ΣΕΛΙΔΕΣ
Αρχειοθήκη
-
►
2022
(3)
- ► Ιανουαρίου (3)
-
►
2017
(2834)
- ► Δεκεμβρίου (79)
- ► Σεπτεμβρίου (261)
- ► Φεβρουαρίου (194)
- ► Ιανουαρίου (207)
-
►
2016
(1885)
- ► Δεκεμβρίου (150)
- ► Σεπτεμβρίου (258)
- ► Φεβρουαρίου (129)
- ► Ιανουαρίου (102)
-
►
2015
(1400)
- ► Δεκεμβρίου (76)
- ► Σεπτεμβρίου (105)
- ► Φεβρουαρίου (133)
- ► Ιανουαρίου (126)
-
►
2014
(1174)
- ► Δεκεμβρίου (123)
- ► Σεπτεμβρίου (211)
- ► Φεβρουαρίου (29)
- ► Ιανουαρίου (14)
-
►
2013
(213)
- ► Δεκεμβρίου (30)
- ► Σεπτεμβρίου (19)
- ► Φεβρουαρίου (19)
- ► Ιανουαρίου (19)
-
►
2012
(201)
- ► Δεκεμβρίου (13)
- ► Σεπτεμβρίου (14)
- ► Φεβρουαρίου (19)
- ► Ιανουαρίου (20)
-
►
2011
(185)
- ► Δεκεμβρίου (12)
- ► Σεπτεμβρίου (13)
- ► Φεβρουαρίου (24)
- ► Ιανουαρίου (10)
-
▼
2010
(75)
-
▼
Δεκεμβρίου
(9)
- Επεισοδιακή η συνέλευση της Νέας Δημοκρατίας Καστο...
- Απεργίες κατά Μνημονίου
- Πόλεμος πάνω από την λίμνη
- Η διαχρονική “επιτήρηση” της χώρας
- ΓΚΡΙΖΕΣ ΖΩΝΕΣ (23-12-2010)
- Διαμαρτυρία του Συλλόγου Εργοληπτών για το πάγωμα ...
- Το transit φυσικό αέριο!
- Κ. Λιάντσης: Τα σενάρια όλα είναι πιθανά!
- ΓΚΡΙΖΕΣ ΖΩΝΕΣ (2-12-2010)
- ► Σεπτεμβρίου (20)
-
▼
Δεκεμβρίου
(9)
Από το Blogger.
ΑΝΑΖΗΤΕΙΣΤΕ ΣΤΟ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ ΜΑΣ
Πνευματική ιδιοκτησία & Αντιγραφή υλικού
Το περιεχόμενο του blog μας αποτελεί πνευματική ιδιοκτησία του kastorianiestia.gr
H αναδημοσίευση υλικού σε άλλη ιστοσελίδα επιτρέπεται μόνο με την προϋπόθεση αναφοράς της πηγής με ενεργό link προς το πρωτότυπο άρθρο.
Το περιεχόμενο του blog μας αποτελεί πνευματική ιδιοκτησία του kastorianiestia.gr
H αναδημοσίευση υλικού σε άλλη ιστοσελίδα επιτρέπεται μόνο με την προϋπόθεση αναφοράς της πηγής με ενεργό link προς το πρωτότυπο άρθρο.
Πρόσφατα
7 Δεκεμβρίου 2010
Το transit φυσικό αέριο!
12/07/2010 11:56:00 π.μ.
|
|
Να χαμηλώσουν οι τόνοι και να μην καλλιεργούνται υπερβολικές προσδοκίες στον κόσμο, για το φυσικο αέριο, συνέστησε στους τοπικούς παράγοντες, ο πρόεδρος της Βουλής Φίλιππος Πετσάλνικος, με αφορμή την διερεύνηση από ιδιωτική εταιρεία, της προοπτικής διέλευσης από τον νομό Καστοριάς, ενός αγωγού φυσικού αερίου με κατεύθυνση την Αλβανία! Διότι από τις πρώτες εκτιμήσεις, τα μόνα οφέλη που θα προκύψουν σε πρώτη φάση για την περιοχή, είναι τα... τέλη διέλευσης (διόδια) του αγωγού!
Κι όπως δήλωσε ο Φ. Πετσάλνικος στα τοπικά μέσα ενημέρωσης: “Για το φυσικό αέριο, θα πρέπει να είμαστε ιδιαίτερα προσεκτικοί. Ο αρχικός συνολικός σχεδιασμός του προβλέπει πέρα από τον αγωγό, που ξεκινάει από την Θράκη και καταλήγει μέσω της Ηπείρου στην Ηγουμενίτσα κι ένα παρακλάδι, που θα διατρέχει την Δυτική Μακεδονία, με κατεύθυνση το Δυρράχιο της Αλβανίας. Αλλά κι εδώ χρειάζεται προσοχή, μη καλλιεργούμε την εντύπωση ότι αύριο θα έχουμε φυσικό αέριο.
Η εκτίμησή μου είναι ότι θα χρειαστούν αρκετά χρόνια, για να γίνει πραγματικότητα κι ο κλώνος αυτός”!
Στο ίδιο θέμα αναφέρθηκε κι ο νομάρχης Κ. Λιάντσης, σε συνέντευξή του προς τα τοπικά μέσα ενημέρωσης, ύστερα από την σύσκεψη που είχε στο γραφείο του, με τους εκπροσώπους της κατασκευάστριας εταιρείας του αγωγού, όπου μεταξύ άλλων δήλωσε: “Το θέμα του φυσικού αερίου, δεν είναι κάτι καινούργιο, αλλά εδώ και αρκετά χρόνια γίνεται λόγος, για την σύνδεσή μας, με τον ελληνοϊταλικό αγωγό, που διαχειρίζεται η ΔΕΠΑ αλλά δεν διέρχεται από την περιοχή μας.
Σήμερα μιλάμε για κάτι διαφορετικό και αφορά τον αγωγό που θα ξεκινάει από την Ν. Αγχίαλο της Θεσσαλονίκης, με κατεύθυνση την Διποταμία και οριστική κατάληξη το Δυρράχιο της Αλβανίας, για να φτάσει υποθαλάσσια στην Ιταλία”.
Το έργο αυτό, ανέλαβε να κατασκευάσει η γερμανική ιδιωτική εταιρεία ΤΑΡ (Trans Adriatic Pipeline) της οποίας επικεφαλής του κλιμακίου που επισκέφθηκε τον νομάρχη είναι ο Kai Schmith και σ΄ αυτό συμμετέχουν περί τους 35 επιστήμονες γεωλόγους.
Το έργο του αγωγού, βρίσκεται στο στάδιο της προμελέτης, για να εντοπιστεί η πιο ασφαλής διέλευση του αγωγού, παρακάμπτοντας όμως τη λιγνιτική περιοχή της Πτολεμαϊδας, χωρίς ωστόσο να δίνονται σαφείς εγγυήσεις, για την αποτροπή περιβαλλοντικών επιπτώσεων, που θα προσβάλλουν το οικοσύστημα της περιοχής!
Προς αυτή την κατεύθυνση υπάρχουν δύο λύσεις, που προτείνει η κατασκευάστρια εταιρεία, για την διέλευση του αγωγού, έξω από ευπαθείς περιοχές αλλά με τελική κατάληξη την Διποταμία, δίπλα στην Αλβανική μεθόριο.
Το συνολικό κόστος του αγωγού ανέρχεται στα 2 δις ευρώ και το αναλαμβάνουν εξ ολοκλήρου οι ιδιώτες, ενώ το όφελος για το νομό, θα προέρχεται σε πρώτη φάση από το τέλος διέλευσης, που καταβάλλεται στις περιοχές απ΄ όπου διέρχεται ο αγωγός.
Σύμφωνα με πληροφορίες κοντά στις πόλεις ή σε βιομηχανικές περιοχές, θα κατασκευαστούν “αναμονές”, για να μπορεί αργότερα το ελληνικό δημόσιο, να κατασκευάσει δίκτυο παροχής φυσικού αερίου, που θα συνδέσει νοικοκυριά και επιχειρήσεις με τον κεντρικό αγωγό.
Κι όπως δήλωσε ο Φ. Πετσάλνικος στα τοπικά μέσα ενημέρωσης: “Για το φυσικό αέριο, θα πρέπει να είμαστε ιδιαίτερα προσεκτικοί. Ο αρχικός συνολικός σχεδιασμός του προβλέπει πέρα από τον αγωγό, που ξεκινάει από την Θράκη και καταλήγει μέσω της Ηπείρου στην Ηγουμενίτσα κι ένα παρακλάδι, που θα διατρέχει την Δυτική Μακεδονία, με κατεύθυνση το Δυρράχιο της Αλβανίας. Αλλά κι εδώ χρειάζεται προσοχή, μη καλλιεργούμε την εντύπωση ότι αύριο θα έχουμε φυσικό αέριο.
Η εκτίμησή μου είναι ότι θα χρειαστούν αρκετά χρόνια, για να γίνει πραγματικότητα κι ο κλώνος αυτός”!
Στο ίδιο θέμα αναφέρθηκε κι ο νομάρχης Κ. Λιάντσης, σε συνέντευξή του προς τα τοπικά μέσα ενημέρωσης, ύστερα από την σύσκεψη που είχε στο γραφείο του, με τους εκπροσώπους της κατασκευάστριας εταιρείας του αγωγού, όπου μεταξύ άλλων δήλωσε: “Το θέμα του φυσικού αερίου, δεν είναι κάτι καινούργιο, αλλά εδώ και αρκετά χρόνια γίνεται λόγος, για την σύνδεσή μας, με τον ελληνοϊταλικό αγωγό, που διαχειρίζεται η ΔΕΠΑ αλλά δεν διέρχεται από την περιοχή μας.
Σήμερα μιλάμε για κάτι διαφορετικό και αφορά τον αγωγό που θα ξεκινάει από την Ν. Αγχίαλο της Θεσσαλονίκης, με κατεύθυνση την Διποταμία και οριστική κατάληξη το Δυρράχιο της Αλβανίας, για να φτάσει υποθαλάσσια στην Ιταλία”.
Το έργο αυτό, ανέλαβε να κατασκευάσει η γερμανική ιδιωτική εταιρεία ΤΑΡ (Trans Adriatic Pipeline) της οποίας επικεφαλής του κλιμακίου που επισκέφθηκε τον νομάρχη είναι ο Kai Schmith και σ΄ αυτό συμμετέχουν περί τους 35 επιστήμονες γεωλόγους.
Το έργο του αγωγού, βρίσκεται στο στάδιο της προμελέτης, για να εντοπιστεί η πιο ασφαλής διέλευση του αγωγού, παρακάμπτοντας όμως τη λιγνιτική περιοχή της Πτολεμαϊδας, χωρίς ωστόσο να δίνονται σαφείς εγγυήσεις, για την αποτροπή περιβαλλοντικών επιπτώσεων, που θα προσβάλλουν το οικοσύστημα της περιοχής!
Προς αυτή την κατεύθυνση υπάρχουν δύο λύσεις, που προτείνει η κατασκευάστρια εταιρεία, για την διέλευση του αγωγού, έξω από ευπαθείς περιοχές αλλά με τελική κατάληξη την Διποταμία, δίπλα στην Αλβανική μεθόριο.
Το συνολικό κόστος του αγωγού ανέρχεται στα 2 δις ευρώ και το αναλαμβάνουν εξ ολοκλήρου οι ιδιώτες, ενώ το όφελος για το νομό, θα προέρχεται σε πρώτη φάση από το τέλος διέλευσης, που καταβάλλεται στις περιοχές απ΄ όπου διέρχεται ο αγωγός.
Σύμφωνα με πληροφορίες κοντά στις πόλεις ή σε βιομηχανικές περιοχές, θα κατασκευαστούν “αναμονές”, για να μπορεί αργότερα το ελληνικό δημόσιο, να κατασκευάσει δίκτυο παροχής φυσικού αερίου, που θα συνδέσει νοικοκυριά και επιχειρήσεις με τον κεντρικό αγωγό.
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης
(Atom)
Πρωτοσέλιδα Εφημερίδων
Δημοφιλείς αναρτήσεις
-
Στο χορό της φιλοξενίας προσφύγων και μεταναστών μπαίνουν και άλλες ξενοδοχειακές μονάδες και καταλύμματα από την ευρύτερη περιοχή της Κα...
-
Τα «ρέστα τους» δίνουν τις τελευταίες ημέρες επενδυτές και μέτοχοι με στόχο την επόμενη ημέρα του Καζίνο Λουτρακίου. Σύμφωνα ...
-
Την Παρασκευή ουρές σχηματίστηκαν σε εμπορικά καταστήματα για την "περιβόητη" Black Friday, με το καταναλωτικό κοινό να αναζητά...
-
Στις αρχές Δεκεμβρίου αναμένεται να προκηρυχθούν σταδιακά τρεις διαγωνισμοί του ΑΣΕΠ για την πρόσληψη 240 μονίμων εργαζομένων και με συμ...
-
Με τα ίδια πρόσωπα που συμμετείχαν στις εκλογές της 25ης Ιανουαρίου 2015 συγκροτήθηκε ή λίστα του ψηφοδελτίου της Νέας Δημοκρατίας στην Κ...
-
Ρητορική πόλωσης υιοθέτησε χθες ο πρωθυπουργός Αλέξης Τσίπρας μιλώντας στους βουλευτές του ΣΥΡΙΖΑ, με προφανή στόχο τη συσπείρωση της
-
Πρόσκληση στους πολίτες να επιστρέψουν στους τραπεζικούς τους λογαριασμούς τα χρήματα που πήραν από τις τράπεζες και τα κρατούν «σε σεντ...
-
Γιάννης Κορεντσίδης: ” Δεν υπάρχουν προεκλογικά έργα. Υπάρχουν μόνο προγραμματισμένα έργα που υλοποιούνται σταδιακά”
-
► Η ΠΡΟΤΑΣΗ του Σ. Καρανικολόπουλου στον προχθεσινό Δ.Σ. για την πιστοποίηση των δημοσιογράφων που κάλυπταν το ρεπορτάζ, άναψε “φωτιές” ...
-
Τραγικό τέλος είχε η 15χρονη Tijana Juric η οποία βρέθηκε νεκρή, κοντά στην πόλη Sombor της Σερβίας. Η ανήλικη, την οποία αναζητούσε και ...
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου