Στο facebook

Αρχειοθήκη

Από το Blogger.

ΑΝΑΖΗΤΕΙΣΤΕ ΣΤΟ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ ΜΑΣ

Πνευματική ιδιοκτησία & Αντιγραφή υλικού
Το περιεχόμενο του blog μας αποτελεί πνευματική ιδιοκτησία του kastorianiestia.gr
H αναδημοσίευση υλικού σε άλλη ιστοσελίδα επιτρέπεται μόνο με την προϋπόθεση αναφοράς της πηγής με ενεργό link προς το πρωτότυπο άρθρο.

Πρόσφατα

21 Φεβρουαρίου 2017
Προχωρά βήμα-βήμα η υλοποίηση για το βόρειο τμήμα του αυτοκινητόδρομου Ε65, Τρίκαλα-Εγνατία. Σύμφωνα με πληροφορίες του ypodomes.com ήδη η κατασκευάστρια εταιρεία (του
Ε65) κατέθεσε στις Επιτροπές Περιβάλλοντος των Περιφερειών Θεσσαλίας και Δυτικής Μακεδονίας την Μελέτη Περιβαλλοντικών Επιπτώσεων που έχει εγκριθεί ομόφωνα και αναμένεται το επόμενο διάστημα η οριστική έγκριση των Περιβαλλοντικών Όρων. Αυτό θα δώσει και την τελική “ορμή” στο έργο για να οδεύσει προς υλοποίηση.
Η πρόταση όπως αναφέρεται στον φάκελο, υποστηρίζει ότι η χάραξη αυτή είναι η καλύτερη δυνατή διότι δεν διέρχεται από περιοχές με περιβαλλοντικό ενδιαφέρον ενώ υπάρχει μικρότερο κατασκευαστικό κόστος (δεν έχει μεγάλα τεχνικά έργα) αλλά και μικρότερο κόστος συντήρησης (είναι σε χαμηλότερο υψόμετρο σε σχέση με την αρχική χάραξη που κινούνταν ορεινά). Το κόστος έχει εκτιμηθεί σε περίπου 400εκατ.ευρώ.
Να θυμίσουμε ότι η επιλογή Υπουργείου Υποδομών και παραχωρησιούχου είναι η χάραξη να ξεκινά από τα Τρίκαλα (όπου σήμερα σταματά ο αυτοκινητόδρομος) να περνά από Καλαμπάκα και μετά με βόρειο-ανατολική κατεύθυνση να “ακουμπά” στην Εγνατία στην περιοχή του Κηπουρειού Γρεβενών. Συνολικά το μήκος του είναι 62χλμ.
Η χάραξη αυτή αν και συναντά κάποιες αντιδράσεις στην περιοχή της Ηπείρου έχει γίνει αποδεκτή από την Περιφέρεια η οποία μέσω του Περιφερειάρχη κου Καχριμάνη είχε πει πρόσφατα ότι στηρίζει την όποια απόφαση του Υπουργείου, αρκεί να προχωρήσει η υλοποίηση του συγκεκριμένου έργου που επηρεάζει τις οδικές μεταφορές της Ηπείρου από/προς Θεσσαλία, Στερεά Ελλάδα και φυσικά Αττική. Ο αντίλογος είναι πως ο Ε65 απομακρύνεται κατά 30χλμ από την Ήπειρο, δυσκολεύοντας την πρόσβαση τους σε αυτό τον δρόμο, ενώ αντίθετα επωφελείται η Δυτική Μακεδονία που βλέπει τον νέο άξονα να “ακουμπά” σε ένα στρατηγικό σημείο της και να μειώνει δραστικά τις οδικές μεταφορές από/προς τον Νότο.
O E65 ANA TMHMA
Στα τέλη Μαρτίου αναμένεται η λειτουργία του μεσαίου τμήματος του Ε65 Ξυνιάδα-Τρίκαλα. Έχει μήκος περίπου 80χλμ και θα μειώσει την απόσταση από/προς τα Τρίκαλα κατά περίπου 30 λεπτά.

Το νότιο τμήμα Λαμία-Ξυνιάδα μήκους 32,5χλμ έχει ανατεθεί από το Υπουργείο και αναμένεται να ξεκινήσει η κατασκευή μέσα στο 2017 και να ολοκληρωθεί μέχρι το 2020.
Νίκος Καραγιάννης

0 σχόλια:

Πρωτοσέλιδα Εφημερίδων

Δημοφιλείς αναρτήσεις