ΣΕΛΙΔΕΣ
Αρχειοθήκη
-
►
2022
(3)
- ► Ιανουαρίου (3)
-
►
2017
(2834)
- ► Δεκεμβρίου (79)
- ► Σεπτεμβρίου (261)
- ► Φεβρουαρίου (194)
- ► Ιανουαρίου (207)
-
►
2016
(1885)
- ► Δεκεμβρίου (150)
- ► Σεπτεμβρίου (258)
- ► Φεβρουαρίου (129)
- ► Ιανουαρίου (102)
-
►
2015
(1400)
- ► Δεκεμβρίου (76)
- ► Σεπτεμβρίου (105)
- ► Φεβρουαρίου (133)
- ► Ιανουαρίου (126)
-
►
2014
(1174)
- ► Δεκεμβρίου (123)
- ► Σεπτεμβρίου (211)
- ► Φεβρουαρίου (29)
- ► Ιανουαρίου (14)
-
►
2013
(213)
- ► Δεκεμβρίου (30)
- ► Σεπτεμβρίου (19)
- ► Φεβρουαρίου (19)
- ► Ιανουαρίου (19)
-
►
2012
(201)
- ► Δεκεμβρίου (13)
- ► Σεπτεμβρίου (14)
- ► Φεβρουαρίου (19)
- ► Ιανουαρίου (20)
-
▼
2011
(185)
- ► Δεκεμβρίου (12)
- ► Σεπτεμβρίου (13)
-
▼
Μαρτίου
(13)
- Χωρίς πνευματικό κέντρο η Καστοριά!
- Οι Γερμανοί ξανάρχονται...
- Η “μαύρη τρύπα” των 10 εκατ. του Δήμου
- Κλείνουν τα σχολεία...
- ΓΚΡΙΖΕΣ ΖΩΝΕΣ (17-3-2011)
- Συγχωνεύσεις σχολείων στην Καστοριά
- Διαχειριστές αλλοτρίων...
- ΓΚΡΙΖΕΣ ΖΩΝΕΣ (10-30-2011)
- Νέα υποβάθμιση της ελληνικής οικονομίας από τον οί...
- Δήλωση του Δημάρχου Νεστορίου για την ΔΙΑΔΥΜΑ
- Έμεινε χωρίς “συμπαραστάτη” ο δημότης!
- Σιγή ιχθύος από τη ΔΙΑΔΥΜΑ!
- ΓΚΡΙΖΕΣ ΖΩΝΕΣ (3-3-201
- ► Φεβρουαρίου (24)
- ► Ιανουαρίου (10)
Από το Blogger.
ΑΝΑΖΗΤΕΙΣΤΕ ΣΤΟ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ ΜΑΣ
Πνευματική ιδιοκτησία & Αντιγραφή υλικού
Το περιεχόμενο του blog μας αποτελεί πνευματική ιδιοκτησία του kastorianiestia.gr
H αναδημοσίευση υλικού σε άλλη ιστοσελίδα επιτρέπεται μόνο με την προϋπόθεση αναφοράς της πηγής με ενεργό link προς το πρωτότυπο άρθρο.
Το περιεχόμενο του blog μας αποτελεί πνευματική ιδιοκτησία του kastorianiestia.gr
H αναδημοσίευση υλικού σε άλλη ιστοσελίδα επιτρέπεται μόνο με την προϋπόθεση αναφοράς της πηγής με ενεργό link προς το πρωτότυπο άρθρο.
Πρόσφατα
21 Μαρτίου 2011
Κλείνουν τα σχολεία...
3/21/2011 01:45:00 μ.μ.
|
|
Οι βλαπτικές συνέπειες του Καλλικράτη, είναι σαν την ραδιενέργεια της Φουκουσίμα...
Ανιχνεύονται δύσκολα στην αρχή, αλλά είναι ανεξέλεγκτες στο τέλος!
Αυτό που είδαμε με την τοπική αυτοδιοίκηση, είναι μόνο η μία πλευρά του φεγγαριού, τώρα θα γνωρίσουμε και την άλλη, στην εκπαίδευση, που δεν έχει να κάνει με εξουσίες και οφφίκια, αλλά με την “διάπλαση των παίδων”, η οποία χωρίστηκε σε δύο κατηγορίες. Σ΄ αυτούς που έχουν το προνόμιο να πηγαίνουν στο σχολείο έξω από την πόρτα τους και σ΄ αυτούς που αναγκάζονται να... μεταναστεύουν κάθε πρωί, από την τρυφερή ηλικία των επτά ετών, καταναλώνοντας το μεγαλύτερο μέρος του χρόνου στους δρόμους!
Απόδειξη της μεγάλη σύγχυσης, που επικρατεί αυτό τον καιρό στο χώρο της εκπαίδευσης, είναι η διγλωσσία των τοπικών παραγόντων στην δημόσια διαβούλευση και η επαμφοτερίζουσα στάση των δημάρχων, που προσπαθούν να ισορροπήσουν, ανάμεσα στο πολιτικό κόστος και σε μια γκρίζα πραγματικότητα!
Υπάρχουν περιπτώσεις (βλ. Πεντάβρυσος - Χιλιόδενδρο ή Κωσταράζι - Βογατσικό) όπου ένα γυμνάσιο διασπάστηκε στα δύο, κάτω από συγκεκριμένες πολιτικές σκοπιμότητες του παρελθόντος. Οι πρόσφατες συνενώσεις, αντί να ανοίξουν την “βαλβίδα” για να εκτονωθούν οι αντιδράσεις των τοπικών κοινωνιών, αυτοί σφράγισαν περισσότερο το “καπάκι” για να προκληθεί η μεγάλη έκρηξη...
Αλλά το μεγάλο “ανακάτωμα” στο χώρο της εκπαίδευσης, έγινε από τους προϊσταμένους των υπηρεσιών, οι οποίοι αξιολογήθηκαν με... κομματικά κριτήρια, αλλά αποδείχθηκαν ανεπαρκείς να αξιολογήσουν τις εκπαιδευτικές ανάγκες του τόπου και να συμβάλλουν ουσιαστικά στην εκπαιδευτική μεταρρύθμιση” που επαγγέλλονται!
Το θέμα πήρε πανελλήνες διαστάσεις, όταν οι ανασφαλείς προϊστάμενοι της εκπαίδευσης, ζήτησαν την συνδρομή της... αστυνομίας, για να αντιμετωπίσουν τους καταληψίες των γραφείων τους, επαναφέροντας στην μνήμη ορισμένων, εποχές “αλήστου μνήμης” του παρελθόντος!
Αν το πρόβλημα μπορούσε να λυθεί με κατασταλτικά μέτρα, τότε προς τι η διαβούλευση και ο δημόσιος διάλογος;
Μήπως για να επιβληθούν κάποιες ειλημμένες αποφάσεις, που έχουν ανάγκη δημοκρατικής νομιμοποίησης;
Οι μόνοι αμέτοχοι σ΄ αυτή την ιστορία, είναι οι άμεσα ενδιαφερόμενοι. Δηλαδή οι μαθητές, που θα υποστούν όλη αυτή την ταλαιπωρία, αλλά την άποψή τους θα την εκφράζουν μόνο δια των αντιπροσώπων...
Μέχρι που θα καταλάβουν το παιχνίδι που παίζεται σε βάρος τους και θα αποφασίσουν να παρέμβουν, με πιο εντυπωσιακό τρόπο...
Ανιχνεύονται δύσκολα στην αρχή, αλλά είναι ανεξέλεγκτες στο τέλος!
Αυτό που είδαμε με την τοπική αυτοδιοίκηση, είναι μόνο η μία πλευρά του φεγγαριού, τώρα θα γνωρίσουμε και την άλλη, στην εκπαίδευση, που δεν έχει να κάνει με εξουσίες και οφφίκια, αλλά με την “διάπλαση των παίδων”, η οποία χωρίστηκε σε δύο κατηγορίες. Σ΄ αυτούς που έχουν το προνόμιο να πηγαίνουν στο σχολείο έξω από την πόρτα τους και σ΄ αυτούς που αναγκάζονται να... μεταναστεύουν κάθε πρωί, από την τρυφερή ηλικία των επτά ετών, καταναλώνοντας το μεγαλύτερο μέρος του χρόνου στους δρόμους!
Απόδειξη της μεγάλη σύγχυσης, που επικρατεί αυτό τον καιρό στο χώρο της εκπαίδευσης, είναι η διγλωσσία των τοπικών παραγόντων στην δημόσια διαβούλευση και η επαμφοτερίζουσα στάση των δημάρχων, που προσπαθούν να ισορροπήσουν, ανάμεσα στο πολιτικό κόστος και σε μια γκρίζα πραγματικότητα!
Υπάρχουν περιπτώσεις (βλ. Πεντάβρυσος - Χιλιόδενδρο ή Κωσταράζι - Βογατσικό) όπου ένα γυμνάσιο διασπάστηκε στα δύο, κάτω από συγκεκριμένες πολιτικές σκοπιμότητες του παρελθόντος. Οι πρόσφατες συνενώσεις, αντί να ανοίξουν την “βαλβίδα” για να εκτονωθούν οι αντιδράσεις των τοπικών κοινωνιών, αυτοί σφράγισαν περισσότερο το “καπάκι” για να προκληθεί η μεγάλη έκρηξη...
Αλλά το μεγάλο “ανακάτωμα” στο χώρο της εκπαίδευσης, έγινε από τους προϊσταμένους των υπηρεσιών, οι οποίοι αξιολογήθηκαν με... κομματικά κριτήρια, αλλά αποδείχθηκαν ανεπαρκείς να αξιολογήσουν τις εκπαιδευτικές ανάγκες του τόπου και να συμβάλλουν ουσιαστικά στην εκπαιδευτική μεταρρύθμιση” που επαγγέλλονται!
Το θέμα πήρε πανελλήνες διαστάσεις, όταν οι ανασφαλείς προϊστάμενοι της εκπαίδευσης, ζήτησαν την συνδρομή της... αστυνομίας, για να αντιμετωπίσουν τους καταληψίες των γραφείων τους, επαναφέροντας στην μνήμη ορισμένων, εποχές “αλήστου μνήμης” του παρελθόντος!
Αν το πρόβλημα μπορούσε να λυθεί με κατασταλτικά μέτρα, τότε προς τι η διαβούλευση και ο δημόσιος διάλογος;
Μήπως για να επιβληθούν κάποιες ειλημμένες αποφάσεις, που έχουν ανάγκη δημοκρατικής νομιμοποίησης;
Οι μόνοι αμέτοχοι σ΄ αυτή την ιστορία, είναι οι άμεσα ενδιαφερόμενοι. Δηλαδή οι μαθητές, που θα υποστούν όλη αυτή την ταλαιπωρία, αλλά την άποψή τους θα την εκφράζουν μόνο δια των αντιπροσώπων...
Μέχρι που θα καταλάβουν το παιχνίδι που παίζεται σε βάρος τους και θα αποφασίσουν να παρέμβουν, με πιο εντυπωσιακό τρόπο...
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης
(Atom)
Πρωτοσέλιδα Εφημερίδων
Δημοφιλείς αναρτήσεις
-
Μόλις 13 χλµ. ανατολικά της Καστοριάς, στην ανατολική ακτή της λίμνης Ορεστιάδας, βρίσκεται ένα πολύ όμορφο χωριουδάκι, το Μαυροχώρι ή Μα...
-
Ύστερα από τον δημοσίευμα της "Κ.Ε." της π. εβδομάδος, που δεν διαψεύστηκε από κανέναν, πυκνώνουν τα ερωτηματικά που προκαλε...
-
►ΜΑΛΛΟΝ βιάστηκαν κάποιοι να αποδώσουν σ΄ ένα πρώην δήμαρχο, το... διασωληνωμένο χριστουγεννιάτικο δέντρο, που εγκατέστησε ο Δήμος Καστ...
-
Ανακοινώθηκαν σήμερα οι βάσεις των Πανελλαδικών Εξετάσεων. Δείτε όλα τα ονόματα των επιτυχόντων από όλα τα Λύκεια της Π. Ε. Καστοριάς
-
►ΜΕ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΗ πέντε χρόνων αποφασίστηκε από την Δικαιοσύνη, η οριστική παύση από την εργασία του, του γνωστού πλέον σε όλους πρώην τα...
-
Με πρόταση μομφής κατά της συγκυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ απαντάει η ΝΔ στην κίνηση για διεξαγωγή δημοψηφίσματος. Μετά από πολύωρη συζήτηση...
-
►ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ αποκτήσαμε κυβέρνηση! Η οποία δεν είναι ούτε συγκυβέρνηση ούτε υπηρεσιακή. Είναι κυβέρνηση “ειδικού σκοπού” σύμφωνα με τον νεολο...
-
Το υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης ξεκίνησε με την καταγραφή 501 υπηρεσιών στο gov.gr, ενώ σήμερα έχουν φτάσει πάνω από 1.500.
-
Ούτε το Καστοριανό Καρναβάλι βγήκε αλώβητο, από την οικονομική κρίση των μνημονίων και των χαρατσιών, που διακωμωδήθηκαν όμως αρκούντ...
-
Για κανόνες εμπλοκής που έχουν πλέον παραδοθεί στο Πολεμικό Ναυτικό της χώρας του κάνει λόγο ο αρχηγός του τουρκικού ΓΕΝ, Μπουλέντ Μποστ...
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου