ΣΕΛΙΔΕΣ
Αρχειοθήκη
-
►
2022
(3)
- ► Ιανουαρίου (3)
-
►
2017
(2834)
- ► Δεκεμβρίου (79)
- ► Σεπτεμβρίου (261)
- ► Φεβρουαρίου (194)
- ► Ιανουαρίου (207)
-
►
2016
(1885)
- ► Δεκεμβρίου (150)
- ► Σεπτεμβρίου (258)
- ► Φεβρουαρίου (129)
- ► Ιανουαρίου (102)
-
►
2015
(1400)
- ► Δεκεμβρίου (76)
- ► Σεπτεμβρίου (105)
- ► Φεβρουαρίου (133)
- ► Ιανουαρίου (126)
-
►
2014
(1174)
- ► Δεκεμβρίου (123)
- ► Σεπτεμβρίου (211)
- ► Φεβρουαρίου (29)
- ► Ιανουαρίου (14)
-
►
2013
(213)
- ► Δεκεμβρίου (30)
- ► Σεπτεμβρίου (19)
- ► Φεβρουαρίου (19)
- ► Ιανουαρίου (19)
-
►
2012
(201)
- ► Δεκεμβρίου (13)
- ► Σεπτεμβρίου (14)
- ► Φεβρουαρίου (19)
- ► Ιανουαρίου (20)
-
▼
2011
(185)
- ► Δεκεμβρίου (12)
- ► Σεπτεμβρίου (13)
-
▼
Μαΐου
(12)
- Η γέφυρα των στεναγμών...
- Οι πρόωρες εκλογές και οι... “άρχοντες των δαχτυλ...
- ΓΚΡΙΖΕΣ ΖΩΝΕΣ (19-5-2011)
- Η κοινωνική αδικία
- “Αξιοπρέπεια και επιβίωση”!
- ΓΚΡΙΖΕΣ ΖΩΝΕΣ (12-5-2011)
- Παραιτήθηκε η διοικούσα επιτροπή του Πανεπιστημίου...
- Το “καπέλο” του αποχιονιστικού μηχανήματος της Ν. ...
- Ξεπωλείται η ΛΑΡΚΟ
- “Ξεπαγώνει” ο δρόμος Νυμφαίο - Πολυκέρασος!
- ΓΚΡΙΖΕΣ ΖΩΝΕΣ (21-4-2011)
- Η αφαιρετική μέθοδος!
- ► Φεβρουαρίου (24)
- ► Ιανουαρίου (10)
Από το Blogger.
ΑΝΑΖΗΤΕΙΣΤΕ ΣΤΟ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ ΜΑΣ
Πνευματική ιδιοκτησία & Αντιγραφή υλικού
Το περιεχόμενο του blog μας αποτελεί πνευματική ιδιοκτησία του kastorianiestia.gr
H αναδημοσίευση υλικού σε άλλη ιστοσελίδα επιτρέπεται μόνο με την προϋπόθεση αναφοράς της πηγής με ενεργό link προς το πρωτότυπο άρθρο.
Το περιεχόμενο του blog μας αποτελεί πνευματική ιδιοκτησία του kastorianiestia.gr
H αναδημοσίευση υλικού σε άλλη ιστοσελίδα επιτρέπεται μόνο με την προϋπόθεση αναφοράς της πηγής με ενεργό link προς το πρωτότυπο άρθρο.
Πρόσφατα
2 Μαΐου 2011
“Ξεπαγώνει” ο δρόμος Νυμφαίο - Πολυκέρασος!
5/02/2011 01:14:00 μ.μ.
|
|
Με πρωτοβουλία του αντιπεριφερειάρχη Δ. Σαββόπουλου, πραγματοποιήθηκε την περασμένη Τρίτη συνάντηση στο Νυμφαίο όλων των εμπλεκομένων φορέων, προκειμένου να αρθεί το αδιέξοδο, που δημιοιυργήθηκε πριν από μερικά χρόνια, για την ένταξη στο ΕΣΠΑ, της κατασκευής του οδικού άξονα Νυμφαίο - Πολυκέρασος- Περικοπή, συνολικού μήκους 14 χιλιομέτρων, εκ των οποίων τα 12.300 μ. ανήκουν στην Φλώρινα και μόνο τα 1700 μ. στο νομό της Καστοριάς.
Το έργο, που ένα μεγάλο μέρος του διέρχεται από προστατευόμενη περιοχή Natura, συνάντησε ισχυρές αντιδράσεις, από την πλευρά του Νυμφαίου, κυρίως για την επιλογή των αποθεσιοθαλάμων, δηλ. των χώρων όπου εναποθέτουν τα υλικά από την διάνοιξη του δρόμου.
Και τούτο διότι όσο πιο κοντά στο έργο είναι αυτοί οι χώροι, τόσο πιο πολύ μειώνεται το κόστος κατασκευής του. Συνολικά υπολογίζεται το επιπλέον κόστος να υπερβεί τα 2 εκατ. ευρώ!
Σύμφωνα με την χάραξη του δρόμου, οι θέσεις των αποθεσιοθαλάμων τοποθετούνται σε κοινοτική έκταση του Νυμφαίου, περίπου 6 στρεμμάτων, πράγμα που δεν έγινε αποδεκτό από την κοινότητα και το έργο “κόλλησε” εκεί διόμισι χρόνια!
Ο αντιπεριφερειάρχης Δ. Σαββόπουλος αποδέχθηκε ότι οι κάτοικοι του Νυμφαίου είχαν κάπου δίκιο: “Στην έκθεση περιβαλλοντικών όρων, που εκπόνησε η Ν.Α. Καστοριάς δεν προβλέπονται χώροι αποθεσιοθαλάμων, διότι το καθεστώς που διέπει την περιοχή είναι κοινοτική ιδιοκτησία μέσα σε δασική έκταση! Αν πάμε λίγο πιο μακριά, σ΄ένα ορυχείο του δήμου Αετού, τότε το κυβικό ανά χιλιόμετρο στοιχίζει 0,45 λεπτά. Τα δέκα χιλιόμετρα 4,5 ευρώ.Αυτό σημαίνει ότι για 300 χιλ. κυβικά, το έργο επιβαρύνεται με 2-3 εκατομμύρια επιπλέον, κάτι που το καθιστά απαγορευτικό για τον συγκεκριμένο προϋπολογισμό”!
Το έργο υπολογίζεται να κοστίσει γύρω στα 12 εκατ. ευρώ και θα συνδέσει την Καστοριά με το Νυμφαίο, σε χρόνο που δεν θα υπερβαίνει τα 20 λεπτά.
Στην συνάντηση του Νυμφαίου, παραβρέθηκε ύστερα από πρόσκληση του αντιπεριφερειάρχη, ο πρώην πρόεδρος της κοινότητας Ν. Μέρτζος, άνθρωπος με μεγάλη επιρροή στην περιοχή, που όμως παλαιότερα είχε διαφωνίσει με την κατασκευή του δρόμου. Αντίθετη ήταν και η διεύθυνση δασών της Φλώρινας, για περιβαλλοντικούς λόγους, όπως και η οικολογική οργάνωση του Αρκτούρου, που αγωνίζεται για την προστασία της πανίδας στην περιοχή.
Τελικά επιτεύχθηκε η συναίνεση όλων στην συνάντηση αυτή, με την πρόταση του αντιπεριφερειάρχη για την κατασκευή αθλητικών έργων στους αποθεσιοθαλάμους, να γίνεται ομόφωνα αποδεκτή.
Μετά από αυτά, αναμένεται να κατατεθεί εντός εξαμήνου στο περιφερειακό συμβούλιο, η πρόταση για την ένταξη του έργου στο ΕΣΠΑ.
Το έργο, που ένα μεγάλο μέρος του διέρχεται από προστατευόμενη περιοχή Natura, συνάντησε ισχυρές αντιδράσεις, από την πλευρά του Νυμφαίου, κυρίως για την επιλογή των αποθεσιοθαλάμων, δηλ. των χώρων όπου εναποθέτουν τα υλικά από την διάνοιξη του δρόμου.
Και τούτο διότι όσο πιο κοντά στο έργο είναι αυτοί οι χώροι, τόσο πιο πολύ μειώνεται το κόστος κατασκευής του. Συνολικά υπολογίζεται το επιπλέον κόστος να υπερβεί τα 2 εκατ. ευρώ!
Σύμφωνα με την χάραξη του δρόμου, οι θέσεις των αποθεσιοθαλάμων τοποθετούνται σε κοινοτική έκταση του Νυμφαίου, περίπου 6 στρεμμάτων, πράγμα που δεν έγινε αποδεκτό από την κοινότητα και το έργο “κόλλησε” εκεί διόμισι χρόνια!
Ο αντιπεριφερειάρχης Δ. Σαββόπουλος αποδέχθηκε ότι οι κάτοικοι του Νυμφαίου είχαν κάπου δίκιο: “Στην έκθεση περιβαλλοντικών όρων, που εκπόνησε η Ν.Α. Καστοριάς δεν προβλέπονται χώροι αποθεσιοθαλάμων, διότι το καθεστώς που διέπει την περιοχή είναι κοινοτική ιδιοκτησία μέσα σε δασική έκταση! Αν πάμε λίγο πιο μακριά, σ΄ένα ορυχείο του δήμου Αετού, τότε το κυβικό ανά χιλιόμετρο στοιχίζει 0,45 λεπτά. Τα δέκα χιλιόμετρα 4,5 ευρώ.Αυτό σημαίνει ότι για 300 χιλ. κυβικά, το έργο επιβαρύνεται με 2-3 εκατομμύρια επιπλέον, κάτι που το καθιστά απαγορευτικό για τον συγκεκριμένο προϋπολογισμό”!
Το έργο υπολογίζεται να κοστίσει γύρω στα 12 εκατ. ευρώ και θα συνδέσει την Καστοριά με το Νυμφαίο, σε χρόνο που δεν θα υπερβαίνει τα 20 λεπτά.
Στην συνάντηση του Νυμφαίου, παραβρέθηκε ύστερα από πρόσκληση του αντιπεριφερειάρχη, ο πρώην πρόεδρος της κοινότητας Ν. Μέρτζος, άνθρωπος με μεγάλη επιρροή στην περιοχή, που όμως παλαιότερα είχε διαφωνίσει με την κατασκευή του δρόμου. Αντίθετη ήταν και η διεύθυνση δασών της Φλώρινας, για περιβαλλοντικούς λόγους, όπως και η οικολογική οργάνωση του Αρκτούρου, που αγωνίζεται για την προστασία της πανίδας στην περιοχή.
Τελικά επιτεύχθηκε η συναίνεση όλων στην συνάντηση αυτή, με την πρόταση του αντιπεριφερειάρχη για την κατασκευή αθλητικών έργων στους αποθεσιοθαλάμους, να γίνεται ομόφωνα αποδεκτή.
Μετά από αυτά, αναμένεται να κατατεθεί εντός εξαμήνου στο περιφερειακό συμβούλιο, η πρόταση για την ένταξη του έργου στο ΕΣΠΑ.
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης
(Atom)
Πρωτοσέλιδα Εφημερίδων
Δημοφιλείς αναρτήσεις
-
Άρθρο της Μαριάννας Ιατρίδου Η Ελλάδα αυτές τις μέρες πλήττεται από απεργιακές κινητοποιήσεις ακόμα και σε επαγγέλματα που μέχρι τώρα δεν ...
-
ΜΕ “ΚΕΡΚΟΠΟΡΤΑ” ΤΗΝ ΤΟΠΙΚΗ ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗ! Την επιχειρηματική διείσδυση στην Ελλάδα, από την αφύλακτη “κερκόπορτα” της τοπικής αυτοδιο...
-
Άρθρο της Μαριάννας Ιατρίδου Υπέρ της άποψης ότι το ελληνικό δημόσιο χρέος είναι βιώσιμο, αλλά και κατά των ιδεών για ενδεχόμενη αναδιάρθρ...
-
Σε δύσβατες βουνοπλαγιές και σε απάτητα φαράγγια, μεταφέρουν οι τοπικές αυτοδιοικήσεις τις παράνομες χωματερές τους, από τον φόβο της Ε.Ε., ...
-
Άρθρο του Σπύρου Κουταβά Αναδημοσείευση από το Vetonews Η αποναρκοθέτηση του Γράμμου ένα έργο που κόστισε 4,4 εκ € απεντάχθηκε από τους κ...
-
«Βόμβα» 10 δισ. ευρώ από ληξιπρόθεσμες οφειλές, η οποία είναι σε μεγάλο βαθμό προίκα από την εποχή της «ευημερίας», απειλεί τα θεμέλια το...
-
Επισημοποιήθηκε με τον πιο κραυγαλέο τρόπο, το ενδιαφέρον της Γερμανίας για επενδύσεις στην Ελλάδα και ιδιαίτερα στην Δυτική Μακεοδονία,...
-
Ξεχειλίζει από πικρία, για την αντιμετώπιση που είχε από την επίσημη Νέα Δημοκρατία, ο μέχρι πρότινος υποψήφιος Δήμαρχος Καστοριάς Πασχάλης ...
-
“Δεν μπορούμε να φανταστούμε την ζωή μας, μέσα σ΄ ένα απέραντο ελικοφόρο...”, ήταν η πρώτη αυθόρμητη αντίδραση των κατοίκων της κοινότητας Κ...
-
Ένα διαρκές οικολογικό “έγκλημα” συντελείται τα τελευταία αρκετά χρόνια στον ποταμό Αλιάκμονα, με “δράστη” τον Δήμο του Άργους Ορ...

0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου