Στο facebook

Αρχειοθήκη

Από το Blogger.

ΑΝΑΖΗΤΕΙΣΤΕ ΣΤΟ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ ΜΑΣ

Πνευματική ιδιοκτησία & Αντιγραφή υλικού
Το περιεχόμενο του blog μας αποτελεί πνευματική ιδιοκτησία του kastorianiestia.gr
H αναδημοσίευση υλικού σε άλλη ιστοσελίδα επιτρέπεται μόνο με την προϋπόθεση αναφοράς της πηγής με ενεργό link προς το πρωτότυπο άρθρο.

Πρόσφατα

20 Δεκεμβρίου 2013
ΚΡΑΤΑΕΙ ΧΡΟΝΙΑ ΑΥΤΗ Η ΚΟΛΟΝΙΑ...


  Υπάρχει διαφάνεια στα έσοδα και τα έξοδα από το πανηγύρι του Άργους Ορεστικού;
Το ερώτημα αυτό πλανάται ως απειλή τα τελευταία χρόνια στην αίθουσα του Δημοτικού Συμβουλίου, κάθε φορά που τίθεται θέμα απολογισμού, συνήθως από την μειοψηφία, η οποία δεν έχει πάρει ποτέ σαφή απάντηση από την πλειοψηφία!

  Η παράδοση θέλει τον εκάστοτε επικεφαλής της μειοψηφίας, να ζητάει αναλυτικό λογαριασμό των εσόδων από το πανηγύρι αλλά αντιπαρέρχεται αυτή την απαίτηση, μόλις αναλάβει την διοίκηση του Δήμου και την ευθύνη για την κατανομή των εξόδων!
Η εφημερίδα μας έχει στην διάθεση των αναγνωστών της αναλυτικούς πίνακες από απολογισμούς παλαιότερων ετών (δημοσιεύονται παρακάτω περιληπτικά) όχι όμως από τον απολογισμό του 2013, ο οποίος δεν έχει κατατεθεί ακόμα από την οικονομική υπηρεσία του Δήμου, σύμφωνα με τις καταγγελίες της μειοψηφίας. 
Το θέμα του πρόσφατου απολογισμού, απασχόλησε την τελευταία συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου, ύστερα από αίτημα του συμβούλου της μειοψηφίας κ. Πασχάλη Πετρίδη, ο οποίος ζήτησε να ενημερωθεί το σώμα αναλυτικά, για τα οικονομικά στοιχεία του πανηγυριού και αναρωτήθηκε αν και οι άλλοι συνάδελφοί του στο Δ.Σ. έχουν σαφή εικόνα γι΄ αυτά. 
  Ο πρόεδρος της οργανωιτκής επιτροπής της εμποροπανήγυρης κ. Βασίλης Κωστόπουλος, που ανέλαβε να ενημερώσει το σώμα για τον απολογισμό, απέφυγε να αναφερθεί σε οικονομικά στοιχεία και περιορίστηκε σε μια αόριστη αναφορά  στα στατιστικά στοιχεία της διοργάνωσης, γεγονός που προκάλεσε θύελλα αντιδράσεων από τα έδρανα της αντιπολίτευσης, αλλά και από ορισμένους συμβούλους της πλειοψηφίας! Με πιο χαρακτηριστική την τοποθέτηση του πρώην προέδρου του Δημοτικού Συμβουλίου κ. Σωκράτη Μπουρινάρη, ο οποίος τόνισε χαρακτηριστικά: “Συζητάμε για ένα θέμα, που είναι από τα πιο σοβαρά, γιατί τα έσοδα για τον Δήμο μας δεν είναι λίγα.  Περιμέναμε από τον πρόεδρο της επιτροπής να μας δώσει μια πιο σαφή εικόνα για τα κοινομικά στοιχεία  της εμποροπανήγυρης. Και αντί αυτού, τον ακούσαμε να λέει ότι όλοι όσοι συμμετείχαν είχαν νόμιμη άδεια και ότι η καθαριότητα λειτουργούσε άψογα! 
Αυτά είναι τα πεπραγμένα της εμποροπανήγυρης; Το θέμα της εμποροπανήγυρης είναι πρωτίστως οικονομικό. Γιατί τα έσοδα είναι πολύ μεγάλα και αξιόλογα για τον Δήμο. Γιατί δεν δόθηκαν  από τον πρόεδρο όλα τα οικομικά στοιχεία και μας παραπέμπει στην οικονομική επιτροπή; Αυτή είναι αρμόδια να ενημερώσει το σώμα;”
Στο τέλος ο κ. Μπουρινάρης έκανε την καταγγελία ότι το θέμα του απολογισμού ήρθε προς συζήτηση στο Δ.Σ. χωρίς προηγουμένως να συνεδριάσει η αρμόδια οικονομική επιτροπή του Δήμου!
Στον πρώην πρόεδρο του Δημοτικού Συμβουλίου απάντησε ο αρμόδιος αντιδήμαρχος κ. Ν. Χατζηκυριακίδης, με μια αόριστη αναφορά στο περίπου, στα έσοδα της εμποροπανήγυρης, που τα τοποθετούσε γύρω στις 280.000  ευρώ. 
Αμέσως μετά τον λόγο πήρε ο Δήμαρχος κ. Πάνος Κεπαπτσόγλου, ο οποίος δήλωσε τα εξής: “Ο πρώην πρόεδρος του Δ.Σ. συνηθίζει να χρησιμοποιεί την έκφραση ότι: κανένας εδώ μέσα δεν βγήκε από παρθενογέννηση κι εγώ την υιοθέτησα. Και επειδή μ΄  αρέσει να ερευνώ το παρελθόν πήγα κι έψαξα στα αρχεία του Δήμου,  όπου ανακάλυψα ότι και τότε δεν μου δόθηκαν τα οικονομικά   στοιχεία  που ζήτησα, γιατί όπως κάθε χρόνο δεν είχαν αφαιρεθεί τα έξοδα. Και ερωτώ: Θέλετε να πληρωθούν οι εργαζόμενοι στο πανηγύρι ναι ή όχι; Όπως γινόταν από τότε που υπάρχει πανηγύρι...”
Η παρελθοντολογία του κ. Δημάρχου πυροδότησε νέες εντάσεις μέσα στην αίθουσα και η συζήτηση διακόπηκε άδοξα χωρίς να απαντηθούν βασικά ερωτήματα που αφορούσαν το συγκεκριμένο θέμα!
Η κ. Μαρία Τερζοπούλου που ήταν ο αποδέκτης των μηνυμάτων του δημάρχου απέρριψε τις αιτιάσεις του για τον τρόπο με τον οποίο χειρίστηκε το θέμα των εσόδων του πανηγυριού η προηγούμενη δημοτική αρχή. 
Οι αναφορές του Δημάρχου στα έξοδα για τις αμοιβές των εργαζομένων, παραπέμπουν στις γνωστές λίστες των υπαλλήλων του Δήμου, που απασχολούνται υπερωριακά στο πανηγύρι και λαμβάνουν ένα επιπλέον “επίδομα” που κυμαίνεται από 350-1500 ευρώ κατ΄ αποκοπή!

0 σχόλια:

Πρωτοσέλιδα Εφημερίδων

Δημοφιλείς αναρτήσεις