώ.
imerisia.gr
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης
(Atom)
Πρωτοσέλιδα Εφημερίδων
Δημοφιλείς αναρτήσεις
-
Η κ. Σουλτάνα Ζορπίδου είναι υποψήφια Δημοτική Σύμβουλος με τον συνδυασμό του Νίκου Βασιλειάδη και σχολιάζει παλαιότερο δημοσίευμα της ...
-
Ποινή φυλάκισης 6 μηνών με αναστολή επέβαλε το μονομελές πρωτοδικείο Καστοριάς, στους συμπολίτες μας Γιώργο Μαντζούρα και Σωκράτη Λιάνο, ...
-
►ΜΕ ΤΟ ΚΑΛΗΜΕΡΑ του νέου χρόνου, έκαναν την εμφάνισή τους οι πρώτες “διαρροές” από τον συνδυασμό του δημάρχου Καστοριάς, κατά την διάρ...
-
Ανεξάρτητα από το ταλέντο που έχει κάποιος ηθοποιός ή το πόσο εργατικός είναι, πολλές φορές η επιτυχία και η αναγνωρισιμότητα αργεί να έρ...
-
►ΩΡΑΙΑ τα “ηρωϊκά και πένθιμα” που έγραψε για την Φλώρινα, στην επιστολή ανεξαρτητοποίησης ο βουλευτής Γ. Λιάνης, αλλά προς τί το “μίσος και...
-
►ΜΠΟΡΕΙ η κυβέρνηση να μην κατέληξε ακόμα στο ύψος της επιδότησης του πετρελαίου θέρμανσης, ο Δήμος Καστοριάς όμως φρόντισε να... επιδοτ...
-
Με κινούμενη άμμο μοιάζει το πολιτικό τοπίο στους δήμους του νομού Καστοριάς, μετά την οριστική απόσυρση του νέου εκλογικού νόμου για τ...
-
Του Ανδρέα Πετρουλάκη ☻ΤΑ ΚΑΡΝΑΒΑΛΙΑ πέρασαν στην ιστορία... Όμως κάποιοι καρναβαλιστές έγραψαν ιστορία...
-
Κανένας από τους "πρωτοκλασάτους" της ομάδας Χατζησυμεωνίδη δεν αποτόλμησε να παραστεί στο μνημόσυνο των θυμάτων της γερμανικής...
-
☻Η ΥΠΟΘΕΣΗ της Europa Nostra με το πρόγραμμα για την διάσωση των πολιτιστικών μνημείων της Καστοριάς, αρχίζει να θυμίζει τα γκισέ των τρα...
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου