ΣΕΛΙΔΕΣ
Αρχειοθήκη
-
►
2022
(3)
- ► Ιανουαρίου (3)
-
►
2017
(2834)
- ► Δεκεμβρίου (79)
- ► Σεπτεμβρίου (261)
- ► Φεβρουαρίου (194)
- ► Ιανουαρίου (207)
-
►
2016
(1885)
- ► Δεκεμβρίου (150)
- ► Σεπτεμβρίου (258)
- ► Φεβρουαρίου (129)
- ► Ιανουαρίου (102)
-
►
2015
(1400)
- ► Δεκεμβρίου (76)
- ► Σεπτεμβρίου (105)
- ► Φεβρουαρίου (133)
- ► Ιανουαρίου (126)
-
►
2014
(1174)
- ► Δεκεμβρίου (123)
- ► Σεπτεμβρίου (211)
- ► Φεβρουαρίου (29)
- ► Ιανουαρίου (14)
-
►
2013
(213)
- ► Δεκεμβρίου (30)
- ► Σεπτεμβρίου (19)
- ► Φεβρουαρίου (19)
- ► Ιανουαρίου (19)
-
►
2012
(201)
- ► Δεκεμβρίου (13)
- ► Σεπτεμβρίου (14)
- ► Φεβρουαρίου (19)
- ► Ιανουαρίου (20)
-
►
2011
(185)
- ► Δεκεμβρίου (12)
- ► Σεπτεμβρίου (13)
- ► Φεβρουαρίου (24)
- ► Ιανουαρίου (10)
-
▼
2010
(75)
-
▼
Δεκεμβρίου
(9)
- Επεισοδιακή η συνέλευση της Νέας Δημοκρατίας Καστο...
- Απεργίες κατά Μνημονίου
- Πόλεμος πάνω από την λίμνη
- Η διαχρονική “επιτήρηση” της χώρας
- ΓΚΡΙΖΕΣ ΖΩΝΕΣ (23-12-2010)
- Διαμαρτυρία του Συλλόγου Εργοληπτών για το πάγωμα ...
- Το transit φυσικό αέριο!
- Κ. Λιάντσης: Τα σενάρια όλα είναι πιθανά!
- ΓΚΡΙΖΕΣ ΖΩΝΕΣ (2-12-2010)
- ► Σεπτεμβρίου (20)
-
▼
Δεκεμβρίου
(9)
Από το Blogger.
ΑΝΑΖΗΤΕΙΣΤΕ ΣΤΟ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ ΜΑΣ
Πνευματική ιδιοκτησία & Αντιγραφή υλικού
Το περιεχόμενο του blog μας αποτελεί πνευματική ιδιοκτησία του kastorianiestia.gr
H αναδημοσίευση υλικού σε άλλη ιστοσελίδα επιτρέπεται μόνο με την προϋπόθεση αναφοράς της πηγής με ενεργό link προς το πρωτότυπο άρθρο.
Το περιεχόμενο του blog μας αποτελεί πνευματική ιδιοκτησία του kastorianiestia.gr
H αναδημοσίευση υλικού σε άλλη ιστοσελίδα επιτρέπεται μόνο με την προϋπόθεση αναφοράς της πηγής με ενεργό link προς το πρωτότυπο άρθρο.
Πρόσφατα
24 Δεκεμβρίου 2010
Επεισοδιακή η συνέλευση της Νέας Δημοκρατίας Καστοριάς
12/24/2010 01:45:00 μ.μ.
|
|
Μέσα σε κλίμα έντονης αμφισβήτησης και σφοδρών αλληλοκατηγοριών, πραγματοποιήθηκε την περασμένη Κυριακή στην αίθουσα γνωστού ξενοδοχείου, η πρώτη μετεκλογική συνέλευση των μελών της Νομαρχιακής Επιτροπής της Νέας Δημοκρατίας, με θέμα - τι άλλο; - το αποτέλεσμα των αυτοδιοικητικών Εκλογών στο νομό, που σημαδεύτηκε από την απώλεια και των τριών δήμων, για το κόμμα της αξιωματικής αντιπολίτευσης!
