Στο facebook

Αρχειοθήκη

Από το Blogger.

ΑΝΑΖΗΤΕΙΣΤΕ ΣΤΟ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ ΜΑΣ

Πνευματική ιδιοκτησία & Αντιγραφή υλικού
Το περιεχόμενο του blog μας αποτελεί πνευματική ιδιοκτησία του kastorianiestia.gr
H αναδημοσίευση υλικού σε άλλη ιστοσελίδα επιτρέπεται μόνο με την προϋπόθεση αναφοράς της πηγής με ενεργό link προς το πρωτότυπο άρθρο.

Πρόσφατα

19 Ιουλίου 2013

Τεράστια ποσά δαπανώνται κάθε χρόνο για την προβολή ενός ακινητοποιημένου καραβιού...


  Το τουριστικό σκάφος “Ορεστειάς” που αγοράστηκε επί δημαρχίας Παπουλίδη στα μέσα της δεκαετίας του 1990, με σκοπό να τονώσει την τουριστική αγορά γύρω από την λίμνη, όχι μόνο δεν έκανε απόσβεση της αγοραστικής δαπάνης αλλά τουναντίον, έκτοτε αποτελεί την “μαύρη τρύπα” όλων των προϋπολογισμών του Δήμου Καστοριάς και στην συνέχεια της ομότιτλης Κοινωφελούς Επιχείρησης, στην οποία παραχωρήθηκε από τον “Καλλικράτη”. 
  Τον τελευταίο χρόνο το καραβάκι παρέμεινε αγκυροβολημένο εκτός λειτουργίας στην παραλία της Μαυριώτισσας και αποτελούσε το φυσικό ντεκόρ των επισκεπτών, που ήθελαν να φωτογραφηθούν εν πλω.... από την παραλία!
Αλλά αυτό δεν εμπόδισε την αντιδημαρχία πολιτισμού του Δήμου Καστοριάς να εγγράφει στον προϋπολογισμό της τεράστια ποσά για τις “επισκευές” του καραβιού και για την... προβολή του, ως μέρος του τουριστικού προϊόντος, μιας εικονικής πραγματικότητας, που αγγίζει τα όρια του εμπαιγμού σε βάρος της νοημοσύνης του φορολογούμενου πολίτη. 
  Συγκεκριμένα στον προϋπολογισμό της επιχείρησης του έτους 2013 έχει εγγραφεί με κωδικό 11.01.0000 το ποσό των 10. 000 ευρώ για τις “Εγκαταστάσεις Ανέλκυσης Καραβιού” (;) και με κωδικό 64.02.0001 το ποσό των 14.000 ευρώ για την διαφημιστική (αυτο)προβολή της επιχείρησης.
  Η εφημερίδα μας απευθύνει δημόσια ερωτήματα προς την αρμόδια αντιδήμαρχο κ. Γεωργοσοπούλου - Μισκία να μας  διαφωτίσει ποιοί είναι οι αποδέκτες αυτών των ποσών και για ποιές υπηρεσίες συγκεκριμένα αποδίδονται καθώς και τηνσκοπιμότητα του έργου της προβολής που υλοποιείται;
Το συγκεκριμένο σκάφος από την αρχή παρουσίασε προβλήματα... στατικότητας και παρέμεινε για ένα μεγάλο χρονικό διάστημα σε ακινησία. 
Πολλοί μάλιστα έσπευσαν αργότερα να το συνδυάσουν με τα γνωστά υποβρύχια του Τσοχατζόπουλου που “έγερναν” και λόγω του παρασκηνίου που προηγήθηκε κατά την αγορά του από τα ναυπηγεία της Χαλκίδας. 
Επί της ουσίας το καραβάκι αυτό ουδέποτε έγινε αποδεκτό από την αισθητική του μέσου καστοριανού, διότι ποτέ δεν είχε “χρώμα” καστοριανό, που να συνάδει με τα χαρακτηριστικά της λίμνης. 
  Αντίθετα το “ανταγωνιστικό” καράβι του πρώην Δήμου Μακεδνών, στην αντίπερα όχθη, λειτούργησε από την αρχή σαν φυσική συνέχεια στο γνωστό “μοτόρι”, που άκμασε μεταπολεμικά και καθιερώθηκε στις μεταφορές επιβατών και εμπορευμάτων, προς τους παραλίμνιους οικισμούς, που δεν είχαν άλλο μέσο συγκοινωνίας. 
  Η τελευταία πράξη του “δράματος” για το καράβι “Ορεστειάς”, που ήταν αγκυροβολημένο στην Μαυριώτισσα, γράφτηκε πριν λίγο καιρό, όταν άγνωστοι νεαροί έλυσαν τους κάβους και το καράβι  έπλεε ακυβέρνητο μεσοπέλαγα για μια ολόκληρη νύχτα...
Από τότε βρίσκεται “δεμένο” με... διπλούς κάβους, στην αποβάθρα της βόρειας παραλίας, περιμένοντας την ώρα που θα αποσυρθεί επιτέλους για παλιοσίδερα και θα πάψει να είναι αντικείμενο εκμετάλλευσης για ορισμένους...

1 σχόλιο:

  1. Να σας ενημερώσω ότι μόλις δημοσιεύσατε το σχόλιο για το καράβι, οι υπεύθυνοι το περασμένο Σάββατο το κούνησαν από τη θέση του, το έκαναν μια βόλτα για να το δει ο κόσμος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Πρωτοσέλιδα Εφημερίδων

Δημοφιλείς αναρτήσεις