ΣΕΛΙΔΕΣ
Αρχειοθήκη
-
►
2022
(3)
- ► Ιανουαρίου (3)
-
►
2017
(2834)
- ► Δεκεμβρίου (79)
- ► Σεπτεμβρίου (261)
- ► Φεβρουαρίου (194)
- ► Ιανουαρίου (207)
-
►
2016
(1885)
- ► Δεκεμβρίου (150)
- ► Σεπτεμβρίου (258)
- ► Φεβρουαρίου (129)
- ► Ιανουαρίου (102)
-
►
2015
(1400)
- ► Δεκεμβρίου (76)
- ► Σεπτεμβρίου (105)
- ► Φεβρουαρίου (133)
- ► Ιανουαρίου (126)
-
►
2014
(1174)
- ► Δεκεμβρίου (123)
- ► Σεπτεμβρίου (211)
- ► Φεβρουαρίου (29)
- ► Ιανουαρίου (14)
-
►
2013
(213)
- ► Δεκεμβρίου (30)
- ► Σεπτεμβρίου (19)
- ► Φεβρουαρίου (19)
- ► Ιανουαρίου (19)
-
►
2012
(201)
- ► Δεκεμβρίου (13)
- ► Σεπτεμβρίου (14)
- ► Φεβρουαρίου (19)
- ► Ιανουαρίου (20)
-
▼
2011
(185)
- ► Δεκεμβρίου (12)
- ► Σεπτεμβρίου (13)
- ► Φεβρουαρίου (24)
-
▼
Ιανουαρίου
(10)
- Ti έβγαλε ο Δήμος Καστοριάς από την λίμνη!!!
- Περιφέρεια δύο ταχυτήτων!
- Δεν πληρώνω, δεν πληρώνω
- ΓΚΡΙΖΕΣ ΖΩΝΕΣ (20-11-2011)
- Συνέντευξη με τον Δήμαρχο Καστοριάς: Με χρέη 10 εκ...
- Εκλογή προεδρείων και επιτροπών στους νέους διευρυ...
- Η αρχαία σεισάχθεια και το σύγχρονο χρέος!
- ΓΚΡΙΖΕΣ ΖΩΝΕΣ (13-1-2011)
- Φτωχοί οι νέοι Δήμοι
- Η ΚΡΙΣΗ ΓΥΡΩ ΜΑΣ
Από το Blogger.
ΑΝΑΖΗΤΕΙΣΤΕ ΣΤΟ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ ΜΑΣ
Πνευματική ιδιοκτησία & Αντιγραφή υλικού
Το περιεχόμενο του blog μας αποτελεί πνευματική ιδιοκτησία του kastorianiestia.gr
H αναδημοσίευση υλικού σε άλλη ιστοσελίδα επιτρέπεται μόνο με την προϋπόθεση αναφοράς της πηγής με ενεργό link προς το πρωτότυπο άρθρο.
Το περιεχόμενο του blog μας αποτελεί πνευματική ιδιοκτησία του kastorianiestia.gr
H αναδημοσίευση υλικού σε άλλη ιστοσελίδα επιτρέπεται μόνο με την προϋπόθεση αναφοράς της πηγής με ενεργό link προς το πρωτότυπο άρθρο.
Πρόσφατα
26 Ιανουαρίου 2011
Δεν πληρώνω, δεν πληρώνω
1/26/2011 01:44:00 μ.μ.
|
|
Άρθρο της Μαριάννας Ιατρίδου
Για να πάει κανείς από την Καστοριά στην Θεσσαλονίκη θα πρέπει να πληρώσει για διόδια το ποσό των 5,60 ευρώ και άλλα τόσα για να επιστρέψει στην πόλη του.
Αντίστοιχα για να πάει κανείς στην Αθήνα πρέπει να πληρώσει 18,80 ευρώ και να συναντήσει στην διαδρομή του 8 φορές διόδια και αν κανείς χρησιμοποιήσει την
Αττική οδό (τις περισσότερες φορές είναι αναπόφευκτο) το ποσό αυξάνεται ακόμα περισσότερο. Με λίγα λόγια πληρώνουμε διόδια κάθε πενήντα χιλιόμετρα.
Και σε πολλά σημεία βλέπουμε ότι εκτελούνται έργα. Έργα που μας εγκλωβίζουν στο μποτιλιάρισμα, μας υποχρεώνουν να κατεβάσουμε ταχύτητα και να καθυστερήσουμε
στον προορισμό μας.
Υποτίθεται ότι τα διόδια υπάρχουν για να συντηρούνται σε καλή κατάσταση οι αυτοκινητόδρομοι της χώρας μας. Γεγονός είναι, όμως, ότι τα όσα έχουμε πληρώσει
κατά το παρελθόν δεν δικαιολογούν ούτε στο ελάχιστο την απαράδεκτη κατάσταση που επικρατεί στις εθνικές οδούς της χώρας Ελλάδας. Καθημερινά "ξεφυτρώνουν"
διόδια και αν κάποιος προτιμήσει να πάει από κάποιον παράδρομο τότε το πιο πιθανό είναι να συναντήσει κάποια μπάρα για να τον εμποδίσει. Εκτός, βέβαια, κι αν
υπάρξει κάποιον δήμαρχος όπως αυτός στην Στυλίδα που ανακηρύχτηκε "ήρωας" προασπίζοντας τα συμφέροντα των δημοτών του.
Την Κυριακή 9/11, επιτροπές του κινήματος ενάντια στα διόδια (και ναι υπάρχει επιτροπή μόνο για αυτό τον σκοπό!) συσπειρώνονταν από το μεσημέρι, με πρωτόγνωρο ζήλο
, στους σταθμούς διοδίων. Για πρώτη φορά, χιλιάδες πολίτες, εκείνο το μεσημέρι, κατέκλυσαν τις εθνικές οδούς, κατέλαβαν τους σταθμούς διοδίων, και σήκωσαν τις μπάρες
για να περνάνε οι συμπολίτες τους ελεύθερα. Οι μπάρες σηκώθηκαν στις 12 το μεσημέρι και έμειναν ανοιχτές μέχρι τις 17:00. Η πρακτική ολοένα και περισσότερων πολιτών, που διέρχονται
από τα διόδια αρνούμενοι να πληρώσουν, έχει ως εξής:
· Δηλώνουμε στην/στον υπάλληλο ότι δεν πληρώνουμε και απαιτούμε να ανοίξει τη μπάρα.
· Το μόνο στοιχείο που δίνουμε είναι ο αριθμός κυκλοφορίας του αυτοκινήτου μας. Δε δίνουμε το ονοματεπώνυμό μας ούτε υπογράφουμε ή παραλαμβάνουμε οποιοδήποτε χαρτί.
· Τελευταία οι εταιρείες έχουν υιοθετήσει την τακτική να μην ανοίγουν τις μπάρες για να περάσεις μετά την άρνηση πληρωμής με το πρόσχημα ότι θα πρέπει πρώτα να έρθει η τροχαία.
Εάν καθυστερεί το άνοιγμα της μπάρας, την ανοίγουμε μόνοι μας (πράγμα που, σε ορισμένους σταθμούς διοδίων, γίνεται εύκολα σπρώχνοντάς την) γνωρίζοντας ότι η παρεμπόδιση της
διέλευσης από τη μεριά των εταιρειών είναι παράνομη και συνιστά ποινικό αδίκημα. Άλλωστε οι ίδιες οι συμβάσεις παραχώρησης των δρόμων στις εταιρείες αναφέρουν ότι η άρνηση πληρωμής
από τη μεριά των πολιτών είναι αστική διαφορά με την εταιρεία, στην οποία το δημόσιο (αστυνομία, τροχαία, ΔΟΥ κ.λπ.) δεν έχει καμία ανάμιξη. Η άρνηση πληρωμής δεν αποτελεί παράβαση του Κ.Ο.Κ.
· Στην παραπάνω περίπτωση αν δεν μπορούμε να σηκώσουμε την μπάρα, καλούμε εμείς την αστυνομία και της ζητάμε να επέμβει για να σταματήσει η παράνομη «κράτηση» μας και η παρακώλυση της
ελεύθερης μετακίνησης που εφαρμόζει η εταιρεία εκείνη τη στιγμή.
· Πολλοί συμπολίτες μας έχουν προχωρήσει ήδη σε μηνύσεις κατά των υπεύθυνων των σταθμών διοδίων όταν τους παρακρατούν παράνομα στα διόδια στην περίπτωση που αρνούνται να πληρώσουν και
να δώσουν τα στοιχεία τους. Εδώ το πρότυπο μήνυσης που χρησιμοποιείται στη ΝΕΑ ΟΔΟ Α.Ε. το οποίο μπορούμε να έχουμε τυπωμένο στο αμάξι μας για παν ενδεχόμενο.
Και ενώ όλα αυτά διαδραματίστηκαν τις προηγούμενες ημέρες την Δευτέρα 18 Ιανουαρίου αυξήθηκαν κατά 10 ως 20 λεπτά τα διόδια σε ορισμένες περιοχές! Δεν πειράζει λοιπόν που θα πληρώνουμε
κάτι παραπάνω έστω κι αν η αναπροσαρμογή αυτή προστίθεται στις αστρονομικές αυξήσεις των διοδίων που είχαν φτάσει ως και το 140% από το 2008! Έστω κι αν τα έργα που γίνονται εκεί προχωρούν
με τους γνωστούς Ελληνικούς ρυθμούς. «Το κράτος λαμβάνει μόνο το Φ.Π.Α. από την καταβολή των διοδίων» δήλωσεΪ ο υφυπουργός Υποδομών Γιάννης Μαγκριώτης. Παραδέχτηκε ότι υπάρχουν καθυστερήσεις
στην υλοποίηση των έργων και αδυναμία από την πλευρά των κατασκευαστών, ενώ χαρακτήρισε «υπερβολικές» τις απαιτήσεις των τραπεζών που έχουν σταματήσει τη χρηματοδότηση.
Σημαντικές διαστάσεις θεωρείται πως λαμβάνει το φαινόμενο αυτό, λοιπόν, της άρνησης των οδηγών αυτοκινήτων Ι.Χ. να πληρώνουν διόδια, καθώς υπολογίζεται ότι περίπου το 20% αυτών που καθημερινά
κινούνται στην Εθνική Οδό Αθηνών - Θεσσαλονίκης αρνείται να καταβάλει το αντίτιμο χρήσης του αυτοκινητοδρόμου στους σταθμούς των διοδίων. Ας ελπίσουμε ότι η κατάσταση θα αλλάξει σύντομα προς
το συμφέρον της τσέπης του Έλληνα πολίτη!
Για να πάει κανείς από την Καστοριά στην Θεσσαλονίκη θα πρέπει να πληρώσει για διόδια το ποσό των 5,60 ευρώ και άλλα τόσα για να επιστρέψει στην πόλη του.
Αντίστοιχα για να πάει κανείς στην Αθήνα πρέπει να πληρώσει 18,80 ευρώ και να συναντήσει στην διαδρομή του 8 φορές διόδια και αν κανείς χρησιμοποιήσει την
Αττική οδό (τις περισσότερες φορές είναι αναπόφευκτο) το ποσό αυξάνεται ακόμα περισσότερο. Με λίγα λόγια πληρώνουμε διόδια κάθε πενήντα χιλιόμετρα.
Και σε πολλά σημεία βλέπουμε ότι εκτελούνται έργα. Έργα που μας εγκλωβίζουν στο μποτιλιάρισμα, μας υποχρεώνουν να κατεβάσουμε ταχύτητα και να καθυστερήσουμε
στον προορισμό μας.
Υποτίθεται ότι τα διόδια υπάρχουν για να συντηρούνται σε καλή κατάσταση οι αυτοκινητόδρομοι της χώρας μας. Γεγονός είναι, όμως, ότι τα όσα έχουμε πληρώσει
κατά το παρελθόν δεν δικαιολογούν ούτε στο ελάχιστο την απαράδεκτη κατάσταση που επικρατεί στις εθνικές οδούς της χώρας Ελλάδας. Καθημερινά "ξεφυτρώνουν"
διόδια και αν κάποιος προτιμήσει να πάει από κάποιον παράδρομο τότε το πιο πιθανό είναι να συναντήσει κάποια μπάρα για να τον εμποδίσει. Εκτός, βέβαια, κι αν
υπάρξει κάποιον δήμαρχος όπως αυτός στην Στυλίδα που ανακηρύχτηκε "ήρωας" προασπίζοντας τα συμφέροντα των δημοτών του.
Την Κυριακή 9/11, επιτροπές του κινήματος ενάντια στα διόδια (και ναι υπάρχει επιτροπή μόνο για αυτό τον σκοπό!) συσπειρώνονταν από το μεσημέρι, με πρωτόγνωρο ζήλο
, στους σταθμούς διοδίων. Για πρώτη φορά, χιλιάδες πολίτες, εκείνο το μεσημέρι, κατέκλυσαν τις εθνικές οδούς, κατέλαβαν τους σταθμούς διοδίων, και σήκωσαν τις μπάρες
για να περνάνε οι συμπολίτες τους ελεύθερα. Οι μπάρες σηκώθηκαν στις 12 το μεσημέρι και έμειναν ανοιχτές μέχρι τις 17:00. Η πρακτική ολοένα και περισσότερων πολιτών, που διέρχονται
από τα διόδια αρνούμενοι να πληρώσουν, έχει ως εξής:
· Δηλώνουμε στην/στον υπάλληλο ότι δεν πληρώνουμε και απαιτούμε να ανοίξει τη μπάρα.
· Το μόνο στοιχείο που δίνουμε είναι ο αριθμός κυκλοφορίας του αυτοκινήτου μας. Δε δίνουμε το ονοματεπώνυμό μας ούτε υπογράφουμε ή παραλαμβάνουμε οποιοδήποτε χαρτί.
· Τελευταία οι εταιρείες έχουν υιοθετήσει την τακτική να μην ανοίγουν τις μπάρες για να περάσεις μετά την άρνηση πληρωμής με το πρόσχημα ότι θα πρέπει πρώτα να έρθει η τροχαία.
Εάν καθυστερεί το άνοιγμα της μπάρας, την ανοίγουμε μόνοι μας (πράγμα που, σε ορισμένους σταθμούς διοδίων, γίνεται εύκολα σπρώχνοντάς την) γνωρίζοντας ότι η παρεμπόδιση της
διέλευσης από τη μεριά των εταιρειών είναι παράνομη και συνιστά ποινικό αδίκημα. Άλλωστε οι ίδιες οι συμβάσεις παραχώρησης των δρόμων στις εταιρείες αναφέρουν ότι η άρνηση πληρωμής
από τη μεριά των πολιτών είναι αστική διαφορά με την εταιρεία, στην οποία το δημόσιο (αστυνομία, τροχαία, ΔΟΥ κ.λπ.) δεν έχει καμία ανάμιξη. Η άρνηση πληρωμής δεν αποτελεί παράβαση του Κ.Ο.Κ.
· Στην παραπάνω περίπτωση αν δεν μπορούμε να σηκώσουμε την μπάρα, καλούμε εμείς την αστυνομία και της ζητάμε να επέμβει για να σταματήσει η παράνομη «κράτηση» μας και η παρακώλυση της
ελεύθερης μετακίνησης που εφαρμόζει η εταιρεία εκείνη τη στιγμή.
· Πολλοί συμπολίτες μας έχουν προχωρήσει ήδη σε μηνύσεις κατά των υπεύθυνων των σταθμών διοδίων όταν τους παρακρατούν παράνομα στα διόδια στην περίπτωση που αρνούνται να πληρώσουν και
να δώσουν τα στοιχεία τους. Εδώ το πρότυπο μήνυσης που χρησιμοποιείται στη ΝΕΑ ΟΔΟ Α.Ε. το οποίο μπορούμε να έχουμε τυπωμένο στο αμάξι μας για παν ενδεχόμενο.
Και ενώ όλα αυτά διαδραματίστηκαν τις προηγούμενες ημέρες την Δευτέρα 18 Ιανουαρίου αυξήθηκαν κατά 10 ως 20 λεπτά τα διόδια σε ορισμένες περιοχές! Δεν πειράζει λοιπόν που θα πληρώνουμε
κάτι παραπάνω έστω κι αν η αναπροσαρμογή αυτή προστίθεται στις αστρονομικές αυξήσεις των διοδίων που είχαν φτάσει ως και το 140% από το 2008! Έστω κι αν τα έργα που γίνονται εκεί προχωρούν
με τους γνωστούς Ελληνικούς ρυθμούς. «Το κράτος λαμβάνει μόνο το Φ.Π.Α. από την καταβολή των διοδίων» δήλωσεΪ ο υφυπουργός Υποδομών Γιάννης Μαγκριώτης. Παραδέχτηκε ότι υπάρχουν καθυστερήσεις
στην υλοποίηση των έργων και αδυναμία από την πλευρά των κατασκευαστών, ενώ χαρακτήρισε «υπερβολικές» τις απαιτήσεις των τραπεζών που έχουν σταματήσει τη χρηματοδότηση.
Σημαντικές διαστάσεις θεωρείται πως λαμβάνει το φαινόμενο αυτό, λοιπόν, της άρνησης των οδηγών αυτοκινήτων Ι.Χ. να πληρώνουν διόδια, καθώς υπολογίζεται ότι περίπου το 20% αυτών που καθημερινά
κινούνται στην Εθνική Οδό Αθηνών - Θεσσαλονίκης αρνείται να καταβάλει το αντίτιμο χρήσης του αυτοκινητοδρόμου στους σταθμούς των διοδίων. Ας ελπίσουμε ότι η κατάσταση θα αλλάξει σύντομα προς
το συμφέρον της τσέπης του Έλληνα πολίτη!
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης
(Atom)
Πρωτοσέλιδα Εφημερίδων
Δημοφιλείς αναρτήσεις
-
Παράσταση πολιτικής αγωγής στην υπόθεση των υποκλοπών δήλωσε ο πρώην πρωθυπουργός κ. Κώστας Καραμανλής τρεις ημέρες πριν από το κλείσ...
-
Ένα σοβαρό θέμα προέκυψε μέσα στον μήνα Οκτώβριο του 2017 για την πόλη της Καστοριάς. Ενα θέμα με πολεοδομικές και θρησκευτικές προεκτά...
-
«Συναγερμό» σήμανε η κυβέρνηση για την αντιμετώπιση των προβλημάτων και την αποτροπή κινδύνων από τη σφοδρή κακοκαιρία που πλήττει πολλέ...
-
Γιάννης Κορεντσίδης: ” Δεν υπάρχουν προεκλογικά έργα. Υπάρχουν μόνο προγραμματισμένα έργα που υλοποιούνται σταδιακά”
-
Απομακρύνεται το ενδεχόμενο, που καλλιεργούσαν αβάσιμα ορισμένοι τοπικοί κύκλοι, να συνδεθεί ο νομός Καστοριάς, με τον αγωγό φυσικού αε...
-
ΣΑΒΒΟΠΟΥΛΟΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΟΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ ΠΡΟΣ Πρόεδρο Περιφερειακού ...
-
Άρθρο του Δημήτρη Ιατρίδη Η ιστορία της διέλευσης του αγωγού φυσικού αερίου από την περιοχή μας, δεν έπεσε σαν μετεωρίτης επί δικαίω...
-
Διαφοροποίηση έναντι των αρχικά δημοσιοποιημένων προτάσεων καταγράφεται στο αγγλικό κείμενο της Επιτροπής Σοφών για τα
-
Τη διαβεβαίωση ότι έχουν ληφθεί όλα τα αναγκαία μετρά για την ομαλή ηλεκτροδότηση της χώρας για όσο διάστημα χρειαστεί παρέσχε ο πρόεδρο...
-
Σε χαμηλό ενάμισι έτους υποχωρούν οι ασιατικές μετοχές, ενώ το γεν κάνει ράλι, με τις κινεζικές μετοχές να κάνουν «βουτιά» μετά την ανακο...

0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου