ΣΕΛΙΔΕΣ
Αρχειοθήκη
-
►
2022
(3)
- ► Ιανουαρίου (3)
-
►
2017
(2834)
- ► Δεκεμβρίου (79)
- ► Σεπτεμβρίου (261)
- ► Φεβρουαρίου (194)
- ► Ιανουαρίου (207)
-
►
2016
(1885)
- ► Δεκεμβρίου (150)
- ► Σεπτεμβρίου (258)
- ► Φεβρουαρίου (129)
- ► Ιανουαρίου (102)
-
►
2015
(1400)
- ► Δεκεμβρίου (76)
- ► Σεπτεμβρίου (105)
- ► Φεβρουαρίου (133)
- ► Ιανουαρίου (126)
-
►
2014
(1174)
- ► Δεκεμβρίου (123)
- ► Σεπτεμβρίου (211)
- ► Φεβρουαρίου (29)
- ► Ιανουαρίου (14)
-
►
2013
(213)
- ► Δεκεμβρίου (30)
- ► Σεπτεμβρίου (19)
- ► Φεβρουαρίου (19)
- ► Ιανουαρίου (19)
-
▼
2012
(201)
- ► Δεκεμβρίου (13)
- ► Σεπτεμβρίου (14)
-
▼
Φεβρουαρίου
(19)
- Ο Πολιτισμός δεν κατοικεί πλέον εδώ!
- Αμνηστεύουν και τα εγκλήματα της κατοχής;
- "Γύρνα πίσω παλικάρι..."!
- “Είπα, ξείπα” από τον Ζήση Τζηκαλάγια!
- Τα ασπόνδυλα μαλάκια!
- Το πιο σκληρό μνημόνιο!
- ΓΚΡΙΖΕΣ ΖΩΝΕΣ (16-2-2012)
- Πετρ - έλεος θέρμανσης!
- "Η λίμνη που δακρύζει"...
- ΠΑΝΚΑΣΤΟΡΙΑΝΟ ΣΥΛΛΑΛΗΤΗΡΙΟ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑΣ
- Το "ΟΧΙ" του Ζ. Τζηκαλάγια στο νέο μνημόνιο
- ΓΚΡΙΖΕΣ ΖΩΝΕΣ (2-2-2012)
- Τα φασόλια της... οργής!
- Mια διευκρίνιση
- Persona non gratta!
- ΓΚΡΙΖΕΣ ΖΩΝΕΣ (26-1-2012)
- «Κούρεμα» και νέα δανειακή σύμβαση
- Το επιμύθιο μιας λογοτεχνικής βραδιάς
- Στο “σφυρί” το κτίριο του Ξενία!
- ► Ιανουαρίου (20)
-
►
2011
(185)
- ► Δεκεμβρίου (12)
- ► Σεπτεμβρίου (13)
- ► Φεβρουαρίου (24)
- ► Ιανουαρίου (10)
Από το Blogger.
ΑΝΑΖΗΤΕΙΣΤΕ ΣΤΟ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ ΜΑΣ
Πνευματική ιδιοκτησία & Αντιγραφή υλικού
Το περιεχόμενο του blog μας αποτελεί πνευματική ιδιοκτησία του kastorianiestia.gr
H αναδημοσίευση υλικού σε άλλη ιστοσελίδα επιτρέπεται μόνο με την προϋπόθεση αναφοράς της πηγής με ενεργό link προς το πρωτότυπο άρθρο.
Το περιεχόμενο του blog μας αποτελεί πνευματική ιδιοκτησία του kastorianiestia.gr
H αναδημοσίευση υλικού σε άλλη ιστοσελίδα επιτρέπεται μόνο με την προϋπόθεση αναφοράς της πηγής με ενεργό link προς το πρωτότυπο άρθρο.
Πρόσφατα
13 Φεβρουαρίου 2012
Το "ΟΧΙ" του Ζ. Τζηκαλάγια στο νέο μνημόνιο
2/13/2012 10:15:00 π.μ.
|
|
Αγαπητοί μου συμπατριώτες και Συνέλληνες.
Θυμηθείτε με! Η Κυριακή 12 Φεβρουαρίου 2012 θα καταγραφεί στη σύγχρονη ιστορία της Ελλάδος, ως η ημέρα της επίσημης έναρξης της νέας μεταπολίτευσης. Όπως σε κάθε ιστορική μεταβολή, η μετάβαση στο καινούριο έχει συμβολισμούς στην αποτίμηση, δυσκολίες στην πορεία και ευκταία ολοκλήρωση χωρίς εθνική τραγωδία.
Ο πολιτικός και ιδιαίτερα ο βουλευτής, πρέπει να είναι ηγέτης στον τόπο του. Και ο άξιος ηγέτης πρέπει να ξέρει πότε, αλλά και να μπορεί να πει το ΜΕΓΑΛΟ ΟΧΙ. Ο βουλευτής για να είναι άξιος ηγέτης, πρέπει να βάζει πάνω από όλα το συμφέρον της πατρίδας του και να πράττει, αλλά και να λογοδοτεί με γνώμονα μόνο τη συνείδησή του.
Είπα ΟΧΙ στην υπογραφή της δανειακής σύμβασης που υποδουλώνει επίσημα την πατρίδα μας.
Είπα ΟΧΙ στην άρση της ασυλίας της εθνικής μας περιουσίας.
Είπα ΟΧΙ στην υπαγωγή μας στο αγγλικό δίκαιο.
Είπα ΟΧΙ στο ψευτοδίλημμα της χρεωκοπίας που καλλιεργούν από διετίας οι νεοταξίτες του ΠΑΣΟΚ, οι προσχωρήσαντες και τα αργυρώνητα ΜΜΕ των μεγαλοκαναλαρχών και πάλαι ποτέ μεγαλοεργολάβων του Δημοσίου.
Είπα ΟΧΙ στη λήψη μέτρων από μια Βουλή που δεν έχει λαϊκή νομιμοποίηση. Είπα ΟΧΙ σε μια κυβέρνηση που την διοικούν σήμερα ο κ. Παπαδήμος και αύριο ο κ. Βενιζέλος του ΠΑΣΟΚ, τους οποίους ΔΕΝ εμπιστεύομαι να διαπραγματεύονται για τα συμφέροντα της χώρας μου.
Είπα ΟΧΙ στη φτώχεια και την εξαθλίωση που φέρνουν τα ΝΕΑ μέτρα στο λαό μας.
Είπα ΟΧΙ στην υπαναχώρηση από τη διαβεβαίωσή μας πως τα όποια απαιτούμενα μέτρα θα τα έπαιρνε η φρέσκια κυβέρνηση της Νέας Δημοκρατίας μετά από εκλογές, αφού προηγουμένως λέγαμε ΟΛΗ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ στους πολίτες.
Αγαπητοί μου συμπατριώτες, συμμαχητές και Συνέλληνες.
Η Νέα Δημοκρατία είναι το σπίτι μου. Σε αυτό με έφερε ο αείμνηστος εθνάρχης μας Κωνσταντίνος Καραμανλής από παιδί. ΚΑΝΕΝΑΣ δεν μπορεί να με διώξει από το σπίτι μου. Όπως λειτουργούν σήμερα τα κόμματα, και γι’ αυτό έχουν απαξιωθεί, μόνον όταν κάποιος θέλει φεύγει από ένα κόμμα, όταν το θεωρεί σπίτι του. Η απόφαση που πήρα δεν ήταν εύκολη ούτε αβασάνιστη. Δεν κακίζω και δεν ενοχοποιώ όποιον έχει αντίθετη άποψη από εμένα. Δεν μπορούν όλοι να πάρουν τις ίδιες αποφάσεις. Χρειάζονται αντοχές, αντιστάσεις που δεν μπορούν να τις έχουν όλοι. Εξάλλου, πάντοτε σας επαναλάμβανα πως ΔΕΝ ΕΙΜΑΣΤΕ ΟΛΟΙ ΙΔΙΟΙ. Έτσι, για άλλη μια φορά υπερίσχυσε στην απόφασή μου αυτό που μου υπαγόρευε η συνείδησή μου και το συμφέρον της πατρίδος μου. Πιστεύω πως και οι λίγοι που το αμφισβητούσαν, να πείστηκαν έστω και τώρα πως πάντοτε το τελευταίο που με ενδιαφέρει είναι το προσωπικό μου πολιτικό συμφέρον.
Αγαπητοί μου συμπατριώτες.
Έρχονται μαύρες μέρες για την Ελλάδα. Σας καλώ να διατηρήσουμε την εθνική μας ενότητα, τη σωφροσύνη και την κοινωνική μας αλληλεγγύη. Επαγρυπνείτε και να είστε έτοιμοι για μάχες. Στο τέλος θα νικήσουμε! Θα σώσουμε τη χώρα. Το οφείλουμε στα παιδιά μας.
Εγώ θα τιμήσω την εντολή σας και θα σταθώ μαζί σας ΜΠΡΟΣΤΑ ΚΑΙ ΟΡΘΙΟΣ.
Με βαθύ αίσθημα ευθύνης και συναίσθηση του χρέους
Ζήσης Τζηκαλάγιας
Βουλευτής Καστοριάς
Θυμηθείτε με! Η Κυριακή 12 Φεβρουαρίου 2012 θα καταγραφεί στη σύγχρονη ιστορία της Ελλάδος, ως η ημέρα της επίσημης έναρξης της νέας μεταπολίτευσης. Όπως σε κάθε ιστορική μεταβολή, η μετάβαση στο καινούριο έχει συμβολισμούς στην αποτίμηση, δυσκολίες στην πορεία και ευκταία ολοκλήρωση χωρίς εθνική τραγωδία.
Ο πολιτικός και ιδιαίτερα ο βουλευτής, πρέπει να είναι ηγέτης στον τόπο του. Και ο άξιος ηγέτης πρέπει να ξέρει πότε, αλλά και να μπορεί να πει το ΜΕΓΑΛΟ ΟΧΙ. Ο βουλευτής για να είναι άξιος ηγέτης, πρέπει να βάζει πάνω από όλα το συμφέρον της πατρίδας του και να πράττει, αλλά και να λογοδοτεί με γνώμονα μόνο τη συνείδησή του.
Είπα ΟΧΙ στην υπογραφή της δανειακής σύμβασης που υποδουλώνει επίσημα την πατρίδα μας.
Είπα ΟΧΙ στην άρση της ασυλίας της εθνικής μας περιουσίας.
Είπα ΟΧΙ στην υπαγωγή μας στο αγγλικό δίκαιο.
Είπα ΟΧΙ στο ψευτοδίλημμα της χρεωκοπίας που καλλιεργούν από διετίας οι νεοταξίτες του ΠΑΣΟΚ, οι προσχωρήσαντες και τα αργυρώνητα ΜΜΕ των μεγαλοκαναλαρχών και πάλαι ποτέ μεγαλοεργολάβων του Δημοσίου.
Είπα ΟΧΙ στη λήψη μέτρων από μια Βουλή που δεν έχει λαϊκή νομιμοποίηση. Είπα ΟΧΙ σε μια κυβέρνηση που την διοικούν σήμερα ο κ. Παπαδήμος και αύριο ο κ. Βενιζέλος του ΠΑΣΟΚ, τους οποίους ΔΕΝ εμπιστεύομαι να διαπραγματεύονται για τα συμφέροντα της χώρας μου.
Είπα ΟΧΙ στη φτώχεια και την εξαθλίωση που φέρνουν τα ΝΕΑ μέτρα στο λαό μας.
Είπα ΟΧΙ στην υπαναχώρηση από τη διαβεβαίωσή μας πως τα όποια απαιτούμενα μέτρα θα τα έπαιρνε η φρέσκια κυβέρνηση της Νέας Δημοκρατίας μετά από εκλογές, αφού προηγουμένως λέγαμε ΟΛΗ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ στους πολίτες.
Αγαπητοί μου συμπατριώτες, συμμαχητές και Συνέλληνες.
Η Νέα Δημοκρατία είναι το σπίτι μου. Σε αυτό με έφερε ο αείμνηστος εθνάρχης μας Κωνσταντίνος Καραμανλής από παιδί. ΚΑΝΕΝΑΣ δεν μπορεί να με διώξει από το σπίτι μου. Όπως λειτουργούν σήμερα τα κόμματα, και γι’ αυτό έχουν απαξιωθεί, μόνον όταν κάποιος θέλει φεύγει από ένα κόμμα, όταν το θεωρεί σπίτι του. Η απόφαση που πήρα δεν ήταν εύκολη ούτε αβασάνιστη. Δεν κακίζω και δεν ενοχοποιώ όποιον έχει αντίθετη άποψη από εμένα. Δεν μπορούν όλοι να πάρουν τις ίδιες αποφάσεις. Χρειάζονται αντοχές, αντιστάσεις που δεν μπορούν να τις έχουν όλοι. Εξάλλου, πάντοτε σας επαναλάμβανα πως ΔΕΝ ΕΙΜΑΣΤΕ ΟΛΟΙ ΙΔΙΟΙ. Έτσι, για άλλη μια φορά υπερίσχυσε στην απόφασή μου αυτό που μου υπαγόρευε η συνείδησή μου και το συμφέρον της πατρίδος μου. Πιστεύω πως και οι λίγοι που το αμφισβητούσαν, να πείστηκαν έστω και τώρα πως πάντοτε το τελευταίο που με ενδιαφέρει είναι το προσωπικό μου πολιτικό συμφέρον.
Αγαπητοί μου συμπατριώτες.
Έρχονται μαύρες μέρες για την Ελλάδα. Σας καλώ να διατηρήσουμε την εθνική μας ενότητα, τη σωφροσύνη και την κοινωνική μας αλληλεγγύη. Επαγρυπνείτε και να είστε έτοιμοι για μάχες. Στο τέλος θα νικήσουμε! Θα σώσουμε τη χώρα. Το οφείλουμε στα παιδιά μας.
Εγώ θα τιμήσω την εντολή σας και θα σταθώ μαζί σας ΜΠΡΟΣΤΑ ΚΑΙ ΟΡΘΙΟΣ.
Με βαθύ αίσθημα ευθύνης και συναίσθηση του χρέους
Ζήσης Τζηκαλάγιας
Βουλευτής Καστοριάς
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης
(Atom)
Πρωτοσέλιδα Εφημερίδων
Δημοφιλείς αναρτήσεις
-
Παράσταση πολιτικής αγωγής στην υπόθεση των υποκλοπών δήλωσε ο πρώην πρωθυπουργός κ. Κώστας Καραμανλής τρεις ημέρες πριν από το κλείσ...
-
Ένα σοβαρό θέμα προέκυψε μέσα στον μήνα Οκτώβριο του 2017 για την πόλη της Καστοριάς. Ενα θέμα με πολεοδομικές και θρησκευτικές προεκτά...
-
Γιάννης Κορεντσίδης: ” Δεν υπάρχουν προεκλογικά έργα. Υπάρχουν μόνο προγραμματισμένα έργα που υλοποιούνται σταδιακά”
-
«Συναγερμό» σήμανε η κυβέρνηση για την αντιμετώπιση των προβλημάτων και την αποτροπή κινδύνων από τη σφοδρή κακοκαιρία που πλήττει πολλέ...
-
Σε χαμηλό ενάμισι έτους υποχωρούν οι ασιατικές μετοχές, ενώ το γεν κάνει ράλι, με τις κινεζικές μετοχές να κάνουν «βουτιά» μετά την ανακο...
-
Απομακρύνεται το ενδεχόμενο, που καλλιεργούσαν αβάσιμα ορισμένοι τοπικοί κύκλοι, να συνδεθεί ο νομός Καστοριάς, με τον αγωγό φυσικού αε...
-
ΣΑΒΒΟΠΟΥΛΟΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΟΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ ΠΡΟΣ Πρόεδρο Περιφερειακού ...
-
Άρθρο του Δημήτρη Ιατρίδη Η ιστορία της διέλευσης του αγωγού φυσικού αερίου από την περιοχή μας, δεν έπεσε σαν μετεωρίτης επί δικαίω...
-
Ως Αντιδήμαρχος Τουρισμού κι εκπρόσωπος του Δήμου Καστοριάς θα ήθελα να ευχαριστήσω θερμά την Περιφέρεια Δυτικής Μακεδονίας και τον θεματ...
-
Ο ΕΦΕΤ, στο πλαίσιο των ελέγχων που διεξάγει για την καταπολέμηση της νοθείας και την προστασία της αυθεντικότητας του ελληνικού ελαιολά...

0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου