ΣΕΛΙΔΕΣ
Αρχειοθήκη
-
►
2022
(3)
- ► Ιανουαρίου (3)
-
▼
2017
(2834)
- ► Δεκεμβρίου (79)
-
▼
Οκτωβρίου
(229)
- Ο Λάζαρος Ζήσης καλεί τους καρναβαλιστές της Καστο...
- Δύο Καστοριανοί αθλητές κλήθηκαν στο κλιμάκιο της ...
- Επιστρέφουν στην φυλακή Άκης Τσοχατζόπουλος και Βί...
- Πραγματοποιήθηκε πριν λίγη ώρα η τελετή παράδοης τ...
- ΕΦΚΑ: Εξασφάλιση ενημερότητας με 168 ευρώ το μήνα
- Ολυμπία Τελιγιορίδου: Εγκριση ένταξης στο Πρόγραμμ...
- “Μποναμάς” έως 1.400 ευρώ σε συνταξιούχους τον Δεκ...
- ΟΑΕΔ: Ποιοι δικαιούνται το επίδομα μακροχρόνιων αν...
- Επιστρέφει η Αποστολή από τη Χάλκη στην Καστοριά Δ...
- Καστοριά: Λειτουργία Αμβίκων Μικρών Αποσταγματοποι...
- Ένα όχημα για πυροπροστασία παρέλαβε ο Δήμος Καστο...
- Καστοριά: Ξεκινά η Απογραφή ζωικού πληθυσμού εκμε...
- Το πρόγραμμα του FUR SHOPPING FESTIVAL
- Διάθεση πετρελαίου θέρμανσης στο Γηροκομείο από τη...
- 220 θέσεις σε υπηρεσίες του Υπουργείου Οικονομικών...
- Πυρκαγιά στο κτήριο της Αστυνομίας Καστοριάς πριν ...
- Σ. Αδαμόπουλος - Ε. Σημανδράκος -Δ. Λαμπρόπουλος: ...
- Σκότωσε διαρρήκτη που μπήκε στο κατάστημά του. Εί...
- Εκδήλωση με θέμα: «Τρεις σχεδόν άγνωστοι Μακεδονομ...
- Αφιέρωμα στην 31η κάστανο γιορτή και στο λαογραφικ...
- Οπλοστάσιο στα χέρια του 29χρονου που συνελήφθη γι...
- Η Κομισιόν εξετάζει την κατάργηση της θερινής ώρας
- Μπάνιο έκαναν στην θάλασσα τα μέλη της Καστοριανής...
- Η παρέλαση της Χάλκης παρουσία της Καστοριανής απο...
- Καστοριά: Η παρέλαση της 28ης Οκτωβρίου με φόντο τ...
- Τα θέματα του Περιφερειακού Συμβουλίου της Τρίτης ...
- Επέτειος του Όχι. Εθνική γιορτή για την είσοδο τη...
- Δεσμεύτηκαν οι τραπεζικοί λογαριασμοι της ΔΕΥΑ Κοζ...
- Ο Πρύτανης του Πα. Μακ. έβγαλε ειρωνικά το πορτοφό...
- Το πρωτοσέλιδο της Καστοριανής Εστίας 26-10-2017
- Δείτε γιατί πέταξε σήμερα το ελικόπτερο chinook πά...
- Η Αντιδημαρχία "Τουρισμού- Παραδοσικών Πολιτιστικώ...
- Σήμερα Παρασκευή γίνεται η καταβολή του Κοινωνικού...
- Επιτέλους! Εντάχθηκε το έργο του Βιολογικού Καθαρι...
- Έκτακτο δελτίο επιδείνωσης! 28η Οκτωβρίου με καται...
- Η Καστοριά υποδέχθηκε την Ολυμπιακή Φλόγα (φωτό, β...
- Δείτε τον θεματικό αντιπεριφεριάρχη Παναγιώτη Κώττ...
- Π.Ε. Καστοριάς: Επιβεβαιωμένες Εστίες γρίπης των π...
- Πρόσκληση από το Δημοτικό Σχολείο Μαυροχωρίου για ...
- Γιορτάζει σήμερα ο Άγιος Δημήτριος -Η ιστορία του
- Επιστροφή ποσού που παρακρατήθηκε, ως αχρεωστήτως ...
- Σπάνιες φωτογραφίες από το ναυάγιο του «Τιτανικού»...
- Χωρίς "κούρεμα" η ρύθμιση για τους μικροοφειλέτες
- Συντάξεις Νοεμβρίου: Πότε πληρώνονται σε ΟΓΑ ΙΚΑ Ο...
- Καστοριά: η πόλη ευπρεπίζεται για να υποδεχτεί την...
- Διακοπή νερού στην Υψηλή Ζώνη της Καστοριάς
- Περιπέτεια στα διόδια για ζευγάρι που δεν είχε να ...
- Καστοριά: παραδόθηκε το υλικό στους λαμπαδηδρόμους...
- Έκτακτο: Δεν θα λειτουργήσει αύριο Τετάρτη 25/10 τ...
- Καστοριά: Ο Π.Σ.Κ. "620" σας προσκαλεί σε εκδρομή ...
- Καστοριά: Ενημέρωση για την ευλογιά των αιγών και ...
- 7 νέοι Δικαιούχοι Άσκησης Υπαιθρίου Πλανοδίου Εμπο...
- Καστορια: Η δολοφονία του ταξιτζή 7 μήνες μετά στο...
- Συγχαρητήρια Αγγελή στην Καστοριανή Μαρία Νίτσα γι...
- Φρένο από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή στο νότιο τμήμα τ...
- Θέμα ΛΑΡΚΟ έθεσε η Ματούλα Αντωνίου στην Επιτροπή ...
- Η λίμνη Μουτσάλια του Γράμμου στην εκπομπή "10 στη...
- Εντυπωσιακό βίντεο από το χιονισμένο Βίτσι του Αλέ...
- Έφυγε από τη ζωή ο Θανάσης Μηταλίδης
- Ο Δήμος Καστοριάς ευχαριστεί τους Αστυνομικούς της...
- Ενημέρωση του Δήμου Καστοριάς για τους ημιβυθιζόμε...
- Η Κοζάνη χτίζει βιβλιοθήκες και η Καστοριά εκκλησι...
- Θα διαγραφούν από την Ν.Δ. όσοι βουλευτές επιμείνο...
- Μπόνους 30 ευρώ ανά έλεγχο κατά της «μαύρης» εργασίας
- Δολοφονία Πατήσια: Το κρυφό δράμα που ζούσε η 32χρ...
- Αναδρομικά για πρώην βουλευτές: 160 θα πάρουν πάνω...
- Πρωτάθλημα JUNIOR E3-Μία ακόμη σπουδαία διοργάνωση...
- «Το τελευταίο σημείωμα» του Παντελή Βούλγαρη: ιστο...
- Ανοιξιάτικο Σαββατοκύριακο, αλλά από Δευτέρα... χε...
- Αναλυτικά τα δρομολόγια των Κινητών Αστυνομικών Μο...
- Προκήρυξη για 119 θέσεις ΟΒΑ στον Στρατό Ξηράς
- Εντυπωσιακό βίντεο από την Καστοριά και τον Γράμμο...
- 53χρονος βρέθηκε απαγχονισμένος στην Βροντή Βοΐου
- Ο Καστοριανός Γιάννης Πρώιος θα παραδώσει την Ολυμ...
- ΤΟ ΣΤΕ παγώνει την υποβολή Πόθεν Έσχες μόνο για το...
- ΟΑΕΔ: Τα τρία προγράμματα που θα τρέξουν έως το τέ...
- Πώς έφθασε η ΕΛΑΣ στη σύλληψη του τζιχαντιστή στην...
- Το 2nd FUR SHOPPING FESTIVAL του Συνέσμου Γουνοποι...
- Το πρωτοσέλιδο της Καστοριανής Εστίας 19-10-2017
- Επιβεβαιώθηκε η ανακάλυψη τεράστιου σπηλαίου στη Σ...
- Τέλος ο ΕΝΦΙΑ: Επανέρχεται ο φόρος μεγάλης ακίνητη...
- Πρόγραμμα Εορτασμού Εθνικής Επετείου 28ης ΟΚΤΩΒΡΙΟ...
- Εορτασμός της «Ημέρας της Ελληνικής Αστυνομίας» κα...
- Νέος κύκλος επαφών της Ε.Ο.Γ. με σκοπό την προώθη...
- 3η Γενική Συνέλευση των ΕΝ.ΔΗΜΟ.
- Το πρόγραμμα της Ολυμπιακής Φλόγας που θα περάσει ...
- Ο Σάκης Αρναούτογλου προειδοποιεί: Έρχεται ραγδαία...
- Πότε πιστώνεται η τρίτη δόση του οικογενειακού επι...
- Στο Νοσοκομείο της Καστοριάς βρέθηκε ζωντανή η αγν...
- Ενδιαφέρον του Νίκου Βασιλειάδη για την παραχώρησ...
- Σύληψη 2 καστοριανών για κατοχή ναρκωτικών
- Ο Δήμαρχος Aθηναίων Γιώργος Καμίνης επισκέφθηκε τ...
- Ο Δήμαρχος Αθηναίων έδωσε το αίμα του στην Καστορι...
- Κι άλλη κλοπή στο αμαξοστάσιο του Δήμου Καστοριάς
- Το Επιμελητήριο Καστοριάς ενημερώνει για την Διεθν...
- Παραιτήθηκε ο Διευθυντής Οικονομικών του Δήμου Κασ...
- Στα 12 πιο όμορφα σπήλαια της Ελλάδας και το Σπήλα...
- Εκδήλωση για την Ιφιγένεια Διδασκάλου από τον Προο...
- Σοβαρό τροχαίο στην Εγνατία στον Πολύμυλο
- Λαζαρος Ζήσης: Μειωμένη η ζήτηση του πετρελαίου θέ...
- ► Σεπτεμβρίου (261)
- ► Φεβρουαρίου (194)
- ► Ιανουαρίου (207)
-
►
2016
(1885)
- ► Δεκεμβρίου (150)
- ► Σεπτεμβρίου (258)
- ► Φεβρουαρίου (129)
- ► Ιανουαρίου (102)
-
►
2015
(1400)
- ► Δεκεμβρίου (76)
- ► Σεπτεμβρίου (105)
- ► Φεβρουαρίου (133)
- ► Ιανουαρίου (126)
-
►
2014
(1174)
- ► Δεκεμβρίου (123)
- ► Σεπτεμβρίου (211)
- ► Φεβρουαρίου (29)
- ► Ιανουαρίου (14)
-
►
2013
(213)
- ► Δεκεμβρίου (30)
- ► Σεπτεμβρίου (19)
- ► Φεβρουαρίου (19)
- ► Ιανουαρίου (19)
-
►
2012
(201)
- ► Δεκεμβρίου (13)
- ► Σεπτεμβρίου (14)
- ► Φεβρουαρίου (19)
- ► Ιανουαρίου (20)
-
►
2011
(185)
- ► Δεκεμβρίου (12)
- ► Σεπτεμβρίου (13)
- ► Φεβρουαρίου (24)
- ► Ιανουαρίου (10)
Από το Blogger.
ΑΝΑΖΗΤΕΙΣΤΕ ΣΤΟ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ ΜΑΣ
Πνευματική ιδιοκτησία & Αντιγραφή υλικού
Το περιεχόμενο του blog μας αποτελεί πνευματική ιδιοκτησία του kastorianiestia.gr
H αναδημοσίευση υλικού σε άλλη ιστοσελίδα επιτρέπεται μόνο με την προϋπόθεση αναφοράς της πηγής με ενεργό link προς το πρωτότυπο άρθρο.
Το περιεχόμενο του blog μας αποτελεί πνευματική ιδιοκτησία του kastorianiestia.gr
H αναδημοσίευση υλικού σε άλλη ιστοσελίδα επιτρέπεται μόνο με την προϋπόθεση αναφοράς της πηγής με ενεργό link προς το πρωτότυπο άρθρο.
Πρόσφατα
10 Οκτωβρίου 2017
Ριζικές αλλαγές στο υπαίθριο εμπόριο - Κατατέθηκε νέο νομοσχέδιο στη Βουλή
10/10/2017 11:55:00 μ.μ.
|
|
Νέο νομοσχέδιο με τίτλο «Άσκηση υπαίθριων εμπορικών δραστηριοτήτων, εκσυγχρονισμός της Επιμελητηριακής Νομοθεσίας και άλλες διατάξεις» κατατέθηκε στη Βουλή.
Με τις διατάξεις του υπό ψήφιση νόμου, επανακαθορίζεται το νομοθετικό πλαίσιο σχετικά με την άσκηση του υπαίθριου εμπορίου και τα επιμελητήρια και ρυθμίζονται λοιπά θέματα αρμοδιότητας του Υπουργείου Οικονομίας και Ανάπτυξης. Ειδικότερα:
Επανακαθορίζονται οι όροι και οι προϋποθέσεις για την άσκηση συγκεκριμένων εμπορικών δραστηριοτήτων σε ανοιχτό χώρο (υπαίθριο εμπόριο) και προβλέπονται, μεταξύ άλλων, τα ακόλουθα:
1. Δίνονται οι ορισμοί για την εφαρμογή του υπό ψήφιση νόμου και τίθενται οι προϋποθέσεις διακίνησης των προϊόντων. (άρθρα 1-3)
2. α. Ρυθμίζονται εκ νέου, θέματα σχετικά με την άδεια παραγωγού πωλητή υπαίθριου εμπορίου (δικαιούχοι, χωρική ισχύς της άδειας, αρμόδια αρχή έκδοσης και ανανέωσης κ.λπ.) και προβλέπεται η καταβολή παράβολου υπέρ της αρχής έκδοσης της άδειας, που καθορίζεται με υ.α. (Δήμοι ή Περιφέρειες Αττικής και Κεντρικής Μακεδονίας, κατά περίπτωση).
β. Σε κάθε Περιφερειακή Ενότητα συγκροτούνται τριμελείς επιτροπές, με την οριζόμενη σύνθεση για διετή θητεία, οι οποίες είναι αρμόδιες για τον έλεγχο, μέσω αυτοψίας, των καλλιεργειών που δηλώνονται από τον παραγωγό στην υπεύθυνη δήλωση που καταθέτει για τη χορήγηση και την ανανέωση της άδειας, σε συνδυασμό με τις δηλώσεις Ολοκληρωμένου Συστήματος Διαχείρισης Ελέγχου (ΟΣΔΕ) και ΕΛΓΑ, καθώς και των αποθηκευτικών χώρων, των ψυγείων και των παραστατικών που έχει εκδώσει κατά τη διάρκεια διάθεσης των προϊόντων του. Αντικείμενο του ελέγχου των τριμελών επιτροπών είναι η διαπίστωση ότι τα προϊόντα που διαθέτει ο παραγωγός πωλητής υπαίθριου εμπορίου όλων των τύπων αδειών, κατά τη δήλωσή του και τα λοιπά δικαιολογητικά. είναι δικής του παραγωγής.
Τα μέλη των επιτροπών δικαιούνται έξοδα μετακίνησης και υπερωριών, σύμφωνα με τις κείμενες διατάξεις (ν.4336/2015 και ν.4354/2015, αντίστοιχα), τα οποία καλύπτονται από τα έσοδα που προέρχονται από τα ημερήσια ανταποδοτικά τέλη προσέλευσης στις λαϊκές αγορές.
(Κατά τα ισχύοντα, προβλέπονται τριμελείς επιτροπές, με έργο όμως την έκδοση βεβαίωσης περί της ύπαρξης των σχετικών καλλιεργειών κ.λπ. ως προαπαιτούμενο δικαιολογητικό για την έκδοση της άδειας). (άρθρα 4 - 13)
3. α. Επανακαθορίζονται θέματα σχετικά με την άδεια επαγγελματία πωλητή υπαίθριου εμπορίου (δικαιούχοι, χωρική ισχύς της άδειας, αρμόδια αρχή έκδοσης και ανανέωσης κ.λπ.) και προβλέπεται η καταβολή παράβολου υπέρ της αρχής έκδοσης της άδειας (Δήμοι ή Περιφέρειες Αττικής και Κεντρικής Μακεδονίας, κατά περίπτωση) για την έκδοση και την θεώρηση (ανά τριετία) της εν λόγω άδειας.
β. Στις περιπτώσεις πωλητών υπαιθρίου εμπορίου που είναι ενταγμένοι στο πρόγραμμα «Κοινωνικό Εισόδημα Αλληλεγγύης» (ΚΕΑ) και των οποίων η πράξη έγκρισης ένταξης δεν έχει ανακληθεί τα προβλεπόμενα τέλη για τη δραστηριοποίηση των πωλητών στο υπαίθριο εμπόριο (ανταποδοτικά, δημοτικά κ.λπ.) μειώνονται κατά το ήμισυ. (άρθρα 14 - 25)
4. Αναμορφώνεται το πλαίσιο λειτουργίας των υπαίθριων αγορών, οι οποίες διακρίνονται σε λαϊκές αγορές, αγορές καταναλωτών, εμποροπανηγύρεις. κυριακάτικες, χριστουγεννιάτικες και πασχαλινές, καθώς και λοιπές οργανωμένες αγορές. Ορίζεται ότι, για κάθε αγορά απαιτείται η έκδοση Κανονισμού Λειτουργίας από τον αρμόδιο φορέα. Περαιτέρω, προβλέπονται, μεταξύ άλλων, τα ακόλουθα:
α. Στην Περιφέρεια Αττικής και στη Μητροπολιτική Ενότητα Θεσσαλονίκης συγκροτούνται με απόφαση του οικείου Περιφερειάρχη η «Επιτροπή Λαϊκών Αγορών Αττικής» και η «Επιτροπή Λαϊκών Αγορών Μητροπολιτικής Ενότητας Θεσσαλονίκης», με δεκατρία (13) τακτικά και ισάριθμα αναπληρωματικά μέλη με τριετή θητεία (σήμερα οι επιτροπές αυτές
αποτελούνται από έντεκα μέλη).
Συγκροτούνται επίσης εννεαμελείς (9μελείς) Επιτροπές Λαϊκών Αγορών σε κάθε μία από τις υπόλοιπες Περιφερειακές Ενότητες με απόφαση του οικείου Αντιπεριφερειάρχη.
Σε περίπτωση καταβολής αποζημίωσης στα μέλη των ανωτέρω επιτροπών, σύμφωνα με τα προβλεπόμενα στην παρ. 2 του άρθρου 21 του ν. 4354/2015 (κατ' εξαίρεση αποζημίωση των συλλογικών οργάνων), η σχετική δαπάνη προέρχεται από τα έσοδα που εισπράττει η Περιφέρεια από την καταβολή του ημερήσιου τέλους.
β. Ο Κανονισμός Λειτουργίας λαϊκών αγορών που εκδίδεται από κάθε φορέα λειτουργίας περιλαμβάνει (μεταξύ άλλων) και τις κυρώσεις που επιβάλλονται σε περιπτώσεις παραβίασης τοιν διατάξεών του, μεταξύ των οποίων περιλαμβάνονται, η επιβολή χρηματικού προστίμου έως και χίλια (1000) ευρώ, η ανάκληση της άδειας μέχρι ένα (1) μήνα, κ.λπ.
γ. Επανακαθορίζονται ο τρόπος υπολογισμού και λοιπά θέματα σχετικά με το ημερήσιο ανταποδοτικό τέλος, που υποχρεούνται να καταβάλλουν οι προσερχόμενοι στις λαϊκές αγορές. Το ύψος του ημερήσιου τέλους καθορίζεται ανά τρέχον μέτρο εκθετηρίου ανά ημέρα, είναι κοινό για παραγωγούς και επαγγελματίες πωλητές και καταβάλλεται μηνιαίως είτε σε ειδικά ορισμένο τραπεζικό λογαριασμό, είτε στο ταμείο του φορέα λειτουργίας.
Το ύψος του ημερήσιου τέλους καθορίζεται: για τις λαϊκές αγορές που λειτουργούν στην Περιφέρεια Αττικής και της Μητροπολιτικής Ενότητας Θεσσαλονίκης, με απόφαση του οικείου Περιφερειακού Συμβουλίου, ύστερα από πρόταση της οικείας Περιφερειακής Ένωσης Δήμων και της οικείας Επιτροπής Λαϊκών Αγορών. για τις λαϊκές αγορές που λειτουργούν στην υπόλοιπη χώρα, ύστερα από απόφαση του οικείου Περιφερειακού Συμβουλίου, κατόπιν πρότασης των φορέων λειτουργίας, των οικείων Επιτροπών Λαϊκών Αγορών και των Υπηρεσιών της Περιφέρειας που έχουν αρμοδιότητα επί των λαϊκών αγορών.
Η ανωτέρω απόφαση μπορεί να καθορίζει διαφορετικό ύψος ημερήσιου τέλους για κάθε φορέα λειτουργίας (δήμο), πρέπει όμως να εξασφαλίζεται μία σχετική ομοιομορφία σε κάθε Περιφερειακή Ενότητα. Εια το λόγο αυτό σε επίπεδο Περιφερειακής Ενότητας το ύψος του μέγιστου εγκεκριμένου ημερήσιου τέλους δεν επιτρέπεται να υπερβαίνει κατά 50% το αντίστοιχο
ελάχιστο εγκεκριμένο ημερήσιο τέλος.
Το ύψος του ανά μήνα ημερήσιου τέλους που καταβάλλει ο παραγωγός πωλητής δεν μπορεί να είναι μικρότερο από το 80% του ημερήσιου τέλους που αναλογεί στον αριθμό των ημερών, που με βάση τη σχετική άδεια, δικαιούνται οι παραγωγοί πωλητές να δραστηριοποιούνται κάθε ημερολογιακό μήνα. Αν ο παραγωγός πωλητής απουσιάζει περιστασιακά για οποιοδήποτε λόγο, οφείλει να ενημερώσει εγγράφως με κάθε πρόσφορο τρόπο τον φορέα λειτουργίας για την απουσία του, πριν από τη λειτουργία της λαϊκής αγοράς. Αν διαπιστωθεί ότι, παρά τη δήλωση του, ο παραγωγός πωλητής προσήλθε στη λαϊκή αγορά, τότε επιβάλλεται σε βάρος του πρόστιμο ίσο με το εικοσαπλάσιο του αντίστοιχου ημερησίου δικαιώματος.
Ο επιμερισμός των εσόδων από το ημερήσιο τέλος παραμένει στο 60% για τις Περιφέρειες και 40% για τους δήμους ως προς τις λαϊκές αγορές αρμοδιότητας των Περιφερειών Αττικής και Κεντρικής Μακεδονίας, ενώ διαφοροποιούνται τα γενικώς ισχύοντα μέχρι σήμερα προαναφερόμενα ποσοστά ως προς τις λαϊκές αγορές αρμοδιότητας των λοιπών δήμων για τις οποίες ορίζεται στο 25% για τις Περιφέρειες και 75% για τους δήμους. Με απόφαση των Περιφερειακών Συμβουλίων Αττικής και Κεντρικής Μακεδονίας ή του οικείου Δημοτικού Συμβουλίου για τη λοιπή επικράτεια, ποσοστό έως 25% από το ημερήσιο τέλος που περιέρχεται στο φορέα λειτουργίας μπορεί να προορίζεται για δαπάνες προωθητικών ενεργειών που αφορούν την προβολή και την ανάδειξη των λαϊκών αγορών μέσα από δράσεις που βασίζονται σε κοινωνικά κριτήρια και αφορούν στήριξη ευπαθών ομάδων του πληθυσμού. (Παρόμοια διάταξη υφίσταται και σήμερα για τις Περιφέρειες Αττικής και Κεντρικής Μακεδονίας.)
δ. Σκοπός των αγορών των καταναλωτών είναι η ανάπτυξη καταναλωτικής συνείδησης και αλληλέγγυων δράσεων μεταξύ των πολιτών, μέσω της ενεργούς συμμετοχής αυτών σε εθελοντικές δράσεις και μη κερδοσκοπικούς οργανισμούς, καθώς και η δημιουργία ευνοϊκότερων όρων διαβίωσης των μικρών παραγωγών και μεταποιητών μέσω πρόσβασής τους σε αλληλέγγυες
αγορές προϊόντων. Οι αγορές αυτές διοργανώνονται, μόνο με πρωτοβουλία των φορέων πολιτών-καταναλωτών και η λειτουργία τους εγκρίνεται με απόφαση του Δημοτικού Συμβουλίου των δήμων, στα όρια των οποίων έχουν την έδρα τους οι εν λόγω φορείς. Οι συμμετέχοντες πωλητές απαλλάσσονται από τα τέλη κατάληψης κοινόχρηστου χώρου. Ο δήμοι μπορούν να ορίζουν ημερήσιο ανταποδοτικό τέλος για τις υπηρεσίες που προσφέρουν για την εύρυθμη λειτουργία της αγοράς, το οποίο μπορεί να είναι και σε είδος για την εξυπηρέτηση των κοινωνικών δράσεών τους, όπως προμήθεια ειδών σε κοινωνικά παντοπωλεία και παιδικούς σταθμούς.
ε. Τα φυσικά πρόσωπα, τα οποία δημιουργούν έργα τέχνης, καλλιτεχνήματα, χειροτεχνήματα και λοιπά έργα πρωτότυπης, αποκλειστικά δικής τους, καλλιτεχνικής δημιουργίας μπορούν να διαθέτουν τα έργα τους υπαιθρίως, εφόσον λάβουν διοικητική άδεια. Δικαιούχοι σχετικών αδειών είναι επίσης Φορείς Κοινωνικής και Αλληλέγγυας Οικονομίας (ΚΑΛΟ) για τη διάθεση αποκλειστικά έργων ιδίας παραγωγής των μελών τους.
5.α. Ρυθμίζονται θέματα σχετικά με την άσκηση πλανόδιου εμπορίου και τη χορήγηση των σχετικών αδειών σε παραγωγούς και επαγγελματίες πωλητές.
β. Επανακαθορίζονται οι διοικητικές και ποινικές κυρώσεις για την παράβαση διατάξεων του υπό ψήφιση νόμου.
γ. Ως ηλεκτρονική βάση δεδομένων, για την ορθή παρακολούθηση των χορηγούμενων αδειών υπαίθριου εμπορίου, την ανανέωση των στοιχείων αυτών, την επιβολή και είσπραξη των προστίμων κ.λπ. ορίζεται το Ολοκληρωμένο Πληροφοριακό Σύστημα Περιφερειακής Αυτοδιοίκησης (ΟΠΣΠΑ). (άρθρα 46 - 58)
6. α. Περιλαμβάνονται μεταβατικής ισχύος διατάξεις σχετικά με το υπαίθριο εμπόριο.
β. Παρατίθενται οι διατάξεις της κείμενης νομοθεσίας που καταργούνται με τις προτεινόμενες διατάξεις του υπό ψήφιση νόμου. (άρθρα 59 - 60)
Επιμελητήρια
Επανακαθορίζεται το καθεστώς που διέπει την λειτουργία των Επιμελητηρίων και συγκεκριμένα:
1.α. Εισάγεται ο θεσμός των Κέντρων Υποστήριξης Επιχειρήσεων (Κ.Υ.ΕΠΙΧ.), των οποίων τη λειτουργία και τον συντονισμό αναλαμβάνουν τα Επιμελητήρια και καθορίζονται οι αρμοδιότητες των Κέντρων αυτών.
β. Εναρμονίζεται, σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 2 (Υποπ. Δ9) του Ν.4336/2015, το πλαίσιο σχετικά με τον καθορισμό του ύψους καταβολής των εξόδων κίνησης, της ημερήσιας αποζημίωσης και των εξόδων διανυκτέρευσης των μετακινούμενων υπαλλήλων των Επιμελητηρίων και των μετακινούμενων μελών των οργάνων διοίκησης αυτών (κατά τα ισχύοντα καθορίζονται αποκλειστικά με απόφαση του διοικητικού συμβουλίου του οικείου επιμελητηρίου).
γ. Καθορίζεται το ανώτατο ύψος (i) των εξόδων παράστασης (έως 250 ευρώ και 200 ευρώ, αντίστοιχα), που δύναται να καταβληθεί στον Πρόεδρο και τα μέλη της Διοικητικής Επιτροπής του κάθε Επιμελητηρίου, υπό την οριζόμενη προϋπόθεση, καθώς και στον Πρόεδρο και τα μέλη του Περιφερειακού Επιμελητηριακού Συμβουλίου και (ii) των αμοιβών των μελών του Δ.Σ, των υπαλλήλων ή τρίτων, για τη συμμετοχή τους σε κάθε μορφής επιτροπές και ομάδες εργασίας (άρθρο 21 παρ.2 ν.4354/2015).
δ. Παρέχεται η δυνατότητα μετάταξης και απόσπασης υπαλλήλων φορέων της Γενικής Κυβέρνησης σε Επιμελητήρια και απόσπασης (απαγορεύονται οι μετατάξεις) υπαλλήλων των Επιμελητηρίων σε φορείς της Γενικής Κυβέρνησης σύμφωνα με το νόμο περί Ενιαίου Συστήματος Κινητικότητας στη Δημόσια Διοίκηση και την Τοπική Αυτοδιοίκηση (ν.4440/2016). Η καταβολή των αποδοχών των αποσπασμένων υπαλλήλων των Επιμελητηρίων σε φορείς της Γενικής Κυβέρνησης διενεργείται από το οικείο Επιμελητήριο.
ε. Προβλέπεται εφεξής, η υποχρέωση ύπαρξης στον οργανισμό κάθε Επιμελητηρίου οργανικής μονάδας επιπέδου τουλάχιστον Τμήματος, για την άσκηση των αρμοδιοτήτων Γενικού Εμπορικού Μητρώου και Υπηρεσίας Μιας Στάσης.
στ. Συνιστάται, με υ.α., στην έδρα κάθε Περιφέρειας, Περιφερειακό Επιμελητηριακό Συμβούλιο και ορίζονται οι αρμοδιότητες, οι εκπρόσωποι, ο τρόπος λειτουργίας του, κ.λπ. (άρθρα 61-95)
2.α. Περιλαμβάνονται μεταβατικής ισχύος διατάξεις σχετικά με τη διαδικασία διεξαγωγής των πρώτων εκλογών για ανάδειξη των οργάνων διοίκησης των Επιμελητηρίων και της Κεντρικής Ένωσης Επιμελητηρίων (Κ.Ε.Ε.), μετά την έναρξη ισχύος των προτεινομένων ρυθμίσεων και μεταξύ άλλων, προβλέπεται ότι. οι αποζημιώσεις που καταβάλλονται στις εκλογικές επιτροπές και στο βοηθητικό προσωπικό αυτών, απαλλάσσονται από κάθε φόρο, τέλος ή κάθε άλλη επιβάρυνση,
Ρυθμίζονται διάφορα θέματα αρμοδιότητας του Υπουργείου Οικονομίας και Ανάπτυξης.
Δείτε την αιτιολογική έκθεση και το σχέδιο νόμου από το φορολογικό αρχείο του κόμβου
www.taxheaven.gr
Με τις διατάξεις του υπό ψήφιση νόμου, επανακαθορίζεται το νομοθετικό πλαίσιο σχετικά με την άσκηση του υπαίθριου εμπορίου και τα επιμελητήρια και ρυθμίζονται λοιπά θέματα αρμοδιότητας του Υπουργείου Οικονομίας και Ανάπτυξης. Ειδικότερα:
Επανακαθορίζονται οι όροι και οι προϋποθέσεις για την άσκηση συγκεκριμένων εμπορικών δραστηριοτήτων σε ανοιχτό χώρο (υπαίθριο εμπόριο) και προβλέπονται, μεταξύ άλλων, τα ακόλουθα:
1. Δίνονται οι ορισμοί για την εφαρμογή του υπό ψήφιση νόμου και τίθενται οι προϋποθέσεις διακίνησης των προϊόντων. (άρθρα 1-3)
2. α. Ρυθμίζονται εκ νέου, θέματα σχετικά με την άδεια παραγωγού πωλητή υπαίθριου εμπορίου (δικαιούχοι, χωρική ισχύς της άδειας, αρμόδια αρχή έκδοσης και ανανέωσης κ.λπ.) και προβλέπεται η καταβολή παράβολου υπέρ της αρχής έκδοσης της άδειας, που καθορίζεται με υ.α. (Δήμοι ή Περιφέρειες Αττικής και Κεντρικής Μακεδονίας, κατά περίπτωση).
β. Σε κάθε Περιφερειακή Ενότητα συγκροτούνται τριμελείς επιτροπές, με την οριζόμενη σύνθεση για διετή θητεία, οι οποίες είναι αρμόδιες για τον έλεγχο, μέσω αυτοψίας, των καλλιεργειών που δηλώνονται από τον παραγωγό στην υπεύθυνη δήλωση που καταθέτει για τη χορήγηση και την ανανέωση της άδειας, σε συνδυασμό με τις δηλώσεις Ολοκληρωμένου Συστήματος Διαχείρισης Ελέγχου (ΟΣΔΕ) και ΕΛΓΑ, καθώς και των αποθηκευτικών χώρων, των ψυγείων και των παραστατικών που έχει εκδώσει κατά τη διάρκεια διάθεσης των προϊόντων του. Αντικείμενο του ελέγχου των τριμελών επιτροπών είναι η διαπίστωση ότι τα προϊόντα που διαθέτει ο παραγωγός πωλητής υπαίθριου εμπορίου όλων των τύπων αδειών, κατά τη δήλωσή του και τα λοιπά δικαιολογητικά. είναι δικής του παραγωγής.
Τα μέλη των επιτροπών δικαιούνται έξοδα μετακίνησης και υπερωριών, σύμφωνα με τις κείμενες διατάξεις (ν.4336/2015 και ν.4354/2015, αντίστοιχα), τα οποία καλύπτονται από τα έσοδα που προέρχονται από τα ημερήσια ανταποδοτικά τέλη προσέλευσης στις λαϊκές αγορές.
(Κατά τα ισχύοντα, προβλέπονται τριμελείς επιτροπές, με έργο όμως την έκδοση βεβαίωσης περί της ύπαρξης των σχετικών καλλιεργειών κ.λπ. ως προαπαιτούμενο δικαιολογητικό για την έκδοση της άδειας). (άρθρα 4 - 13)
3. α. Επανακαθορίζονται θέματα σχετικά με την άδεια επαγγελματία πωλητή υπαίθριου εμπορίου (δικαιούχοι, χωρική ισχύς της άδειας, αρμόδια αρχή έκδοσης και ανανέωσης κ.λπ.) και προβλέπεται η καταβολή παράβολου υπέρ της αρχής έκδοσης της άδειας (Δήμοι ή Περιφέρειες Αττικής και Κεντρικής Μακεδονίας, κατά περίπτωση) για την έκδοση και την θεώρηση (ανά τριετία) της εν λόγω άδειας.
β. Στις περιπτώσεις πωλητών υπαιθρίου εμπορίου που είναι ενταγμένοι στο πρόγραμμα «Κοινωνικό Εισόδημα Αλληλεγγύης» (ΚΕΑ) και των οποίων η πράξη έγκρισης ένταξης δεν έχει ανακληθεί τα προβλεπόμενα τέλη για τη δραστηριοποίηση των πωλητών στο υπαίθριο εμπόριο (ανταποδοτικά, δημοτικά κ.λπ.) μειώνονται κατά το ήμισυ. (άρθρα 14 - 25)
4. Αναμορφώνεται το πλαίσιο λειτουργίας των υπαίθριων αγορών, οι οποίες διακρίνονται σε λαϊκές αγορές, αγορές καταναλωτών, εμποροπανηγύρεις. κυριακάτικες, χριστουγεννιάτικες και πασχαλινές, καθώς και λοιπές οργανωμένες αγορές. Ορίζεται ότι, για κάθε αγορά απαιτείται η έκδοση Κανονισμού Λειτουργίας από τον αρμόδιο φορέα. Περαιτέρω, προβλέπονται, μεταξύ άλλων, τα ακόλουθα:
α. Στην Περιφέρεια Αττικής και στη Μητροπολιτική Ενότητα Θεσσαλονίκης συγκροτούνται με απόφαση του οικείου Περιφερειάρχη η «Επιτροπή Λαϊκών Αγορών Αττικής» και η «Επιτροπή Λαϊκών Αγορών Μητροπολιτικής Ενότητας Θεσσαλονίκης», με δεκατρία (13) τακτικά και ισάριθμα αναπληρωματικά μέλη με τριετή θητεία (σήμερα οι επιτροπές αυτές
αποτελούνται από έντεκα μέλη).
Συγκροτούνται επίσης εννεαμελείς (9μελείς) Επιτροπές Λαϊκών Αγορών σε κάθε μία από τις υπόλοιπες Περιφερειακές Ενότητες με απόφαση του οικείου Αντιπεριφερειάρχη.
Σε περίπτωση καταβολής αποζημίωσης στα μέλη των ανωτέρω επιτροπών, σύμφωνα με τα προβλεπόμενα στην παρ. 2 του άρθρου 21 του ν. 4354/2015 (κατ' εξαίρεση αποζημίωση των συλλογικών οργάνων), η σχετική δαπάνη προέρχεται από τα έσοδα που εισπράττει η Περιφέρεια από την καταβολή του ημερήσιου τέλους.
β. Ο Κανονισμός Λειτουργίας λαϊκών αγορών που εκδίδεται από κάθε φορέα λειτουργίας περιλαμβάνει (μεταξύ άλλων) και τις κυρώσεις που επιβάλλονται σε περιπτώσεις παραβίασης τοιν διατάξεών του, μεταξύ των οποίων περιλαμβάνονται, η επιβολή χρηματικού προστίμου έως και χίλια (1000) ευρώ, η ανάκληση της άδειας μέχρι ένα (1) μήνα, κ.λπ.
γ. Επανακαθορίζονται ο τρόπος υπολογισμού και λοιπά θέματα σχετικά με το ημερήσιο ανταποδοτικό τέλος, που υποχρεούνται να καταβάλλουν οι προσερχόμενοι στις λαϊκές αγορές. Το ύψος του ημερήσιου τέλους καθορίζεται ανά τρέχον μέτρο εκθετηρίου ανά ημέρα, είναι κοινό για παραγωγούς και επαγγελματίες πωλητές και καταβάλλεται μηνιαίως είτε σε ειδικά ορισμένο τραπεζικό λογαριασμό, είτε στο ταμείο του φορέα λειτουργίας.
Το ύψος του ημερήσιου τέλους καθορίζεται: για τις λαϊκές αγορές που λειτουργούν στην Περιφέρεια Αττικής και της Μητροπολιτικής Ενότητας Θεσσαλονίκης, με απόφαση του οικείου Περιφερειακού Συμβουλίου, ύστερα από πρόταση της οικείας Περιφερειακής Ένωσης Δήμων και της οικείας Επιτροπής Λαϊκών Αγορών. για τις λαϊκές αγορές που λειτουργούν στην υπόλοιπη χώρα, ύστερα από απόφαση του οικείου Περιφερειακού Συμβουλίου, κατόπιν πρότασης των φορέων λειτουργίας, των οικείων Επιτροπών Λαϊκών Αγορών και των Υπηρεσιών της Περιφέρειας που έχουν αρμοδιότητα επί των λαϊκών αγορών.
Η ανωτέρω απόφαση μπορεί να καθορίζει διαφορετικό ύψος ημερήσιου τέλους για κάθε φορέα λειτουργίας (δήμο), πρέπει όμως να εξασφαλίζεται μία σχετική ομοιομορφία σε κάθε Περιφερειακή Ενότητα. Εια το λόγο αυτό σε επίπεδο Περιφερειακής Ενότητας το ύψος του μέγιστου εγκεκριμένου ημερήσιου τέλους δεν επιτρέπεται να υπερβαίνει κατά 50% το αντίστοιχο
ελάχιστο εγκεκριμένο ημερήσιο τέλος.
Το ύψος του ανά μήνα ημερήσιου τέλους που καταβάλλει ο παραγωγός πωλητής δεν μπορεί να είναι μικρότερο από το 80% του ημερήσιου τέλους που αναλογεί στον αριθμό των ημερών, που με βάση τη σχετική άδεια, δικαιούνται οι παραγωγοί πωλητές να δραστηριοποιούνται κάθε ημερολογιακό μήνα. Αν ο παραγωγός πωλητής απουσιάζει περιστασιακά για οποιοδήποτε λόγο, οφείλει να ενημερώσει εγγράφως με κάθε πρόσφορο τρόπο τον φορέα λειτουργίας για την απουσία του, πριν από τη λειτουργία της λαϊκής αγοράς. Αν διαπιστωθεί ότι, παρά τη δήλωση του, ο παραγωγός πωλητής προσήλθε στη λαϊκή αγορά, τότε επιβάλλεται σε βάρος του πρόστιμο ίσο με το εικοσαπλάσιο του αντίστοιχου ημερησίου δικαιώματος.
Ο επιμερισμός των εσόδων από το ημερήσιο τέλος παραμένει στο 60% για τις Περιφέρειες και 40% για τους δήμους ως προς τις λαϊκές αγορές αρμοδιότητας των Περιφερειών Αττικής και Κεντρικής Μακεδονίας, ενώ διαφοροποιούνται τα γενικώς ισχύοντα μέχρι σήμερα προαναφερόμενα ποσοστά ως προς τις λαϊκές αγορές αρμοδιότητας των λοιπών δήμων για τις οποίες ορίζεται στο 25% για τις Περιφέρειες και 75% για τους δήμους. Με απόφαση των Περιφερειακών Συμβουλίων Αττικής και Κεντρικής Μακεδονίας ή του οικείου Δημοτικού Συμβουλίου για τη λοιπή επικράτεια, ποσοστό έως 25% από το ημερήσιο τέλος που περιέρχεται στο φορέα λειτουργίας μπορεί να προορίζεται για δαπάνες προωθητικών ενεργειών που αφορούν την προβολή και την ανάδειξη των λαϊκών αγορών μέσα από δράσεις που βασίζονται σε κοινωνικά κριτήρια και αφορούν στήριξη ευπαθών ομάδων του πληθυσμού. (Παρόμοια διάταξη υφίσταται και σήμερα για τις Περιφέρειες Αττικής και Κεντρικής Μακεδονίας.)
δ. Σκοπός των αγορών των καταναλωτών είναι η ανάπτυξη καταναλωτικής συνείδησης και αλληλέγγυων δράσεων μεταξύ των πολιτών, μέσω της ενεργούς συμμετοχής αυτών σε εθελοντικές δράσεις και μη κερδοσκοπικούς οργανισμούς, καθώς και η δημιουργία ευνοϊκότερων όρων διαβίωσης των μικρών παραγωγών και μεταποιητών μέσω πρόσβασής τους σε αλληλέγγυες
αγορές προϊόντων. Οι αγορές αυτές διοργανώνονται, μόνο με πρωτοβουλία των φορέων πολιτών-καταναλωτών και η λειτουργία τους εγκρίνεται με απόφαση του Δημοτικού Συμβουλίου των δήμων, στα όρια των οποίων έχουν την έδρα τους οι εν λόγω φορείς. Οι συμμετέχοντες πωλητές απαλλάσσονται από τα τέλη κατάληψης κοινόχρηστου χώρου. Ο δήμοι μπορούν να ορίζουν ημερήσιο ανταποδοτικό τέλος για τις υπηρεσίες που προσφέρουν για την εύρυθμη λειτουργία της αγοράς, το οποίο μπορεί να είναι και σε είδος για την εξυπηρέτηση των κοινωνικών δράσεών τους, όπως προμήθεια ειδών σε κοινωνικά παντοπωλεία και παιδικούς σταθμούς.
ε. Τα φυσικά πρόσωπα, τα οποία δημιουργούν έργα τέχνης, καλλιτεχνήματα, χειροτεχνήματα και λοιπά έργα πρωτότυπης, αποκλειστικά δικής τους, καλλιτεχνικής δημιουργίας μπορούν να διαθέτουν τα έργα τους υπαιθρίως, εφόσον λάβουν διοικητική άδεια. Δικαιούχοι σχετικών αδειών είναι επίσης Φορείς Κοινωνικής και Αλληλέγγυας Οικονομίας (ΚΑΛΟ) για τη διάθεση αποκλειστικά έργων ιδίας παραγωγής των μελών τους.
5.α. Ρυθμίζονται θέματα σχετικά με την άσκηση πλανόδιου εμπορίου και τη χορήγηση των σχετικών αδειών σε παραγωγούς και επαγγελματίες πωλητές.
β. Επανακαθορίζονται οι διοικητικές και ποινικές κυρώσεις για την παράβαση διατάξεων του υπό ψήφιση νόμου.
γ. Ως ηλεκτρονική βάση δεδομένων, για την ορθή παρακολούθηση των χορηγούμενων αδειών υπαίθριου εμπορίου, την ανανέωση των στοιχείων αυτών, την επιβολή και είσπραξη των προστίμων κ.λπ. ορίζεται το Ολοκληρωμένο Πληροφοριακό Σύστημα Περιφερειακής Αυτοδιοίκησης (ΟΠΣΠΑ). (άρθρα 46 - 58)
6. α. Περιλαμβάνονται μεταβατικής ισχύος διατάξεις σχετικά με το υπαίθριο εμπόριο.
β. Παρατίθενται οι διατάξεις της κείμενης νομοθεσίας που καταργούνται με τις προτεινόμενες διατάξεις του υπό ψήφιση νόμου. (άρθρα 59 - 60)
Επιμελητήρια
Επανακαθορίζεται το καθεστώς που διέπει την λειτουργία των Επιμελητηρίων και συγκεκριμένα:
1.α. Εισάγεται ο θεσμός των Κέντρων Υποστήριξης Επιχειρήσεων (Κ.Υ.ΕΠΙΧ.), των οποίων τη λειτουργία και τον συντονισμό αναλαμβάνουν τα Επιμελητήρια και καθορίζονται οι αρμοδιότητες των Κέντρων αυτών.
β. Εναρμονίζεται, σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 2 (Υποπ. Δ9) του Ν.4336/2015, το πλαίσιο σχετικά με τον καθορισμό του ύψους καταβολής των εξόδων κίνησης, της ημερήσιας αποζημίωσης και των εξόδων διανυκτέρευσης των μετακινούμενων υπαλλήλων των Επιμελητηρίων και των μετακινούμενων μελών των οργάνων διοίκησης αυτών (κατά τα ισχύοντα καθορίζονται αποκλειστικά με απόφαση του διοικητικού συμβουλίου του οικείου επιμελητηρίου).
γ. Καθορίζεται το ανώτατο ύψος (i) των εξόδων παράστασης (έως 250 ευρώ και 200 ευρώ, αντίστοιχα), που δύναται να καταβληθεί στον Πρόεδρο και τα μέλη της Διοικητικής Επιτροπής του κάθε Επιμελητηρίου, υπό την οριζόμενη προϋπόθεση, καθώς και στον Πρόεδρο και τα μέλη του Περιφερειακού Επιμελητηριακού Συμβουλίου και (ii) των αμοιβών των μελών του Δ.Σ, των υπαλλήλων ή τρίτων, για τη συμμετοχή τους σε κάθε μορφής επιτροπές και ομάδες εργασίας (άρθρο 21 παρ.2 ν.4354/2015).
δ. Παρέχεται η δυνατότητα μετάταξης και απόσπασης υπαλλήλων φορέων της Γενικής Κυβέρνησης σε Επιμελητήρια και απόσπασης (απαγορεύονται οι μετατάξεις) υπαλλήλων των Επιμελητηρίων σε φορείς της Γενικής Κυβέρνησης σύμφωνα με το νόμο περί Ενιαίου Συστήματος Κινητικότητας στη Δημόσια Διοίκηση και την Τοπική Αυτοδιοίκηση (ν.4440/2016). Η καταβολή των αποδοχών των αποσπασμένων υπαλλήλων των Επιμελητηρίων σε φορείς της Γενικής Κυβέρνησης διενεργείται από το οικείο Επιμελητήριο.
ε. Προβλέπεται εφεξής, η υποχρέωση ύπαρξης στον οργανισμό κάθε Επιμελητηρίου οργανικής μονάδας επιπέδου τουλάχιστον Τμήματος, για την άσκηση των αρμοδιοτήτων Γενικού Εμπορικού Μητρώου και Υπηρεσίας Μιας Στάσης.
στ. Συνιστάται, με υ.α., στην έδρα κάθε Περιφέρειας, Περιφερειακό Επιμελητηριακό Συμβούλιο και ορίζονται οι αρμοδιότητες, οι εκπρόσωποι, ο τρόπος λειτουργίας του, κ.λπ. (άρθρα 61-95)
2.α. Περιλαμβάνονται μεταβατικής ισχύος διατάξεις σχετικά με τη διαδικασία διεξαγωγής των πρώτων εκλογών για ανάδειξη των οργάνων διοίκησης των Επιμελητηρίων και της Κεντρικής Ένωσης Επιμελητηρίων (Κ.Ε.Ε.), μετά την έναρξη ισχύος των προτεινομένων ρυθμίσεων και μεταξύ άλλων, προβλέπεται ότι. οι αποζημιώσεις που καταβάλλονται στις εκλογικές επιτροπές και στο βοηθητικό προσωπικό αυτών, απαλλάσσονται από κάθε φόρο, τέλος ή κάθε άλλη επιβάρυνση,
Ρυθμίζονται διάφορα θέματα αρμοδιότητας του Υπουργείου Οικονομίας και Ανάπτυξης.
Δείτε την αιτιολογική έκθεση και το σχέδιο νόμου από το φορολογικό αρχείο του κόμβου
www.taxheaven.gr
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης
(Atom)
Πρωτοσέλιδα Εφημερίδων
Δημοφιλείς αναρτήσεις
-
Οι πυροτεχνουργοί της ειδικής ομάδας του στρατού ολοκλήρωσαν την απενεργοποίηση της βόμβας του Β' Παγκοσμίου Πολέμου, η οποία είχε β...
-
►ΜΑΛΛΟΝ βιάστηκαν κάποιοι να αποδώσουν σ΄ ένα πρώην δήμαρχο, το... διασωληνωμένο χριστουγεννιάτικο δέντρο, που εγκατέστησε ο Δήμος Καστ...
-
Ανακοινώθηκαν σήμερα οι βάσεις των Πανελλαδικών Εξετάσεων. Δείτε όλα τα ονόματα των επιτυχόντων από όλα τα Λύκεια της Π. Ε. Καστοριάς
-
►ΜΕ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΗ πέντε χρόνων αποφασίστηκε από την Δικαιοσύνη, η οριστική παύση από την εργασία του, του γνωστού πλέον σε όλους πρώην τα...
-
Με πρόταση μομφής κατά της συγκυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ απαντάει η ΝΔ στην κίνηση για διεξαγωγή δημοψηφίσματος. Μετά από πολύωρη συζήτηση...
-
Επιβαιβαιώνονται με τον πιο τραγικό τρόπο, τα δημοσιεύματα της “Καστοριανής Εστίας”, που αναφέρονταν στις αξιώσεις του γερμανού πρόξενου της...
-
Εύσημα δίνει το Bloomberg στην αναδιάρθρωση της ελληνικής οικονομίας, αλλά επισημαίνει πως έχει επέλθει «κόπωση από τις απαιτούμενες προσ...
-
Επειδή πρόσφατα κάποια συλλογική κίνηση έθεσε θέμα καταγραφής των ακινήτων κι επειδή το όνομά της μοιάζει με αυτό των ΕΝ.ΔΗΜΟ. (Ονομάζε...
-
Του Ανδρέα Πετρουλάκη ☻ΤΑ ΚΑΡΝΑΒΑΛΙΑ πέρασαν στην ιστορία... Όμως κάποιοι καρναβαλιστές έγραψαν ιστορία...
-
Νέα στοιχεία για το κύκλωμα εκβιαστών, στο οποίο, σύμφωνα με πληροφορίες, φέρεται να συμμετείχε και γιος γνωστού τραγουδιστή, έρχονται στ...
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου