Στο facebook

Αρχειοθήκη

Από το Blogger.

ΑΝΑΖΗΤΕΙΣΤΕ ΣΤΟ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ ΜΑΣ

Πνευματική ιδιοκτησία & Αντιγραφή υλικού
Το περιεχόμενο του blog μας αποτελεί πνευματική ιδιοκτησία του kastorianiestia.gr
H αναδημοσίευση υλικού σε άλλη ιστοσελίδα επιτρέπεται μόνο με την προϋπόθεση αναφοράς της πηγής με ενεργό link προς το πρωτότυπο άρθρο.

Πρόσφατα

21 Μαρτίου 2011
Οι βλαπτικές συνέπειες του Καλλικράτη, είναι σαν την ραδιενέργεια της Φουκουσίμα...

Ανιχνεύονται δύσκολα στην αρχή, αλλά είναι ανεξέλεγκτες στο τέλος!

Αυτό που είδαμε με την τοπική αυτοδιοίκηση, είναι μόνο η μία πλευρά του φεγγαριού, τώρα θα γνωρίσουμε και την άλλη, στην εκπαίδευση, που δεν έχει να κάνει με εξουσίες και οφφίκια, αλλά με την “διάπλαση των παίδων”, η οποία χωρίστηκε σε δύο κατηγορίες. Σ΄ αυτούς που έχουν το προνόμιο να πηγαίνουν στο σχολείο έξω από την πόρτα τους και σ΄ αυτούς που αναγκάζονται να... μεταναστεύουν κάθε πρωί, από την τρυφερή ηλικία των επτά ετών, καταναλώνοντας το μεγαλύτερο μέρος του χρόνου στους δρόμους!
Απόδειξη της μεγάλη σύγχυσης, που επικρατεί αυτό τον καιρό στο χώρο της εκπαίδευσης, είναι η διγλωσσία των τοπικών παραγόντων στην δημόσια διαβούλευση και η επαμφοτερίζουσα στάση των δημάρχων, που προσπαθούν να ισορροπήσουν, ανάμεσα στο πολιτικό κόστος και σε μια γκρίζα πραγματικότητα!
Υπάρχουν περιπτώσεις (βλ. Πεντάβρυσος - Χιλιόδενδρο ή Κωσταράζι - Βογατσικό) όπου ένα γυμνάσιο διασπάστηκε στα δύο, κάτω από συγκεκριμένες πολιτικές σκοπιμότητες του παρελθόντος. Οι πρόσφατες συνενώσεις, αντί να ανοίξουν την “βαλβίδα” για να εκτονωθούν οι αντιδράσεις των τοπικών κοινωνιών, αυτοί σφράγισαν περισσότερο το “καπάκι” για να προκληθεί η μεγάλη έκρηξη...
Αλλά το μεγάλο “ανακάτωμα” στο χώρο της εκπαίδευσης, έγινε από τους προϊσταμένους των υπηρεσιών, οι οποίοι αξιολογήθηκαν με... κομματικά κριτήρια, αλλά αποδείχθηκαν ανεπαρκείς να αξιολογήσουν τις εκπαιδευτικές ανάγκες του τόπου και να συμβάλλουν ουσιαστικά στην εκπαιδευτική μεταρρύθμιση” που επαγγέλλονται!
Το θέμα πήρε πανελλήνες διαστάσεις, όταν οι ανασφαλείς προϊστάμενοι της εκπαίδευσης, ζήτησαν την συνδρομή της... αστυνομίας, για να αντιμετωπίσουν τους καταληψίες των γραφείων τους, επαναφέροντας στην μνήμη ορισμένων, εποχές “αλήστου μνήμης” του παρελθόντος!
Αν το πρόβλημα μπορούσε να λυθεί με κατασταλτικά μέτρα, τότε προς τι η διαβούλευση και ο δημόσιος διάλογος;
Μήπως για να επιβληθούν κάποιες ειλημμένες αποφάσεις, που έχουν ανάγκη δημοκρατικής νομιμοποίησης;
Οι μόνοι αμέτοχοι σ΄ αυτή την ιστορία, είναι οι άμεσα ενδιαφερόμενοι. Δηλαδή οι μαθητές, που θα υποστούν όλη αυτή την ταλαιπωρία, αλλά την άποψή τους θα την εκφράζουν μόνο δια των αντιπροσώπων...
Μέχρι που θα καταλάβουν το παιχνίδι που παίζεται σε βάρος τους και θα αποφασίσουν να παρέμβουν, με πιο εντυπωσιακό τρόπο...


0 σχόλια:

Πρωτοσέλιδα Εφημερίδων

Δημοφιλείς αναρτήσεις