Παρά την μικρή συμμετοχή των μελών της ΝΟ.Σ., που δεν ξεπερνούσε τους 50(!) η συζήτηση γρήγορα πήρε εκρηκτικές διαστάσεις, από την σωρευμένη αγανάκτηση ορισμένων στελεχών, που συμμετείχαν στα κομματικά ψηφοδέλτια και είδαν τον εαυτό τους να καταποντίζεται στον τελικό πίνακα της εκλογιμότητας!
Το έναυσμα για να ηλεκτρισθεί επιπλέον η ατμόσφαιρα στην αίθουσα, έδωσεο βουλευτής Ζ. Τζηκαλάγιας, ο οποίος σε κάποια αποστροφή του λόγου του, αποκάλυψε ότι υπήρχε ειλημμένη απόφαση σε κεντρικό επίπεδο να... θυσιαστούν οι δήμοι, προκειμένου να διασωθεί η περιφέρεια! Αυτό σε συνδυασμό με την τακτική των “ίσων αποστάσεων”, που τήρησε καθ΄ όλη την διάρκεια του προεκλογικού αγώνα, τον έβαλε στο στόχαστρο των περισσοτέρων, που δεν δίστασαν να αποδοκιμάσουν δημόσια τις τοποθετήσεις του από το βήμα της συνέλευσης των κομματικών στελεχών.
Ο Ζ. Τζηκαλάγιας είχε επιπλέον την άτυχη έμπνευση, να προκαλέσει την προηγούμενη, δημόσια συζήτηση για το πανεπιστήμιο, όπου οι θέσεις του όχι μόνο δεν έπεισαν με την αποδοχή τους, αλλά τουναντίον έγιναν αντικείμενο δημόσιου, χλευασμού, από τους πολιτικούς του αντιπάλους!
Την ίδια αντιμετώπιση είχε ο βουλευτής και κατά την διάρκεια της συνέλευσης των μελών της ΝΟ.Σ., όπου αποδοκιμάστηκε έντονα και χρειάστηκε να παρέμβη ο νεοεκλεγείς περιφερειάρχης Γ. Δακής, για να αποφορτίσει με το μειλίχιο ύφος του το κλίμα!
Πυροσβεστικό ρόλο ανέλαβε και ο πρόεδρος της ΝΟΔΕ Δ. Καραμανίδης, ο οποίος προσπάθησε όχι πάντα με επιτυχία, να αποτρέψει τις διχαστικές τάσεις που εκδηλώθηκαν στο εσωτερικό της παράταξης.
Στην ίδια δεινή με τον βουλευτή, βρέθηκε και ο απερχόμενος δήμρχος Άργους Ορεστικού Ν. Τοτονίδης, στον οποίο αρκετοί χρεώνουν μεγάλο μερίδιο ευθύνης, για την ήττα του συνδυασμού της Μ. Τερζοπούλου, που στηρίχθηκε από την Ν.Δ.,αφήνοντας σαφή υπονοούμενα, ακόμα και για “υπόγειες συνεργασίες” με το αντίπαλο ψηφοδέλτιο του Π. Κεπαπτσόγλου, που κέρδισε τελικά τον δήμο!
Από την συνέλευση απουσίαζε ο μεγάλος ηττημένος στον δήμο Καστοριάς, και απερχόμενος νομάρχης Κ. Λιάντσης, προφανώς για να μην φορτίσει επιπλέον το κλίμα “ρίχνοντας λάδι στη φωτιά”, όπως διερμήνευσε δια του... αντιπροσώπου του!
Σύμφωνα με πληροφορίες, ο νομάρχης επέδωσε κατά την πρόσφατη επίσκεψή του στην Αθήνα, επιστολή - καταγγελία στον πρόεδρο του κόμματος, Αντώνη Σαμαρά, στην οποία κατονομάζει συγκεκριμένα τοπικά στελέχη για αντικομματική συμπεριφορά κατά την περίοδο του προεκλογικού αγώνα.
Αντίθετα πολλοί ήταν εκείνοι, από τον συνδυασμό του Κ. Λιάντση, όπως οι Α. Γούλιος και Ν. Μεγγούδης, που εξαπέλυσαν ανοιχτή επίθεση εναντίον όλων, όσων φανερώ ή παρασκηνιακά “υπονόμευσαν το χρίσμα του κόμματος” ή έκαναν “τράμπα” με τα περιφερειακά ψηφοδέλτια, δια ίδιον όφελος!
Ανάμεσά τους και αρκετοί “μηδίσαντες”, που προσχώρησαν στην “αυλή του μεγάλου σατράπη”, οι οποίοι όμως δεν έιχαν το σθένος να εμφανισθούν σητν συνέλευση!
ΟΙ μόνοι που απέσπασαν τα εύσημα των λιγοστών που συμμετείχαν στην συνέλευση, ήταν οι Μ. Τερζοπούλου και Θ. Ανδρεόπουλος, στους οποίους αναγνωρίστηκε ο “έντιμος και καθαραός αγώνας” που έδωσαν, κάτω από δυσμενείς γι΄ αυτούς συνθήκες!
Το σίγουρο είναι ότι από αυτή την συνέλευση, η παράταξη της Ν.Δ. βγήκε σε τοπικό τουλάχιστον επίπεδο, βαρειά τραυματισμένη.
Παρά την μικρή συμμετοχή των μελών της ΝΟ.Σ., που δεν ξεπερνούσε τους 50(!) η συζήτηση γρήγορα πήρε εκρηκτικές διαστάσεις, από την σωρευμένη αγανάκτηση ορισμένων στελεχών, που συμμετείχαν στα κομματικά ψηφοδέλτια και είδαν τον εαυτό τους να καταποντίζεται στον τελικό πίνακα της εκλογιμότητας!
Το έναυσμα για να ηλεκτρισθεί επιπλέον η ατμόσφαιρα στην αίθουσα, έδωσεο βουλευτής Ζ. Τζηκαλάγιας, ο οποίος σε κάποια αποστροφή του λόγου του, αποκάλυψε ότι υπήρχε ειλημμένη απόφαση σε κεντρικό επίπεδο να... θυσιαστούν οι δήμοι, προκειμένου να διασωθεί η περιφέρεια! Αυτό σε συνδυασμό με την τακτική των “ίσων αποστάσεων”, που τήρησε καθ΄ όλη την διάρκεια του προεκλογικού αγώνα, τον έβαλε στο στόχαστρο των περισσοτέρων, που δεν δίστασαν να αποδοκιμάσουν δημόσια τις τοποθετήσεις του από το βήμα της συνέλευσης των κομματικών στελεχών.
Ο Ζ. Τζηκαλάγιας είχε επιπλέον την άτυχη έμπνευση, να προκαλέσει την προηγούμενη, δημόσια συζήτηση για το πανεπιστήμιο, όπου οι θέσεις του όχι μόνο δεν έπεισαν με την αποδοχή τους, αλλά τουναντίον έγιναν αντικείμενο δημόσιου, χλευασμού, από τους πολιτικούς του αντιπάλους!
Την ίδια αντιμετώπιση είχε ο βουλευτής και κατά την διάρκεια της συνέλευσης των μελών της ΝΟ.Σ., όπου αποδοκιμάστηκε έντονα και χρειάστηκε να παρέμβη ο νεοεκλεγείς περιφερειάρχης Γ. Δακής, για να αποφορτίσει με το μειλίχιο ύφος του το κλίμα!
Πυροσβεστικό ρόλο ανέλαβε και ο πρόεδρος της ΝΟΔΕ Δ. Καραμανίδης, ο οποίος προσπάθησε όχι πάντα με επιτυχία, να αποτρέψει τις διχαστικές τάσεις που εκδηλώθηκαν στο εσωτερικό της παράταξης.
Στην ίδια δεινή με τον βουλευτή, βρέθηκε και ο απερχόμενος δήμρχος Άργους Ορεστικού Ν. Τοτονίδης, στον οποίο αρκετοί χρεώνουν μεγάλο μερίδιο ευθύνης, για την ήττα του συνδυασμού της Μ. Τερζοπούλου, που στηρίχθηκε από την Ν.Δ.,αφήνοντας σαφή υπονοούμενα, ακόμα και για “υπόγειες συνεργασίες” με το αντίπαλο ψηφοδέλτιο του Π. Κεπαπτσόγλου, που κέρδισε τελικά τον δήμο!
Από την συνέλευση απουσίαζε ο μεγάλος ηττημένος στον δήμο Καστοριάς, και απερχόμενος νομάρχης Κ. Λιάντσης, προφανώς για να μην φορτίσει επιπλέον το κλίμα “ρίχνοντας λάδι στη φωτιά”, όπως διερμήνευσε δια του... αντιπροσώπου του!
Σύμφωνα με πληροφορίες, ο νομάρχης επέδωσε κατά την πρόσφατη επίσκεψή του στην Αθήνα, επιστολή - καταγγελία στον πρόεδρο του κόμματος, Αντώνη Σαμαρά, στην οποία κατονομάζει συγκεκριμένα τοπικά στελέχη για αντικομματική συμπεριφορά κατά την περίοδο του προεκλογικού αγώνα.
Αντίθετα πολλοί ήταν εκείνοι, από τον συνδυασμό του Κ. Λιάντση, όπως οι Α. Γούλιος και Ν. Μεγγούδης, που εξαπέλυσαν ανοιχτή επίθεση εναντίον όλων, όσων φανερώ ή παρασκηνιακά “υπονόμευσαν το χρίσμα του κόμματος” ή έκαναν “τράμπα” με τα περιφερειακά ψηφοδέλτια, δια ίδιον όφελος!
Ανάμεσά τους και αρκετοί “μηδίσαντες”, που προσχώρησαν στην “αυλή του μεγάλου σατράπη”, οι οποίοι όμως δεν έιχαν το σθένος να εμφανισθούν σητν συνέλευση!
ΟΙ μόνοι που απέσπασαν τα εύσημα των λιγοστών που συμμετείχαν στην συνέλευση, ήταν οι Μ. Τερζοπούλου και Θ. Ανδρεόπουλος, στους οποίους αναγνωρίστηκε ο “έντιμος και καθαραός αγώνας” που έδωσαν, κάτω από δυσμενείς γι΄ αυτούς συνθήκες!
Το σίγουρο είναι ότι από αυτή την συνέλευση, η παράταξη της Ν.Δ. βγήκε σε τοπικό τουλάχιστον επίπεδο, βαρειά τραυματισμένη.
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης
(Atom)
Πρωτοσέλιδα Εφημερίδων
Δημοφιλείς αναρτήσεις
-
Παράσταση πολιτικής αγωγής στην υπόθεση των υποκλοπών δήλωσε ο πρώην πρωθυπουργός κ. Κώστας Καραμανλής τρεις ημέρες πριν από το κλείσ...
-
Ένα σοβαρό θέμα προέκυψε μέσα στον μήνα Οκτώβριο του 2017 για την πόλη της Καστοριάς. Ενα θέμα με πολεοδομικές και θρησκευτικές προεκτά...
-
«Συναγερμό» σήμανε η κυβέρνηση για την αντιμετώπιση των προβλημάτων και την αποτροπή κινδύνων από τη σφοδρή κακοκαιρία που πλήττει πολλέ...
-
Γιάννης Κορεντσίδης: ” Δεν υπάρχουν προεκλογικά έργα. Υπάρχουν μόνο προγραμματισμένα έργα που υλοποιούνται σταδιακά”
-
Απομακρύνεται το ενδεχόμενο, που καλλιεργούσαν αβάσιμα ορισμένοι τοπικοί κύκλοι, να συνδεθεί ο νομός Καστοριάς, με τον αγωγό φυσικού αε...
-
ΣΑΒΒΟΠΟΥΛΟΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΟΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ ΠΡΟΣ Πρόεδρο Περιφερειακού ...
-
Άρθρο του Δημήτρη Ιατρίδη Η ιστορία της διέλευσης του αγωγού φυσικού αερίου από την περιοχή μας, δεν έπεσε σαν μετεωρίτης επί δικαίω...
-
Διαφοροποίηση έναντι των αρχικά δημοσιοποιημένων προτάσεων καταγράφεται στο αγγλικό κείμενο της Επιτροπής Σοφών για τα
-
Τη διαβεβαίωση ότι έχουν ληφθεί όλα τα αναγκαία μετρά για την ομαλή ηλεκτροδότηση της χώρας για όσο διάστημα χρειαστεί παρέσχε ο πρόεδρο...
-
Σε χαμηλό ενάμισι έτους υποχωρούν οι ασιατικές μετοχές, ενώ το γεν κάνει ράλι, με τις κινεζικές μετοχές να κάνουν «βουτιά» μετά την ανακο...

0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου